quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
Ofc. Kreeg eens een positieve note van Erik.
In welke bui verkeerde je toen?quote:
190quote:
Slechte moderatorsquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?!
Ik heb er 11, maar 10 ervan komen nog uit mijn trollperiode.
Een kutkind zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Nou nou vent, dat is ook niet nodig.quote:
Ik heb er vier, waarvan ik er twee heb overgehouden aan het maken van hele gemene opmerkingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:30 schreef Blistering het volgende:
Ik heb er 11, maar 10 ervan komen nog uit mijn trollperiode.
Ik neem die notes niet serieus. Na een opmerking die gewoon moet kunnen onder het mom van meningsuiting (bijv. iemand een oetlul noemen), volgt de laatste tijd vaak een censuurgolf waarbij de eerstvolgende 10 berichten verwijderd worden en vervolgens een ban volgt. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hou daar toch zo'n 10 notes per keer aan over. Ik weet niet wat voor onzin daar in staat, maar het kan weinig waarde hebben als je voor die omstandigheden zoveel en zo snel notes krijgt. Is mijn mening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb er vier, waarvan ik er twee heb overgehouden aan het maken van hele gemene opmerkingen.
Eens. Ik vind notes trouwens sowieso nutteloos omdat je vaak helemaal niet merkt dat ze er bij komen. Je hebt dus geen idee wat wel en niet toegestaan is. En dan zijn er ook nog positieve notes waar je niets van hoort, dus dat getal zegt geen fuck over je gedrag (althans, als je de inhoud niet kunt lezen met abonnement of mod).quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik neem die notes niet serieus. Na een opmerking die gewoon moet kunnen onder het mom van meningsuiting (bijv. iemand een oetlul noemen), volgt de laatste tijd vaak een censuurgolf waarbij de eerstvolgende 10 berichten verwijderd worden en vervolgens een ban volgt. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hou daar toch zo'n 10 notes per keer aan over. Ik weet niet wat voor onzin daar in staat, maar het kan weinig waarde hebben als je voor die omstandigheden zoveel en zo snel notes krijgt. Is mijn mening.
Waarschijnlijk is ook de bedoeling dat het als een intern systeem werkt waarbij de moderators notes plaatsen en de admins op basis van die notes dan evt. een ban uitdelen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik vind notes trouwens sowieso nutteloos omdat je vaak helemaal niet merkt dat ze er bij komen. Je hebt dus geen idee wat wel en niet toegestaan is. En dan zijn er ook nog positieve notes waar je niets van hoort, dus dat getal zegt geen fuck over je gedrag (althans, als je de inhoud niet kunt lezen met abonnement of mod).
Staat vast in allemaal dat je een top-kwaliteitsuser bent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ook de bedoeling dat het als een intern systeem werkt waarbij de moderators notes plaatsen en de admins op basis van die notes dan evt. een ban uitdelen.
Via betaling kun je dat dan ook inzien, is gewoon extra manier om te cashen. Maar het zou inderdaad meer waarde hebben als het gewoon inzichtelijk was, dan gaat er ook een preventieve werking vanuit en krijg je feedback op je gedrag. Maar ik twijfel ook aan de inhoud..
Zou wel terecht zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Staat vast in allemaal dat je een top-kwaliteitsuser bent.
M'n note van 27-06-2011 en 13-05-2012quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb 38 notes. Groot deel terecht, groot deel hi-ha-ho-SC in de notes zelf van medemods en een paar-notes.
/care
Zeg bloem, wat studeer/onderzoek jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb 38 notes. Groot deel terecht, groot deel hi-ha-ho-SC in de notes zelf van medemods en een paar-notes.
/care
Ben dus een eckte Fokker!quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Jij een note?!quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben dus een eckte Fokker!Anders is het ook maar zo treurloos om noteloos door het leven te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |