Dan zou ik gewoon elke dag illegale melk injecties doen en een profcontract verdienen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als de dochter van de sponsor Jessica Alba is zou ik elke dag voorin te vinden zijn
Is het niet willen of niet kunnen? Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verspilt zijn energie wat minder bij deze sprintkes.
Ook niet toen in Zeeland. Had hij geen zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verspilt zijn energie wat minder bij deze sprintkes.
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?quote:
Mijn huisgenoten en ik hebben een Jessica Alba kalender op de WC gehangenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon elke dag illegale melk injecties doen en een profcontract verdienen.
Punten scoren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?
Pics van je kalender.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben een Jessica Alba kalender op de WC gehangen
Omdat de rest van de etappe toch kalm an is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n tussensprint volle bak gaan?
#viesdunquote:
Ik denk dat dat vooral kwam door de matige afzetting van zijn ploeg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet toen in Zeeland. Had hij geen zin in.
Pics in dmquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben een Jessica Alba kalender op de WC gehangen
En als zo'n groene trui je een stuk minder kan schelen dan etappezeges?quote:
Zie m geen etappe winnen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou me zelfs afvragen of Cavendish Parijs wel gaat halen met gek veel bergetappes op einde.. Als hij voor die tijd al 2 a 3 etappes binnen heeft en geen uitzicht op groen heeft zal hij het wel ok vinden
Nog steeds punten scoren. Je hebt 97km om te herstellen van zo'n tussensprintje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als zo'n groene trui je een stuk minder kan schelen dan etappezeges?
Voor een Duitser zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind Greipel ook stuk sympathieker dan Cavendish
Ik zal het doorgeven aan Markquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie m geen etappe winnen eerlijk gezegd.
Cavendish gaat voor Parijs geen 2 etappes winnen denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou me zelfs afvragen of Cavendish Parijs wel gaat halen met gek veel bergetappes op einde.. Als hij voor die tijd al 2 a 3 etappes binnen heeft en geen uitzicht op groen heeft zal hij het wel ok vinden
Tja, als de groene trui je aan je reet kan roesten en je kunt 1% energie besparen tov je belangijkste concurrenten....ik zeg doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nog steeds punten scoren. Je hebt 97km om te herstellen van zo'n tussensprintje.
Nee, die is het kwijt. Te weinig middeltjes tot zich genomen dit seizoen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cavendish gaat voor Parijs geen 2 etappes winnen denk ik.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Mark
Sprint dan helemaal niet mee zeg ik dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als de groene trui je aan je reet kan roesten en je kunt 1% energie besparen tov je belangijkste concurrenten....ik zeg doen.
Etixx is ook wel een beetje de net-niet ploeg van dit jaar. Eigenlijk vooral overal 2e geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dan had die net zo goed niet mee kunnen doen aan die tussensprint. Het boeit hem wel degelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als de groene trui je aan je reet kan roesten en je kunt 1% energie besparen tov je belangijkste concurrenten....ik zeg doen.
Wie won er gisteren?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Etixx is ook wel een beetje de net-niet ploeg van dit jaar. Eigenlijk vooral overal 2e geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |