Ja ik wil ook bij de 3xisscheepsrechtclub!!quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Dank allen voor de reacties weer! Echt fijn om te lezen allemaal. Ik schrok gisteren toch weer van het bloed maar vandaag voel ik me al ietsje beter. Hopelijk hoor ik straks bij de 3xisscheepsrechtclub
Ik prijs me daarbij wel gelukkig, dat ik er inderdaad al eentje heb rondlopen. Dat biedt zoveel afleiding. En ook ben ik wel met terugwerkende kracht zo blij dat het toen allemaal goed liep, omdat anders mn eerste er gewoon niet geweest was. Kan me inbeelden dat het voor jou misschien nog wel heftiger is. Ik ben er echt van overtuigd dat je gewoon moeder gaat worden! Heb jij het eigenlijk ooit over onderzoeken gehad met vk, omdat je natuurlijk ook twee miskramen hebt gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:36 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ja ik wil ook bij de 3xisscheepsrechtclub!!
Fieder, wat confronterend en verdrietigWeet die vriendin van jouw miskraam?
Vanochtend wakker geworden met een leegte in mijn hart. Het gaat dagen, weken okay en dan ineens word ik zo overvallen door die vreselijke leegte, dat het gewoon pijn doet en ik er misselijk van word. Ik had gewoon 20 weken zwanger moeten zijn. Iedereen zou het nu weten, ik had kunnen pronken met mijn buik, kleertjes kunnen kopen, we hadden geweten of het een zoon of dochter was, nadenken over babynamen & het kamertje. In plaats daarvan sta ik met lege handen en dat doet soms dan ineens zo veel pijn. Iedereen zegt dat mijn tijd wel komt. Maar komt die ook daadwerkelijk? Niemand kan het mij beloven en dat maakt mij zo verdrietig
/eindedagboek
Wat stom! Hoeveel dagen na de curettage is het nu?quote:Op zondag 27 september 2015 09:32 schreef Fieder het volgende:
Hier even een flinke dip. Vorige week waren mijn testen zo goed als wit, dus helemaal blij. Nu heb ik al de heel week zware menstruatiekrampen maar er komt niks, alleen wat bruine put. Nu ben ik ontzettend bang voor verklevingen.
Half oktober heb ik een nagesprek met de gyn staan dus daar wacht ik maar op. Maar het zit me niet lekker.
Bleh, al die tijd die ook voorbij gaat al wachtend. Superstom. Hopelijk gewoon voor half oktober weer een normale cyclus, zou vast voor veel opluchting zorgen. Hier gaat het fysiek allemaal prima, mentaal wat minder. Rationeel denk ik gewoon, twee keer pech achter elkaar, dat kan nu eenmaal, ooit komt het vast goed. Maar in de praktijk raak ik echt onwijs van slag van het minste of geringste. Echt niet te doen.quote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Fieder het volgende:
Burdie ik heb dat nog nooit gedaan, zou ik me eerst in moeten verdiepen. Om te kijken of ik een eisprong heb bedoel je? Ik ben vandaag wel begonnen met ovulatietesten, ben benieuwd wat ik daaruit kan halen.
Svane alweer ruim 4 weken geleden. En omdat het ook menstruatiekramp is ben ik bang dat ik wel ongesteld ben maar dat het er niet uitkan ofzo...
Afwachten maar weerHoest met jou??
Pfoeh, zo lastig, je hebt natuurlijk het voorbeeld van in je familie, dat het alsnog goed kan komen, maar wel met zoveel miskramen ook.quote:Op zondag 27 september 2015 16:58 schreef Cygne het volgende:
Svane, dat heb ik ook wel een beetje. Rationeel weet ik dat het echt heus wel een keer goed kan komen. Terwijl ik soms heel erg van streek kan zijn en denken dat ik nooit moeder wordt en dat we altijd met zn tweetjes blijven. Onbewust zijn we ons daar wel een beetje op in aan het stellen.
wat balen zeg. Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 27 september 2015 09:32 schreef Fieder het volgende:
Hier even een flinke dip. Vorige week waren mijn testen zo goed als wit, dus helemaal blij. Nu heb ik al de heel week zware menstruatiekrampen maar er komt niks, alleen wat bruine put. Nu ben ik ontzettend bang voor verklevingen.
Half oktober heb ik een nagesprek met de gyn staan dus daar wacht ik maar op. Maar het zit me niet lekker.
Heb je overwogen om hier wel met meer mensen over te praten? In onze ervaring komt het enorm veel voor dat mensen op heel veel manieren problemen hebben met zwangerschappen, en komen de verhalen pas als je er zelf over begint.quote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Svane het volgende:
Hier weten in de omgeving weinig mensen van de miskramen, wel fijn, dan gaat het gewone leven door zoals altijd. Het zorgt er alleen voor dat de 'wordt het niet eens tijd voor een tweede'-vragen zeer regelmatig worden gevraagd
Als jij vindt dat de gynaecoloog niet aan je verwachtingen voldoet, kan je dan niet een andere arts vragen? In mijn ervaring moet je juist "drammen" om te krijgen wat je wil, de hebben heel veel verschillende gynaecologen gezien en er zit een groot verschil tussen de artsen waar we wel en niet mee overweg kunnen.quote:Op maandag 28 september 2015 07:56 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ik ben weggestuurd zonder plan of vervolgafspraak. Voel me desondanks toch een beetje een drammer.
Knuffel meis! Je groot houden kan soms praktisch zijn, maar gooi het er vooral uit als je bij "veilige" mensen bent!quote:Op maandag 28 september 2015 02:09 schreef Cygne het volgende:
Ik heb een keer een hysterische huilbui gehad buiten de deur. [...]
Ik hoop zo dat we op een dag eens met goed nieuws kunnen komen.
Oh wat fijn!! Van harte gefeliciteerd!! Het zal vast weer niet een onbezorgde zwangerschap zijn, maar hoop dat de genietmomenten er zoveel meer zijn en nog bewuster van genoten kan worden dan in jullie laatste zwangerschap.quote:Ik wil graag wat goed nieuws in dit topic gooien: mijn vrouw is 19w1d zwanger! Tot nog toe 7 echo's gehad, en tot nog toe alles goed. Volgende week de 20 weken echo, daarna regelmatig groeiecho's. We hebben gelukkig een klein mannetje ter herinnering dat de zwangerschap ook goed kan gaan
Kun je geen andere gyn krijgen de volgende keer? Afspraak plannen als deze hork er niet is. Het gaat om jou en jouw gevoel. En je het is juist heel knap dat je voor jezelf opkomt!quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Aventura het volgende:
Het was geen fijn gesprek. Hij zei dat hij dat onderzoek wil doen om asherman uit te sluiten zodat ik me niet meer zo druk maak. Ik vroeg nog wat hij anders zou aanraden. Toen zei hij, tja ik zou een half jaar wachten. Maar dat doen we niet, want als u hierna toch asherman heeft dan heb ik het gedaan...Ehm...oke. Ik zei, maar hoe kijkt u er dan tegenaan, kan je ook drie keer op een rij een posiieve ovulatietest hebben en géen eisprong hebben? Waarop hij toegaf dat dat onwaarschijnlijk is. Lekekr tegenstrijdig dus. Weetje, ik snap dat het wennen is, mondige patienten. Maar ik heb toch een verdomd goede aanleiding om aan de bel te trekken. Misschien voelt hij zich aangevallen, omdat hij ook de curettage heeft uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |