SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is Martin gehuldigd? Neem aan dat hij z'n nieuwe trui niet op t podium aandeedquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:21 schreef silverhill het volgende:
Laat anders gewoon de huldiging van Teklepolkadot zien.
Er komt eigenlijk alleen maar onzin uit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een onzin van Jef over het goedpraten van dat stierenvechten
Nee, Dries houden we er gewoon in.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:22 schreef Joezi het volgende:
Mogen
• Danny Vera - De muzikale begeleiding.
• De Rondemiss - Jaja, daar is ze weer: de rondemiss van vandaag
• Dries Roelvink - De Tour de France, de tijd van zijn leven
uit de OP
Dank alvast.
Lees ik verdorie weer morgen ipv mogen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:22 schreef Joezi het volgende:
Mogen
• Danny Vera - De muzikale begeleiding.
• De Rondemiss - Jaja, daar is ze weer: de rondemiss van vandaag
• Dries Roelvink - De Tour de France, de tijd van zijn leven
uit de OP
Dank alvast.
Compromisedquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dries houden we er gewoon in.
aaah, jij bent elke dag weer onze favoriete rondemissquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees ik verdorie weer morgen ipv mogen.
Je wordt bedankt Joezi.
Wat liefquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah, jij bent elke dag weer onze favoriete rondemiss
Ze lezen fok. Waarvoor dank.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:25 schreef silverhill het volgende:
Ja godver, laat hem dan in volle glorie op het podium zien.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Michel kan beter geen Eurosport commentaar meer geven.
Nee. Ben nog steeds aan het wennen. Begint een beetje te komen maar het is het nog niet helemaalquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef Izzy73 het volgende:
Tour du Jour is niet meer wat het geweest is![]()
Ik mis ook een beetje de vaste items (Gertje, Diekstra, Dries, Gunther, Rondemiss, De kok, de hometrainer)quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef Izzy73 het volgende:
Al die dingen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje de vaste items (Gertje, Diekstra, Dries, Gunther, Rondemiss, De kok, de hometrainer)
Die is dan al wel leegquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb steeds het idee dat er bij Sjef een hele grote fles Cognac onder de tafel staat.
"Ik ga vast uit het raam hangen"quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:32 schreef Dienstverlener het volgende:
Die bek van Genee uit dat raam mooi hoor
De hometrainer wel, de rest vind ik prima dat die weg is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje de vaste items (Gertje, Diekstra, Dries, Gunther, Rondemiss, De kok, de hometrainer)
+ Danny Vera mis ik. Verder ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De hometrainer wel, de rest vind ik prima dat die weg is.
Prima gast, heeft wel wat te vertellen en komt prettig over.quote:
rondemiss was lachen, ze waren best dom, voel je jezelf weer een stuk beterquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De hometrainer wel, de rest vind ik prima dat die weg is.
Die en Dries natuurlijk. Rondemiss vond ik ook wel grappig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
+ Danny Vera mis ik. Verder ben ik het met je eens.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rondemiss was lachen, ze waren best matig, voel je jezelf weer een stuk knapper
Eens, en teveel reclame voor een uurtje. Anderhalf uur keek beter weg.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:29 schreef Ruif het volgende:
Ik vind het ook echt een stuk minder dan voorheen. Er zit gewoon niet zoveel spanning/verrassing meer in. Het lijkt meer op een programma dat een regionale omroep zou bedenken. Ik vind het daarnaast geen ruk toevoegen dat ze 'het peloton achterna reizen'. Ga gewoon lekker in een studio zitten met goed geluid, muziek en fatsoenlijk publiek. Sfeerloze kak:(
Klopt inderdaad. Nu is het 45 minuten met 6 nietzeggende filmpjes/items, waardoor er nog maar weinig ruimte voor discussie is. Jammer, want ze hadden naar mijn mening de voorgaande jaren een prima concept.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, en teveel reclame voor een uurtje. Anderhalf uur keek beter weg.
Das logisch zonder Driesquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef Izzy73 het volgende:
en een klein meisjequote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb steeds het idee dat er bij Sjef een hele grote fles Cognac onder de tafel staat.
Gewoon 363.000 gisteren, meer dan de afgelopen twee dagen en veel meer dan de 216.000 van het openingsweekend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:07 schreef bechirti het volgende:
Nog maar 200.000kijkers zag k. Dat is echt nix.. Het progamma is ook in moordend tempo minder geworden.
Wat is daar mis mee?quote:
Alleen dan zonder Mart met een hoop commerciële zooiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
TdJ pakt gewoon over waar Mart is gestopt
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dan zonder Mart met een hoop commerciële zooi
Het GILETTE pro klassement?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dan zonder Mart met een hoop commerciële zooi
Waar was je de afgelopen dagen eigenlijk? Ik heb je een soort van gemist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Het GILETTE pro klassement?
In dit geval het ALPECIN pro klassement.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Het GILETTE pro klassement?
Het verhaal dat het kwam omdat Simoni snoepjes had gekregen van zijn tante die uit Peru kwamen was veel beter.quote:
Niet thuis de afgelopen 2 dagen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen dagen eigenlijk? Ik heb je een soort van gemist.
Nee, ik was tijdens de finales ook steeds afwezig vanwege keukenstruggles dus dan moet je ergens anders avondeten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet thuis de afgelopen 2 dagen.
Ik proef een nare ondertoon in de woorden 'soort van'
Sagan wel, die andere 2 normaal nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kristoff, Degenkolb, Sagan kunnen morgen toch gewoon winnen?
Sagan wel, bij die anderen is dat onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kristoff, Degenkolb, Sagan kunnen morgen toch gewoon winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |