Naïeve jongelingen zijn vaak sociaal, liberaal en vrijdenkend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, het verklaart een deel van het gedrag en daarom zitten ze daar om te leren en dat gaat samen met fouten maken. Ik keur dit gedrag niet goed, maar het gaat hier om één incident sinds dit opvangcentrum bestaat, wat kan jij daar nou voor conclusies uit trekken?
Ik woon er praktisch naast Kaneel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat niet wilt weten wat een enorm kankergezwel zo'n centrum kan zijn voor een gemeenschap.
Dan zou je zulke naïeve gedachten niet moeten hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik woon er praktisch naast Kaneel.
Misschien daar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Er heeft zich serieus maar één incident voorgedaan qua geweld dus zou niet weten wat ik nu bagatalliseer. Over de rest van de problematiek heb ik helemaal niets gezegd.
Ben jij verkracht dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou je zulke naïeve gedachten niet moeten hebben.
Oh wat was het hier een feest.
Meer berovingen, overvallen en verkrachtingen dan in 10 jaar daarvoor
Ik heb het nu specifiek over Gilze en niet over de rest van de problematiek.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is natuurlijk ellende zat vanuit AZC's geweest door de jaren heen, echt niet alleen dit ene incident:
NWS / 'Minirokjes kunnen tot misverstanden leiden met asielzoekers'
Zegt eigenlijk genoeg.
Alleen de schouders zien er raar uit door de houding.quote:
Ja, op rotsen poseren zal vast niet comfortabel zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de schouders zien er raar uit door de houding.
Ja, mij best natuurlijk. Maar je moet idd denk ik ook niet doorslaan. Er is echt totaal niets mis als jij je voor de welwillenden wil inzetten, maar ga echt niet uit van een gezellige omgeving denk ik dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb het nu specifiek over Gilze en niet over de rest van de problematiek.
красивые девчонкиquote:
Was daar niet op FOK! een topic van ooit?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Lijkt een beetje op die Noorse blogster, kom ff niet op de naam.
Voe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Voequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Sorry, maarquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
Al die veertigjarige vrouwen met kortpittig kapsel die nog nooit een neger op straat hebben gezien, die maken het probleem. Ze zeggen tegen Sjannie (via Facebook) aan de overkant dat ze een asielzoeker zagen in de plaatselijke supermarkt en die stak een pot mayonaise in z'n onderbroek. De dochter van Anita kwam thuis en een asielzoeker had haar intimiderend aangekeken bij de bushalte om de hoek. Sjan en Anita zien natuurlijk ook meteen wie de asielzoekers zijn. Als je zwart bent, kom je uit het AZC. Je moet ze vooral niet aankijken want wie weet wat ze doen? En juist hier gaat het fout in die fucking bekrompen samenleving die Nederland heet en waar jullie deel vanuit maken. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat we elkaar niet gewoon als mensen kunnen behandelen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Sorry daarvoor.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik daar een gezellige of normale omgeving verwacht.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mij best natuurlijk. Maar je moet idd denk ik ook niet doorslaan. Er is echt totaal niets mis als jij je voor de welwillenden wil inzetten, maar ga echt niet uit van een gezellige omgeving denk ik dan.
Doe vooral wat goed voelt, maar pas wel een beetje op met hoever je wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |