Ja klopt, zag ik aan het eind van de demo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef AntiChrist7 het volgende:
Is er met Talos ook niet ergens een gratis game op steam met puzzels die dingen unlockt? had het eens gelezen, maar weet het niet meer.
Ja dat was. dit weekend eens bekijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja klopt, zag ik aan het eind van de demo.
Sigils of Elohim.
V.
Voor zover ik kan zien, is de expansion en the prototype de enige dlc met echt gameplay inquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Verbal het volgende:
Zie trouwens net dat er allemaal dlc voor is... Zou er ook een GOTY-versie van komen, denken jullie?
V.
Ja, nader bekeken valt het allemaal reuze mee. Dan maar gewoon de vanille-versiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:14 schreef AntiChrist7 het volgende:
Voor zover ik kan zien, is de expansion en the prototype de enige dlc met echt gameplay in
Is de dollar niet waard imhoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:43 schreef PirE het volgende:
Hitman: Absolution voor een dollar. Voor details moet je even naar de gamedeals subreddit gaan (zit nu mobiel en linken is teveel werk).
En een geweldige uitverkoop. Zeker met de build your own bundle's (voor diegene nog geen GoT, Borderlands, etc.hebben). De laatste Telltale 5 seizoenen / games voor ong 20 euro).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:07 schreef Dragonetti het volgende:
Op dit moment gratis:
Stealth Inc 2 - A game of clones
Ik heb net Game of Thrones, Borderlands, Puzzle Agent, Poker Night at the Inventory 1 en 2 gehaald. The Walking Dead en The Wolf Among us had ik al. Dus 10 euro voor Game of Thrones en Borderlands is niet slechtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En een geweldige uitverkoop. Zeker met de build your own bundle's (voor diegene nog geen GoT, Borderlands, etc.hebben). De laatste Telltale 5 seizoenen / games voor ong 20 euro).
https://www.humblebundle.com/store/bundle/telltalegames/
Ik heb hem in de pre-order staan bij bol.com, als die morgen nog op de 17e staat ga ik even bij de mediamarkt, gamemania in alphen of utrecht kijken of die daar wel uit isquote:
Doen. Ik heb het sinds zaterdag gespeeld en het spel is geweldig! Enorm groot qua wereld en mogelijkheden en tegelijkertijd ook heel diep. Het verhaal is ook super spannendquote:
GZ had wel kut controls imoquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doen. Ik heb het sinds zaterdag gespeeld en het spel is geweldig! Enorm groot qua wereld en mogelijkheden en tegelijkertijd ook heel diep. Het verhaal is ook super spannend
Verhaal (wat toch 60% van de game is) is SP, en van de overige missies moet je alleen de Briggs missies co-op doen, ambassades en Grimm kan in SP (al is dat voor ambassade niet aangeraden).quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:30 schreef PirE het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met splinter cell blacklist. Beetje jammer dat sommige dingen verplicht coop zijn en er zijn geen lobbies te vinden...
Metal Gear is altijd een game geweest om met een controller te spelen, ik weet niet of het menu en de iDroid in TPP ook met de muis te besturen is, maar ik vind wel dat Snake veel fijner beweegt dan in Ground Zeroesquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GZ had wel kut controls imo
En niet je muis kunnen gebruiken in het menu of kunnen alt tabben is ook ruk
Hopelijk gefixd in main game
Heb m al gekocht. Kon m alleen niet preloaden. Dus vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Metal Gear is altijd een game geweest om met een controller te spelen, ik weet niet of het menu en de iDroid in TPP ook met de muis te besturen is, maar ik vind wel dat Snake veel fijner beweegt dan in Ground Zeroes
Veel plezier! Ik geniet optimaal van het spel dus ik hoop dat je dat ook zal doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb m al gekocht. Kon m alleen niet preloaden. Dus vanmiddag pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |