bij ons (hier in Limburg) is dat rogge brood. We kennen hier 'wit', 'grijs' en 'zwart' broodquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zo
Wat moet ik me voorstellen bij zwart brood?
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel groente en fruit dan heb je geen vitamines meer nodig.
Zelf als je er erg veel van eet dan krijg je ruim voldoende vezels
Ook vette vis, magere vis, magere rund/kip/varken is goed voor je goede stofjes inname en noten natuurlijk.
Ach, dat weten jullie wel maar toch.. Snap die supplementen niet zo goed?
Nee, dat is ook de enige wat ik in de donkere maanden neemquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.
Grijs brood... ik zie het voor me en da's geen fraai plaatjequote:Op woensdag 8 juli 2015 20:04 schreef Sjeen het volgende:
Dwars door het slotje
[..]
bij ons (hier in Limburg) is dat rogge brood. We kennen hier 'wit', 'grijs' en 'zwart' brood
jupquote:
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meerquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:18 schreef Fripsel het volgende:
Buhh wilde eigenlijk gaan hardlopen vanavond maar voel me zo beroerdalleen m'n armen doen zo'n zeer dat ik er misselijk van word
en toch voel ik me lui.
Drukte.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meer
Zo druk, dat er fakking een rij was voor een fucking bankjequote:
Ik slik ook D en B12 het hele jaar door, ik neem het niet goed op. En ik kom weinig buiten, couch potato mequote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou prima toch dat jij het in de winter neemt Uniekhoorn? Ik neem het nu ook in de zomer, naast alle salades, groenteschotels, fruit en noten, omdat ik er op het randje van te weinig van in mijn bloed heb. Vandaar.
Ik noem van dat ouderwetse waterige brood dat net niet wit is grijs brood. Volgens mij heet dat tarwebrood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grijs brood... ik zie het voor me en da's geen fraai plaatje
Maar da's Limburgs voor volkoren?
Al stond je in de winter de hele dag poedelnaakt buiten, dan nog zou je niet genoeg zonlicht kunnen krijgen voor de nodige vitamine D aanmaak.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:06 schreef Sjeen het volgende:
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.
Moet je de vrijdagavond eens gaan. Bijna leeg bij onsquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meer
Ik ga echt noooooooit meer 's avonds. Al krijg ik geld toequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je de vrijdagavond eens gaan. Bijna leeg bij onsMaandagavond staan er rijen voor de meest nutteloze en onnozele apparaten. De rest van de week ook hel. Behalve vrijdag
En als je goeie zonnebrand gebruikt levert de zomer je ook niet wat je zou verwachten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al stond je in de winter de hele dag poedelnaakt buiten, dan nog zou je niet genoeg zonlicht kunnen krijgen voor de nodige vitamine D aanmaak.
Wel irritant, maar op zich niet zo gek als je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aaan het werk is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga echt noooooooit meer 's avonds. Al krijg ik geld toeIk ga normaal altijd 's ochtends. Zo heerlijk rustig. En soms 's middags.. dan is er ook amper iemand. Dit was oprecht bizar.
Dan ga je alsnog niet 10 min tussen elke set op je foon zitten. Dat is gewoon bullshit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel irritant, maar op zich niet zo gek al je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aaan het werk is.
Zo vervelend als je geen keus hebt iddquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef Vanyel het volgende:
Wel irritant, maar op zich niet zo gek al je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aan het werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |