Nee. Ik reageerde eigenlijk alleen op de 7500 als afkoopsom. Als verhuurder die niet kan betalen en hans1985 met z'n grote mond komt ook niet over de brug met een doos vol contanten dan is de koper nog een optie.quote:
waarom zou ik belang erbij hebben om een huis te kopen die ik niet ken en waarvan ik nu al weet dat het problematisch is.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:05 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Nee. Ik reageerde eigenlijk alleen op de 7500 als afkoopsom. Als verhuurder die niet kan betalen en hans1985 met z'n grote mond komt ook niet over de brug met een doos vol contanten dan is de koper nog een optie.
Alsof een leven op straat fysiek, psychisch en financieel veiliger is.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:10 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Ik zeg heel eerlijk dat gezien de door TS verstrekte info correct is hij 100% in het gelijk word gesteld maar dat gezien de situatie er geen eer valt te behalen en hij fysiek, psychisch en financieel meer risico loopt dan dat de rest hem hier voorschotelt.
Dat is altijd lastig met argumenten die zijn gebaseerd op aannames.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:10 schreef hans1985 het volgende:
Tot dusverre heb ik niemand gehoord die inhoudelijk mijn argumentatie weerlegde.
Jouw visie is dus dat blijven wonen in de woning niet leidt tot gespannen sfeer of (fysieke) confrontaties....quote:Op zondag 12 juli 2015 16:14 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Alsof een leven op straat fysiek, psychisch en financieel veiliger is.
realiteit, of denk je dat verhuurder, gezien de gebeurtenisse,n alles via de advocaat gaat regelen?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig met argumenten die zijn gebaseerd op aannames.
En waarom doet verhuurder dat niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
realiteit, of denk je dat verhuurder, gezien de gebeurtenisse,n alles via de advocaat gaat regelen?
De realiteit is dat ts nog geen nieuwe woonruimte heeft en zijn enige zekerheid beter niet zomaar moet opgeven.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:23 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Jouw visie is dus dat blijven wonen in de woning niet leidt tot gespannen sfeer of (fysieke) confrontaties....
omdat verhuurder weet dat die ergens fout zit maar dat intimidatie en eventueel geweld hem tot zijn doel kan leiden? Waarom ben jij zo zeker dat verhuurder het netjes gaat spelen?quote:
Waar lees jij dat ik daar zo zeker van ben?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:34 schreef hans1985 het volgende:
[..]
omdat verhuurder weet dat die ergens fout zit maar dat intimidatie en eventueel geweld hem tot zijn doel kan leiden? Waarom ben jij zo zeker dat verhuurder het netjes gaat spelen?
Nja het is aan TS om te besluiten of hij doorgaat toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:34 schreef hans1985 het volgende:
[..]
omdat verhuurder weet dat die ergens fout zit maar dat intimidatie en eventueel geweld hem tot zijn doel kan leiden? Waarom ben jij zo zeker dat verhuurder het netjes gaat spelen?
Hij weet ook dat het probleem bekend is bij de politie, er een advocaat betrokken is en dat meer problemen hem kunnen opzadelen met een onverkoopbaar huis en bij een rechtszaak hij alles zal verliezen. Zou jij het risico nemen en geweld toe gaan passen?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:34 schreef hans1985 het volgende:
omdat verhuurder weet dat die ergens fout zit maar dat intimidatie en eventueel geweld hem tot zijn doel kan leiden?
Dat is wellicht zijn enige kans, we weten alleen dat TS denkt dat verhuurder in zwaar financieel weer zit. Ook gezien de voorvallen kunnen we dat voor aannemelijk nemen.Dan heeft verhuurder weinig te verliezen op dit moment.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij weet ook dat het probleem bekend is bij de politie, er een advocaat betrokken is en dat meer problemen hem kunnen opzadelen met een onverkoopbaar huis en bij een rechtszaak hij alles zal verliezen. Zou jij het risico nemen en geweld toe gaan passen?
Wat een onzin. Je kunt altijd in grotere financiėle problemen komen dan je al bent en bij bedreiging en geweld kan ook strafrechtelijk het nodige volgen. Hij kan beter, net als TS overigens, in normaal overleg gaan en proberen de schade te beperken.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:54 schreef hans1985 het volgende:
Dan heeft verhuurder weinig te verliezen op dit moment.
ben je ooit in de volwassen wereld geweest? of buiten? Vraag mij het daadwerkelijk af aangezien jouw uitspraken theoretissch juist zijn maar in de echte mensen wereld niet opgaan in veel gevallen.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt altijd in grotere financiėle problemen komen dan je al bent en bij bedreiging en geweld kan ook strafrechtelijk het nodige volgen. Hij kan beter, net als TS overigens, in normaal overleg gaan en proberen de schade te beperken.
Blaas niet zo hoog van de toren zeg, met je arrogante toontje.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:59 schreef hans1985 het volgende:
[..]
ben je ooit in de volwassen wereld geweest? of buiten? Vraag mij het daadwerkelijk af aangezien jouw uitspraken theoretissch juist zijn maar in de echte mensen wereld niet opgaan in veel gevallen.
En nu wil je graag dat wij deze 'argumentatie' weerleggen?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:59 schreef hans1985 het volgende:
[..]
ben je ooit in de volwassen wereld geweest? of buiten? Vraag mij het daadwerkelijk af aangezien jouw uitspraken theoretissch juist zijn maar in de echte mensen wereld niet opgaan in veel gevallen.
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:10 schreef hans1985 het volgende:
Tot dusverre heb ik niemand gehoord die inhoudelijk mijn argumentatie weerlegde.
Wellicht dat ik iets meer ervaring heb met rechtzaken dan de gemiddelde reageerder hier.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Blaas niet zo hoog van de toren zeg, met je arrogante toontje.
Naja, loopt TS geen gevaar dan, is verhuurder betrouwbaar in die zinnen dat die niet tot gewelddadige handelingen over gaat gezien de historie?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:04 schreef r_one het volgende:
[..]
En nu wil je graag dat wij deze 'argumentatie' weerleggen?
Hou toch op joh.
[..]
Dan zou ik eerst maar eens iets aan je spelfouten doen...quote:Op zondag 12 juli 2015 18:05 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Wellicht dat ik iets meer ervaring heb met rechtzaken dan de gemiddelde reageerder hier.
En dat ik vanuit mijn opleiding en ervaring iets meer weet.
Er lopen hier veel users de TS op te fokken om gerechtelijk door te gaan terwijl dat gezien de situatie onverstandig is.
Je loopt op te scheppen dat niemand je argumentatie weet te weerleggen en elke poging daartoe eindigt in hopeloze ad hominems van jouw kant.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:09 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Naja, loopt TS geen gevaar dan, is verhuurder betrouwbaar in die zinnen dat die niet tot gewelddadige handelingen over gaat gezien de historie?
Jij loopt hier te blaten alsof je meester in het recht bent maar je hebt gewoon werkelijk geen idee van hoe de praktijk is.
Ik zeg niet dat hij niet in zijn recht staat, ik opteer alleen de mogelijke situatie dat doorgaan met deze zaak voor TS veel nadeliger is dan een summiere vergoeding die hij eventueel toegewezen krijgt.
Nou dankjewel dan Hans, voor je bijzonder waardevolle bijdragen. We kunnen WGR wel dicht doen voor iedereen behalve jou dunkt mij. Ik zal Danny eens even mailenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:05 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Wellicht dat ik iets meer ervaring heb met rechtzaken dan de gemiddelde reageerder hier.
En dat ik vanuit mijn opleiding en ervaring iets meer weet.
Er lopen hier veel users de TS op te fokken om gerechtelijk door te gaan terwijl dat gezien de situatie onverstandig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |