Dan ben je al vroeg wakker.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn wekker gaat om 6 uur, heb om 8 uur een afspraak bij de dokter(sassistente).
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.quote:
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word vaak 's nachts wakker en dan kan ik niet meer slapen. 'S ochtends kan ik altijd het fijnste en beste slapen maar dat gaat vandaag niet.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan mijn eigen tijd indelen, in de ochtend ben ik minst productief en heb besloten om van 06:00 - 12:00u sowieso te slapen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Denk in Spanje dan maar of net daarvoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het normale ritme?
Ben een nachtmens en haat ochtenden, de zon zien opkomen vind ik altijd mooi moment om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heerlijk tochIk zet mijn wekker normaal altijd om 9 uur (meestal slaap ik dan alweer 2 uur) maar val dan altijd weer in slaap en rond half 10/tegen 10 uur ga ik er meestal pas uit.
Ik denk dat ik zo nog even ga proberen te slapen al verwacht ik er niet veel van.
Of zal ik voor de zekerheid alvast een plaatje zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet slecht voor de eerste keerHammertime vind ik de leukste tot nu toe
een borrelglas vol bloed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
Heb net wel een borrelglas vol bloed verloren.... Mn vinger gesneden ..... Daarom haat ik klussen...
Ja ik heb er nu een pleister op en het bloeden is gestopt....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
een borrelglas vol bloed?
heb je wel pleisters in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |