Hoop je na je studie een goede baan te vinden, word je hoofd knopenleggen in de Tourquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat ze niet voor niets bij de padvinders hebben gezeten
En zodat de renners een beetje afleiding hebben tijdens een saaie etappe zoals vandaag...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat die man die ze uitdeelt zich kapot verveelt en dan maar knopen gaat maken.
Niks gebeurdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog iets gebeurd in het laatste uur?
[..]
Het is Twan Poels.
Ze hebben plusminus 40km afgelegdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog iets gebeurd in het laatste uur?
[..]
Het is Twan Poels.
Was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben plusminus 40km afgelegd
grip bij het pakken van zo'n zakje op hoge snelheidquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Blue_note het volgende:
Weet iemand waarom er vaak een knoop zit aan het uiteinde van de hengsels van de zakjes bij de bevoorrading?
Ik welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die bidon hesjes die we in de Giro hebben gezien heb ik hier nog niet gezien.
Weet ik niet meer zeker. IAM?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist.
Welke ploeg was dat ook alweer?
Tinkoff o.aquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist.
Welke ploeg was dat ook alweer?
Herhaling van gisteren. Er is een kopgroepje weg maar wordt langzamerhand ingehaald.quote:
Grote namen in de kopgroep?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren. Er is een kopgroepje weg maar wordt langzamerhand ingehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |