Wat denk je?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:51 schreef HPLC het volgende:
Wat is nou dat donkerpaarse ding van die schildpad?
Is het weer zoverquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:09 schreef Trollscience het volgende:
het is geen droogneuken oeter hij heeft toch geen kleren aan
quote:
quote:
pittig kort?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:45 schreef xBubbles het volgende:
Kapster geweest, pfff wat een opluchting
Foto?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:45 schreef xBubbles het volgende:
Kapster geweest, pfff wat een opluchting
inb4: kort pittig kapselquote:
Wat voor tentamenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Rezania het volgende:
Dussss, straks nog 1 tentamen en dan eindelijk vakantie, jaaaaa!!!
Moleculaire gentica 2, zegt je vast heel veel. En chill!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor tentamen
Ik heb al een week vakantie
Het heeft vast iets met DNA te maken schat ik zoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moleculaire gentica 2, zegt je vast heel veel. En chill!
Ik heb in de interimperiode een hertentamen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Rezania het volgende:
Dussss, straks nog 1 tentamen en dan eindelijk vakantie, jaaaaa!!!
Dat heet vakantie. En dit is de laatste herkansing van het jaar, wij doen niet aan herkansingen tijdens de vakantie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb in de interimperiode een hertentamen.
Ik had een 4,3quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet vakantie. En dit is de laatste herkansing van het jaar, wij doen niet aan herkansingen tijdens de vakantie.
Dat drink je wel weer weg tochquote:
Nee man. Ik wil volgend jaar nomimaal m'n bachelor afronden. Ik sta nu op 115/120 ECTS in 2 jaar dus die laatste 5 ECTS kan ik ook maar beter meepakken.quote:
Oh dat klinkt al leukquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man. Ik wil volgend jaar nomimaal m'n bachelor afronden. Ik sta nu op 115/120 ECTS in 2 jaar dus die laatste 5 ECTS kan ik ook maar beter meepakken.
Volgend jaar nog genoeg pittige vakken. Maat- en Integratietheorie, Tensorcalculus, Statistiek en Topologie & Meetkunde.
Perfecte kans om de studie nominaal af te sluiten. Anders heb je minimaal een half jaar vertraging, dan werk je toch ff door?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:39 schreef Rezania het volgende:
Ik heb 111 van de 120 punten, volgend jaar weer een kans.
Jongen, wat zei ik nou net? Ik heb straks de laatste herkansing van het jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Perfecte kans om de studie nominaal af te sluiten. Anders heb je minimaal een half jaar vertraging, dan werk je toch ff door?
hou die gedachte vastquote:
Een vak is toch geen 9 ECTS pinoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat zei ik nou net? Ik heb straks de laatste herkansing van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |