Dan zou ik gewoon elke dag illegale melk injecties doen en een profcontract verdienen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als de dochter van de sponsor Jessica Alba is zou ik elke dag voorin te vinden zijn
Is het niet willen of niet kunnen? Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verspilt zijn energie wat minder bij deze sprintkes.
Ook niet toen in Zeeland. Had hij geen zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verspilt zijn energie wat minder bij deze sprintkes.
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?quote:
Mijn huisgenoten en ik hebben een Jessica Alba kalender op de WC gehangenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon elke dag illegale melk injecties doen en een profcontract verdienen.
Punten scoren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?
Pics van je kalender.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben een Jessica Alba kalender op de WC gehangen
Omdat de rest van de etappe toch kalm an is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?
#viesdunquote:
Ik denk dat dat vooral kwam door de matige afzetting van zijn ploeg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet toen in Zeeland. Had hij geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |