abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:06:37 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_155236116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:45 schreef mschol het volgende:

[..]

tof, jammer dat die goedkoopste tier al uitverkocht is :{w
$21 of $26 maakt het echt veel uit als je een kickstarter steunt? Misschien zijn dat ook meteen "aandelen". Project Car's backers krijgen nu ook gewoon geld terug.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_155236555
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

$21 of $26 maakt het echt veel uit als je een kickstarter steunt?
Het gaat mij een beetje om het princiepe: een goedkope optie zou niet moeten uitverkopen, aangezien alle duurdere versies ook de inhoud van de goedkope hebben
quote:
Misschien zijn dat ook meteen "aandelen". Project Car's backers krijgen nu ook gewoon geld terug.
mja, dat vind ik eigenlijk best raar.. en zou ik dus ook totaal niet verwachten..

heb hem wel gebacked trouwens :)
rollcage was een geinige (doch wel een beetje verwarrend op momenten) game
pi_155236777
Hey allen. Ik heb ooit eens Valliant Hearts in de sale gekocht, maar nu blijkt dus met dat UPlay moet :r Is er een manier dat te omzeilen? Achievements etc vind ik tof, maar die zitten dus alleen in Uplay en niet in Steam :? Ik snap het niet helemaal, maar het zal wel niet te koppelen zijn neem ik aan ;(
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:45:59 #204
258885 Solique
I Kill You !
pi_155236820
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey allen. Ik heb ooit eens Valliant Hearts in de sale gekocht, maar nu blijkt dus met dat UPlay moet :r Is er een manier dat te omzeilen? Achievements etc vind ik tof, maar die zitten dus alleen in Uplay en niet in Steam :? Ik snap het niet helemaal, maar het zal wel niet te koppelen zijn neem ik aan ;(
Bij een ubisoft game ontkom je daar niet aan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_155237012
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey allen. Ik heb ooit eens Valliant Hearts in de sale gekocht, maar nu blijkt dus met dat UPlay moet :r Is er een manier dat te omzeilen? Achievements etc vind ik tof, maar die zitten dus alleen in Uplay en niet in Steam :? Ik snap het niet helemaal, maar het zal wel niet te koppelen zijn neem ik aan ;(
De volgende keer de store page lezen helpt veel.

Los daarvan is het een briljante game. Niet moeilijk, maar perfecte atmosfeer, heel emotioneel en nog leerrijk ook.
pi_155237034
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey allen. Ik heb ooit eens Valliant Hearts in de sale gekocht, maar nu blijkt dus met dat UPlay moet :r Is er een manier dat te omzeilen? Achievements etc vind ik tof, maar die zitten dus alleen in Uplay en niet in Steam :? Ik snap het niet helemaal, maar het zal wel niet te koppelen zijn neem ik aan ;(
Het torrenten en een crack installeren.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Games zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:00:48 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_155237113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:33 schreef mschol het volgende:

[..]

Het gaat mij een beetje om het princiepe: een goedkope optie zou niet moeten uitverkopen, aangezien alle duurdere versies ook de inhoud van de goedkope hebben

[..]

mja, dat vind ik eigenlijk best raar.. en zou ik dus ook totaal niet verwachten..

heb hem wel gebacked trouwens :)
rollcage was een geinige (doch wel een beetje verwarrend op momenten) game
Heel raar is het niet natuurlijk omdat je eigenlijk gewoon een "investering" doet. Maar goed, het is niet gewoonlijk bij Kickstarter projecten. Wel leuk van het Project Cars team though.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_155237233
Industry giant 2 op steam verschenen.. helaas wel van Uitermate Imbiciele Gamedeveloper waardoor dezelfde issues als bij transport giant (en andere games uit hun stal) opspelen

Ik heb het wel geprobeerd (transport giant heb ik geen problemen mee), maar neig naar een refund aangezien hij continue minimaliseerd, nog even wat andere zaken proberen..
pi_155237276
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Het torrenten en een crack installeren.
Al eerder gedaan, daarom gekocht om toch te steunen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:54 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

De volgende keer de store page lezen helpt veel.

Los daarvan is het een briljante game. Niet moeilijk, maar perfecte atmosfeer, heel emotioneel en nog leerrijk ook.
Heb 'm al eens grotendeels gespeeld haha. En zoals ik al zei, het was sale. Ik kende het spel en heb er verder niet op gelet.
pi_155237307
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey allen. Ik heb ooit eens Valliant Hearts in de sale gekocht, maar nu blijkt dus met dat UPlay moet :r Is er een manier dat te omzeilen? Achievements etc vind ik tof, maar die zitten dus alleen in Uplay en niet in Steam :? Ik snap het niet helemaal, maar het zal wel niet te koppelen zijn neem ik aan ;(
accepteren en gewoon gebruiken.. of refund aanvragen, mits ze daar bij ubi aan doen..
pi_155237388
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Al eerder gedaan, daarom gekocht om toch te steunen.
Op die manier verder spelen. UPlay is dikke ruk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Donald Duck held zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:14:09 #212
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_155237391
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:33 schreef mschol het volgende:
Het gaat mij een beetje om het princiepe: een goedkope optie zou niet moeten uitverkopen, aangezien alle duurdere versies ook de inhoud van de goedkope hebben
Gebeurt best vaak op Kickstarter. Ik heb tot nu toe 8 projecten gesteund, 4 daarvan hadden een Early Bird korting. Het is letterlijk een beloning voor het vroeg erbij zijn en daarmee dus geloof/steun uitspreken. Al vroeg in de periode van fondsenverwerving kunnen ze dan al schermen met iets als'"100 backers - ¤2000 pledged of ¤20,000 goal". Als latere potentiële deelnemers de projectpagina bekijken en zien dat er al redelijke steun is, zullen ze eerder geneigd zijn om ook erin te stappen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:18:14 #213
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155237483
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

$21 of $26 maakt het echt veel uit als je een kickstarter steunt? Misschien zijn dat ook meteen "aandelen". Project Car's backers krijgen nu ook gewoon geld terug.
Het zijn nog Canadese Dollars ook, die zijn minder waard.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Games zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:20:05 #214
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_155237525
Early bird specials op Kickstarter zijn meestal echt binnen een uur weg. Anders is het product gewoon niet aansprekend genoeg voor een groter publiek.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_155269405
:9 Industry giant 2 op steam _O_

jammer dat UIG het heeft uitgebracht, maar na graphic driverupdate en reboot werkt hij iig wel hier *O*
pi_155288417
*heyho*

XCOM2 alvast in wenslijst gezet. :P
pi_155299574
*oud klasgenoot van VMBO-TL school tegengekomen*

Laatste keer dat ik een spel heb aangeraakt op Steam was op 18 Juli(Dota 2),dat is dus exact 30 dagen geleden. :@ _O- O-)
pi_155309475
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef mschol het volgende:
Industry giant 2 op steam verschenen.. helaas wel van Uitermate Imbiciele Gamedeveloper waardoor dezelfde issues als bij transport giant (en andere games uit hun stal) opspelen

Ik heb het wel geprobeerd (transport giant heb ik geen problemen mee), maar neig naar een refund aangezien hij continue minimaliseerd, nog even wat andere zaken proberen..
ik gok dat ik daar vroeger meer dan 400 uur aan heb besteed wat een machtig bazen spel is IG2 toch!:D:D
Geniet van het leven:):)
pi_155309713
Afgelope maandag Call of arms gekocht wat een bruut spel tis in early early acces maar echt een top spel als je van strategie en leger houd nu is het nog vrij simpel qua maps en je kan alleen multiplayer als je de normaale versie heb gekocht maar zitte ook leuke workshops maps en objects tussen.
Zijn er nog meer mensen die dit spel spelen en misschien samen morge paar potjes willen spelen? geef me dan ff je steam name:D

Groetjes Prefix(Ook me steam name,donkey kong als profile picture)
Geniet van het leven:):)
pi_155323005
http://tweakers.net/nieuw(...)nder-windows-10.html

Er is op eens een overvloed aan onderzetters.. -O-
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:03:27 #221
8781 crew  Frutsel
pi_155323396
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef prefix1 het volgende:
Afgelope maandag Call of arms gekocht wat een bruut spel tis in early early acces maar echt een top spel als je van strategie en leger houd nu is het nog vrij simpel qua maps en je kan alleen multiplayer als je de normaale versie heb gekocht maar zitte ook leuke workshops maps en objects tussen.
Zijn er nog meer mensen die dit spel spelen en misschien samen morge paar potjes willen spelen? geef me dan ff je steam name:D

Groetjes Prefix(Ook me steam name,donkey kong als profile picture)
Ik ga die voor 100% ook kopen... twijfel alleen nog over het wanneer aangezien ik ff tig spellen leuk vindt... :')
Als je dat mooi vindt, dan moet je inmiddels Men of War, Assault Squad en Assault Squad 2 toch ook wel hebben?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:41:25 #222
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_155324365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:49 schreef mschol het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nder-windows-10.html

Er is op eens een overvloed aan onderzetters.. -O-
Ik begrijp dus dat je Windows 10 eenvoudig op de dualboot kan zetten? Dan wil ik het nog wel proberen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:43:18 #223
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155324391
Wie wil er nou oude spellen op een moderne pc spelen?
Zet gewoon een leuk retrobakje neer met Win '98
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155324562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wie wil er nou oude spellen op een moderne pc spelen?Zet gewoon een leuk retrobakje neer met Win '98
wat mogelijkheden:
A) de ruimte niet voor
B) 2 stroom vreters
C) totaal onnodig met de huidge hardware inprinciepe (Ze moeten virtuele 3D kaarten eens goed verder ontwikkelen, want dat blijft wat achter)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat je Windows 10 eenvoudig op de dualboot kan zetten? Dan wil ik het nog wel proberen.

V.
reken daar maar niet op, zeker niet met die secure boot rommel op de meeste pc's (en uiteraard ontbrekende drivers..)
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:53:03 #225
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155324603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

wat mogelijkheden:
A) de ruimte niet voor
B) 2 stroom vreters
C) totaal onnodig met de huidge hardware
B is niet van toepassing want je zet ze niet allebei tegelijk 24/7 aan lijkt me.
C is ook niet waar trouwens, er zit helmaal geen gevoel in dat nieuwe spul. Een NES emuleren met een USB NES controller is niet hetzelfde als op een NES spelen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')