abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154201911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:42 schreef byah het volgende:
Is dat hotel al failliet trouwens?
Ik zat ook al te kijken op die site hoe de reviews waren _O-
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:02:09 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_154202237
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat ontken ik wel,vind het namelijk hoogst onwaarschijnlijk. Zeker met die verklaringen dat er vermoedens waren dat ze het tegen haar zin deed, zo stil was, overkwam alsof ze het niet leuk vond e.d.

Haar eigen tekst dat ze zich afvraagt of ze ooit nog mannen leuk gaat vinden in spreekt ook jouw beeldvorming tegen dat ze het zo supervrijwillig deed.
Er zijn ook verklaringen die het niet over tegenzin hebben. Het zal de 1 ste keren trouwens wel erg onwennig zijn geweest. Het duurt ff voor je een zekere routine hebt.
Wat betreft of ze ooit nog mannen leuk gaat vinden. Ze kan best wel nare reacties hebben gehad nadat ze betrapt was op prostitutie. Ze schijnt zich ook af te vragen of er wel iemand haar nog zal willen.
Ik heb nog nergens kunnen lezen dat ze het vreselijk vond en er mee wilde stoppen. Het lijkt er meer op dat ze het pas vreselijk vond toen de politie binnenviel. Dat lijkt mijn ook een zeer traumatische ervaring.

quote:
Het meisje, dat betaalde seks had met tientallen mannen in twee hotels in Valkenburg, zit op dit moment nog altijd in een kliniek. "Ik besef me nog steeds niet wat me overkomen is. Ik ben gestraft voor wat me is overkomen, ik ben mijn vrijheid kwijt."
'Welke jongen wil mij nog?'
Kimberly heeft geen idee hoe het nu verder moet met haar leven. "Ik vraag me af of ik ooit nog wel een jongen leuk zal kunnen vinden", klinkt het. "Welke jongen wil mij nu nog?"
Ik vraag me af als ik dit lees of ze wel snapt dat ze zelf hard heeft meegewerkt aan wat haar is *overkomen *.
Pfff het zal je dochter maar zijn........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_154203791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er zijn ook verklaringen die het niet over tegenzin hebben. Het zal de 1 ste keren trouwens wel erg onwennig zijn geweest. Het duurt ff voor je een zekere routine hebt.
Wat betreft of ze ooit nog mannen leuk gaat vinden. Ze kan best wel nare reacties hebben gehad nadat ze betrapt was op prostitutie. Ze schijnt zich ook af te vragen of er wel iemand haar nog zal willen.
Ik heb nog nergens kunnen lezen dat ze het vreselijk vond en er mee wilde stoppen. Het lijkt er meer op dat ze het pas vreselijk vond toen de politie binnenviel. Dat lijkt mijn ook een zeer traumatische ervaring.

[..]

Ik vraag me af als ik dit lees of ze wel snapt dat ze zelf hard heeft meegewerkt aan wat haar is *overkomen *.
Of dit over 13 jaar lezen over iemand die je moeder blijkt te zijn
pi_154203963
Hoe zit het dan als een jongen van 16 naar de hoeren gaat, is de hoer dan ook strafbaar als ze seks met hem heeft?
pi_154204183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:36 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe zit het dan als een jongen van 16 naar de hoeren gaat, is de hoer dan ook strafbaar als ze seks met hem heeft?
Nee, want de hoer betaalt hem niet.
pi_154204683
Ik hoor net dat er variėrende strafmaten zijn voor de mannen die seks met het meisje hebben gehad, waarbij de leeftijd van de verdachte als reden wordt opgegeven. Hoe ouder de verdachte, des te beter had deze moeten weten dat hij fout zat. Ik heb zelf eigenlijk juist het idee dat mensen beter in staat zijn om leeftijden te schatten van mensen die min of meer in dezelfde leeftijdsgroep zitten, waardoor je dus eigenlijk het tegenovergestelde zou kunnen stellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154204960
quote:

[..]

[..]

wel eens met vrienden en vriendinnen over gehad.

Stel je komt een meisje tegen waarmee het ontzettend klikt. En ergens vertelt ze dat ze prostituee is geweest of is.
Ik zou ff raar opkijken maar indien ik qua liefde een goed gevoel heb zou dat geen enkele beperking zijn. Als ze nog actief in haar beroep is zou ik wel graag willen dat ze stopt, ook wel min of meer eisen als ze verder met mij zou willen.
pi_154204991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:09 schreef Monolith het volgende:
Ik hoor net dat er variėrende strafmaten zijn voor de mannen die seks met het meisje hebben gehad, waarbij de leeftijd van de verdachte als reden wordt opgegeven. Hoe ouder de verdachte, des te beter had deze moeten weten dat hij fout zat. Ik heb zelf eigenlijk juist het idee dat mensen beter in staat zijn om leeftijden te schatten van mensen die min of meer in dezelfde leeftijdsgroep zitten, waardoor je dus eigenlijk het tegenovergestelde zou kunnen stellen.
Wat ik mij af vraag...hoe zie je tegenwoordig nog verschil tussen 16/18/20 jaar?
Vroeger waren meisjes meisje. Nu zien ze er al vanaf 14 uit als "volwassen" (in sommige/veel gevallen)
pi_154205015
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:09 schreef Monolith het volgende:
Toen ik 22 was, dacht ik in de kroeg een leuke meid aan de haak geslagen te hebben, leuk gesproken, gedanst etc. Maar, doorvragend op haar leeftijd bleek ze niet 20 te zijn zoals ik dacht, maar 15 :') Terwijl ze wel vrouwelijke eigenschappen zeg maar had.

Heb haar een fijne avond gewenst, maar het blijft een lastig verhaal.
pi_154205762
quote:

[..]

nee dus. en daarom zijn er dus die wetten die verbieden dat meisjes van 16 aan de slag gaan als prostituee. van meisjes van 16 kan je niet verwachten dat ze een dergelijke beslissing vrijwillig en weloverwogen nemen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:01:19 #136
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_154205940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:53 schreef simmu het volgende:

[..]

nee dus. en daarom zijn er dus die wetten die verbieden dat meisjes van 16 aan de slag gaan als prostituee. van meisjes van 16 kan je niet verwachten dat ze een dergelijke beslissing vrijwillig en weloverwogen nemen.
Wel vrijwillig maar niet wel overwogen. Tenminste niet in die zin dat ze ook echt wist wat ze zich op de hals ging halen. Volgens mij heeft ze daar niet eens over na gedacht. Ze deed gewoon wat haar op dat moment kon brengen wat ze wilde : de goedkeuring en aandacht van die jongeman.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_154209263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wel vrijwillig maar niet wel overwogen. Tenminste niet in die zin dat ze ook echt wist wat ze zich op de hals ging halen. Volgens mij heeft ze daar niet eens over na gedacht. Ze deed gewoon wat haar op dat moment kon brengen wat ze wilde : de goedkeuring en aandacht van die jongeman.
ja, dat is dus een crap redenering. van kinderen is bekend dat die 'vrijwillig' meegaan met volwassenen om seks te hebben. dat maakt het nog niet echt vrijwillig of ok. iemand van 16 is niet voor niets ook voor de wet nog niet volwassen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:02:29 #138
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_154209547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:14 schreef erodome het volgende:

[..]

De minimum leeftijd voor prostitutie is 21.
Dat is nog niet landelijk doorgevoerd dacht ik, alleen maar in een paar Nederlandse gemeenten. Zoals in de rode buurten van Den Haag en Amsterdam waar de minimum leeftijd 21 is.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_154209645
Die straffen, niet normaal. Ben je oud en je bent er over heen gegaan dan kun je een jaar brommen. Iemand van 23 twee maanden? Huh, snap het niet.
Denk als de advocaten hier tegenin beroep gaan ze nog een goede kans maken ook.

Die meid doet alsof ze 21 is en doet vrijwillig haar benen wijd en is ALLEEN slachtoffer. Ze is ook deels schuldig aan dit hele verschrikkelijke gebeuren.

Overigens vind ik het sick als je 53 bent en schijnbaar kleinkinderen hebt en dan vervolgens in je geile uurtjes op zoek gaat naar meiden van begin 20.... :r
U MAD?
pi_154209742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die straffen, niet normaal. Ben je oud en je bent er over heen gegaan dan kun je een jaar brommen. Iemand van 23 twee maanden? Huh, snap het niet.
Denk als de advocaten hier tegenin beroep gaan ze nog een goede kans maken ook.

Die meid doet alsof ze 21 is en doet vrijwillig haar benen wijd en is ALLEEN slachtoffer. Ze is ook deels schuldig aan dit hele verschrikkelijke gebeuren.

Overigens vind ik het sick als je 53 bent en schijnbaar kleinkinderen hebt en dan vervolgens in je geile uurtjes op zoek gaat naar meiden van begin 20.... :r
wat snap je dan niet?

De 'meid' is minderjarig en daar geilen ze op :{
pi_154209938
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef aloa het volgende:

[..]

wat snap je dan niet?

De 'meid' is minderjarig en daar geilen ze op :{
Ze zei dat ze 21 was, dan zouden ze daar niet op geilen...
U MAD?
pi_154210131
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ze zei dat ze 21 was, dan zouden ze daar niet op geilen...
ze gingen naar een hotel om te neuken met iemand van 21?
pi_154210258
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:23 schreef aloa het volgende:

[..]

Ja.
U MAD?
pi_154210265
quote:

[..]

Dat gebeurt nog wel eens ja.
pi_154210410
quote:

[..]

Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat ze een rosse buurt hebben in Valkenburg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154210543
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja.
en?
pi_154214737
Als je naar een hotel moet voor zoiets, weet je toch dat het niet in de haak is?
pi_154214768
quote:

[..]

Wat is er zo vreemd aan prostitutie in een hotel?

Hotels zouden het een stuk zwaarder hebben zonder deze dienstverlenende beroepsgroep.
pi_154214852
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd aan prostitutie in een hotel?

Hotels zouden het een stuk zwaarder hebben zonder deze dienstverlenende beroepsgroep.
Mannen bellen een call girl vanuit een hotel. Maar als je via een advertentie naar een hotel wordt gelokt, is dat heel anders. En nog wel een Valkenburgs hotel, het gebied waar al die wietmannetjes rondlopen.
pi_154214865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mannen bellen een call girl vanuit een hotel. Maar als je via een advertentie naar een hotel wordt gelokt, is dat heel anders.
Jij hebt er ervaring mee?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')