Dat dacht ik ook eigenlijk hoor. En ik dacht dat de teller na een goede zwangerschap weer op 0 stond, is ook niet zo. Misschien is het pas veranderd? Ze hebben wel gezegd dat er eigenlijk nooit iets nuttigs uitkomt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef Kursor het volgende:
Fieder, goed om van je te horen. Sterkte met het verdere traject waar je eventueel in gaat. Ik dacht eigenlijk dat dat bij drie miskramen pas was
(bij mij was het niet aan de orde aangezien de eerste miskraam een mola was).
Logisch dat je schrikt! Geeft niet. Helaas weet jij wel wat het is. De meesten kennen het woord niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:49 schreef Fieder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk hoor. En ik dacht dat de teller na een goede zwangerschap weer op 0 stond, is ook niet zo. Misschien is het pas veranderd? Ze hebben wel gezegd dat er eigenlijk nooit iets nuttigs uitkomt.
Ik moest nog aan je denken vandaag. Het weefsel gaat onderzocht worden o.a.of het een mola was. Wist helemaal niet dat dat nog een optie was. Op de echo was niks bijzonders te zien. Ik schrok er een beetje vanMaar dat is standaard onderzoek zeiden ze...
Fijn dat de pijn weg is! Maar verder klinkt de nasleep weer aardig kut.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:34 schreef Fieder het volgende:
Nu bijna een week verder en de pijn is gelukkig weg. Streepje is heeeel klein beetje lichter. Nog wel veel bruinverlies. Ik wil in bad![]()
Het weefsel wat onderzocht is was 'gewoon zwangerschapsweefsel'. Dat was een opluchting.
Het heeft me meer gedaan dan de eerste keer. Ik raakte een soort van in paniek een paar dagen terug toen ik een operatiekamer op tv zagdat had ik de eerste keer helemaal niet. Ik dacht dat het nu makkelijker zou zijn omdat ik wist wat me te wachten stond maar ik vond het vies tegenvallen
Ik hoop dat ik snel door kan en dat ik dit dan niet weer hoef te doorstaan...
Nog geen bloed, maar streepjes liepen af en nu helemaal weg. Dus ga er wel van uit. Was gelukkig nog niet zo ver.quote:
móet niet. Wat jij wil. Die onderzoeken zijn optioneel, ik heb het nooit gedaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Ja, moet ik eigenlijk de VK bellen? Als in, ze kunnen niets doen en het is ook niet heel 'erg' want nog vroeg. Maar ivm 2 miskramen achter elkaar?
Bedacht me net dat ik al overijverig een afspraak had gemaakt. Dus zal het sowieso afzeggen en kan het dan ook vertellen. Onderzoeken zit ik ook (nog) niet op te wachten, zal toch een van de volgende keren wel goed moeten gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
móet niet. Wat jij wil. Die onderzoeken zijn optioneel, ik heb het nooit gedaan.
Het is wel goed om het bij een volgende zwangerschap even aan te geven
Sterkte
Thanks voor alle steun. Gisteren is het vruchtje in de middag eruit gekomen tijdens een wc bezoek. We hebben veel steun aan elkaar en komen het goed door. Relativeren is nu een stuk gemakkelijker. Wat tranen laten vallen, nu met positieve gedachten de toekomst tegemoet. Ik probeer zoveel mogelijk voor haar te doen en te zorgen, en ze blijft gelukkig de rest vd week thuis. Heb haar geadviseerd tijd voor zichzelf te nemen om het allemaal te verwerken, en niet te snel weer te gaan werken. Volgende week wordt gekeken of de gehele baarmoeder schoon is. Het was 7 weken in onze ogen. Bij de echoscopist gaf ze aan dat het 5.5 week is. mijn vriendin heeft een regelmatige cyclus en weten vaak de eisprong. dus wss is het gestopt met groeien. We hebben gelukkig wel de echo nog van maandag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef Fieder het volgende:
Hoe is het nu allmylifelong? Hebben julllie de verloskundige nog gebeld? Heel veel sterkte.
Ja ik wil ook bij de 3xisscheepsrechtclub!!quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Dank allen voor de reacties weer! Echt fijn om te lezen allemaal. Ik schrok gisteren toch weer van het bloed maar vandaag voel ik me al ietsje beter. Hopelijk hoor ik straks bij de 3xisscheepsrechtclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |