Wat denk je?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:51 schreef HPLC het volgende:
Wat is nou dat donkerpaarse ding van die schildpad?
Is het weer zoverquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:09 schreef Trollscience het volgende:
het is geen droogneuken oeter hij heeft toch geen kleren aan
quote:
quote:
pittig kort?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:45 schreef xBubbles het volgende:
Kapster geweest, pfff wat een opluchting
Foto?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:45 schreef xBubbles het volgende:
Kapster geweest, pfff wat een opluchting
inb4: kort pittig kapselquote:
Wat voor tentamenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Rezania het volgende:
Dussss, straks nog 1 tentamen en dan eindelijk vakantie, jaaaaa!!!
Moleculaire gentica 2, zegt je vast heel veel. En chill!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor tentamen
Ik heb al een week vakantie
Het heeft vast iets met DNA te maken schat ik zoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moleculaire gentica 2, zegt je vast heel veel. En chill!
Ik heb in de interimperiode een hertentamen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Rezania het volgende:
Dussss, straks nog 1 tentamen en dan eindelijk vakantie, jaaaaa!!!
Dat heet vakantie. En dit is de laatste herkansing van het jaar, wij doen niet aan herkansingen tijdens de vakantie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb in de interimperiode een hertentamen.
Ik had een 4,3quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet vakantie. En dit is de laatste herkansing van het jaar, wij doen niet aan herkansingen tijdens de vakantie.
Dat drink je wel weer weg tochquote:
Nee man. Ik wil volgend jaar nomimaal m'n bachelor afronden. Ik sta nu op 115/120 ECTS in 2 jaar dus die laatste 5 ECTS kan ik ook maar beter meepakken.quote:
Oh dat klinkt al leukquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man. Ik wil volgend jaar nomimaal m'n bachelor afronden. Ik sta nu op 115/120 ECTS in 2 jaar dus die laatste 5 ECTS kan ik ook maar beter meepakken.
Volgend jaar nog genoeg pittige vakken. Maat- en Integratietheorie, Tensorcalculus, Statistiek en Topologie & Meetkunde.
Perfecte kans om de studie nominaal af te sluiten. Anders heb je minimaal een half jaar vertraging, dan werk je toch ff door?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:39 schreef Rezania het volgende:
Ik heb 111 van de 120 punten, volgend jaar weer een kans.
Jongen, wat zei ik nou net? Ik heb straks de laatste herkansing van het jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Perfecte kans om de studie nominaal af te sluiten. Anders heb je minimaal een half jaar vertraging, dan werk je toch ff door?
hou die gedachte vastquote:
Een vak is toch geen 9 ECTS pinoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat zei ik nou net? Ik heb straks de laatste herkansing van het jaar.
waarheen, waarvoor?quote:
ik heb een rijbewijs maar geen autoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De struggles van een rijbewijs hebben.
En mensen zonder rijbewijs hebben dan ook altijd het meeste commentaar op welke auto je regelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een rijbewijs maar geen auto
ik moet 2 matrasssn ophalen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En mensen zonder rijbewijs hebben dan ook altijd het meeste commentaar op welke auto je regelt.
Huur danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moet 2 matrasssn ophalen hoor
Pics or didn't happenquote:
Ohquote:
quote:
Kan jaquote:
Het is heerlijk weerquote:
Het is inderdaad een prima weertje vandaag!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer
Ik zit weer op kantoor
En bij jou
Chillquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is inderdaad een prima weertje vandaag!
En vandaag een rustige dag!
Zaterdag uitgaan in Duitslandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Chill
Nog plannen voor het weekend en/of vakantie
Zondag uit eten, morgen weer geld verdienenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zaterdag uitgaan in Duitsland
En voor de rest zie ik het nog wel!
En u?
Oehhhhhhhhh waar ga je heen/wat eten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zondag uit eten, morgen weer geld verdienen
Naar een restaurant van de Griekse keuken / Balkanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh waar ga je heen/wat eten?
oeh nice nice!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Naar een restaurant van de Griekse keuken / Balkan
babe gespotquote:
Bij ons wel, herkansing die ik nu heb is voor 9 punten, maar die 9 heb ik al meegeteld. Ik mis een vak van 3 en van 6 punten die ik pas volgend jaar kan herkansen omdat de herkansingen al zijn geweest.quote:
Geen probleem. Je hebt het oprecht verdiend jongeman!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:35 schreef d4v1d het volgende:
RuslandIk wil ook meespelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Italiaanse tosti en een normale, behalve de taalbarrière?
lkkrquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Italiaanse tosti is met mozzerella, tomaat, pesto en basillicum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |