Naïeve jongelingen zijn vaak sociaal, liberaal en vrijdenkend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, het verklaart een deel van het gedrag en daarom zitten ze daar om te leren en dat gaat samen met fouten maken. Ik keur dit gedrag niet goed, maar het gaat hier om één incident sinds dit opvangcentrum bestaat, wat kan jij daar nou voor conclusies uit trekken?
Ik woon er praktisch naast Kaneel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat niet wilt weten wat een enorm kankergezwel zo'n centrum kan zijn voor een gemeenschap.
Dan zou je zulke naïeve gedachten niet moeten hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik woon er praktisch naast Kaneel.
Misschien daar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Er heeft zich serieus maar één incident voorgedaan qua geweld dus zou niet weten wat ik nu bagatalliseer. Over de rest van de problematiek heb ik helemaal niets gezegd.
Ben jij verkracht dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou je zulke naïeve gedachten niet moeten hebben.
Oh wat was het hier een feest.
Meer berovingen, overvallen en verkrachtingen dan in 10 jaar daarvoor
Ik heb het nu specifiek over Gilze en niet over de rest van de problematiek.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is natuurlijk ellende zat vanuit AZC's geweest door de jaren heen, echt niet alleen dit ene incident:
NWS / 'Minirokjes kunnen tot misverstanden leiden met asielzoekers'
Zegt eigenlijk genoeg.
Alleen de schouders zien er raar uit door de houding.quote:
Ja, op rotsen poseren zal vast niet comfortabel zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de schouders zien er raar uit door de houding.
Ja, mij best natuurlijk. Maar je moet idd denk ik ook niet doorslaan. Er is echt totaal niets mis als jij je voor de welwillenden wil inzetten, maar ga echt niet uit van een gezellige omgeving denk ik dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb het nu specifiek over Gilze en niet over de rest van de problematiek.
красивые девчонкиquote:
Was daar niet op FOK! een topic van ooit?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Lijkt een beetje op die Noorse blogster, kom ff niet op de naam.
Voe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Voequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
Sorry, maarquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
Al die veertigjarige vrouwen met kortpittig kapsel die nog nooit een neger op straat hebben gezien, die maken het probleem. Ze zeggen tegen Sjannie (via Facebook) aan de overkant dat ze een asielzoeker zagen in de plaatselijke supermarkt en die stak een pot mayonaise in z'n onderbroek. De dochter van Anita kwam thuis en een asielzoeker had haar intimiderend aangekeken bij de bushalte om de hoek. Sjan en Anita zien natuurlijk ook meteen wie de asielzoekers zijn. Als je zwart bent, kom je uit het AZC. Je moet ze vooral niet aankijken want wie weet wat ze doen? En juist hier gaat het fout in die fucking bekrompen samenleving die Nederland heet en waar jullie deel vanuit maken. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat we elkaar niet gewoon als mensen kunnen behandelen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Sorry daarvoor.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik daar een gezellige of normale omgeving verwacht.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mij best natuurlijk. Maar je moet idd denk ik ook niet doorslaan. Er is echt totaal niets mis als jij je voor de welwillenden wil inzetten, maar ga echt niet uit van een gezellige omgeving denk ik dan.
Doe vooral wat goed voelt, maar pas wel een beetje op met hoever je wil gaan.
Oh dat kan, kom zelf zelden buiten R&P tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was daar niet op FOK! een topic van ooit?
Ja, nofi hoor, maar nu ben je wel heel erg zwart/wit (no pun) bezig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
Al die veertigjarige vrouwen met kortpittig kapsel die nog nooit een neger op straat hebben gezien, die maken het probleem. Ze zeggen tegen Sjannie (via Facebook) aan de overkant dat ze een asielzoeker zagen in de plaatselijke supermarkt en die stak een pot mayonaise in z'n onderbroek. De dochter van Anita kwam thuis en een asielzoeker had haar intimiderend aangekeken bij de bushalte om de hoek. Sjan en Anita zien natuurlijk ook meteen wie de asielzoekers zijn. Als je zwart bent, kom je uit het AZC. Je moet ze vooral niet aankijken want wie weet wat ze doen? En juist hier gaat het fout in die fucking bekrompen samenleving die Nederland heet en waar jullie deel vanuit maken. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat we elkaar niet gewoon als mensen kunnen behandelen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Sorry daarvoor.
Ik hoop echt dat je niet serieus bentquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal geilen op een fotootje van een vrouwtje dat ze toch nooit kunnen krijgen
En dat doe je bewust ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb het nu specifiek over Gilze en niet over de rest van de problematiek.
Krijg je als je zo'n AZC in een dom bekrompen dorp neer zet, gewoon in de Randstad, daar heb je sowieso al meer dan genoeg negers, negers voelen zich daar thuis en de witjes zijn er al aan gewend, win-win.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Inolvidable het volgende:
Dat ook jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nofi hoor, maar nu ben je wel heel erg zwart/wit (no pun) bezig.
Er zijn echt tig gevallen van problemen om en in AZC's geweest en die zijn echt niet allemaal verzonnen, zie verhalen van bijv Kaneel en de honderden nieuwsberichten.
Nogmaals, ik zeg niet dat je alles en iedereen maar negatief over 1 kam moet scheren, maar er blind vanuit gaan dat ze allemaal lief en aardig zijn gaat me echt veels te ver.
Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal lief en aardig zijn? Natuurlijk zijn er meer problemen rondom AZC's, maar het zijn geen gevaarlijke hyena's ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn echt tig gevallen van problemen om en in AZC's geweest en die zijn echt niet allemaal verzonnen, zie verhalen van bijv Kaneel en de honderden nieuwsberichten.
Nogmaals, ik zeg niet dat je alles en iedereen maar negatief over 1 kam moet scheren, maar er blind vanuit gaan dat ze allemaal lief en aardig zijn gaat me echt veels te ver.
Ja joh, logisch ergens ook. Vaak komt het heel simpel neer op mensen die gewoon niet beter weten. Die worden hier gedumpt en hebben geen idee wat hier de normen en waarden zijn. Gaat inherent gewoon mis zonder goede begeleiding, kunnen je ze vaak niet eens kwalijk nemen omdat ze gewoon niets anders gewend zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je als land niet die begeleiding kunt bieden die nodig is om het goed te laten verlopen, dump ze dan ook niet gewoon ergens tussen je eigen bevolking.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, logisch ergens ook. Vaak komt het heel simpel neer op mensen die gewoon niet beter weten. Die worden hier gedumpt en hebben geen idee wat hier de normen en waarden zijn. Gaat inherent gewoon mis zonder goede begeleiding, kunnen je ze vaak niet eens kwalijk nemen omdat ze gewoon niets anders gewend zijn.
Kutfriezenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, logisch ergens ook. Vaak komt het heel simpel neer op mensen die gewoon niet beter weten. Die worden hier gedumpt en hebben geen idee wat hier de normen en waarden zijn. Gaat inherent gewoon mis zonder goede begeleiding, kunnen je ze vaak niet eens kwalijk nemen omdat ze gewoon niets anders gewend zijn.
Klopt. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je als land niet die begeleiding kunt bieden die nodig is om het goed te laten verlopen, dump ze dan ook niet gewoon ergens tussen je eigen bevolking.
Dat zijn ook in dit land allochtonen. Net zoals Limburgersquote:
Hyena's niet, maar wel vaak (wat jezelf al zegt) getraumatiseerde mensen met een totaal andere kijk op de wereld en hoe je met mensen, en vrouwen, omgaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal lief en aardig zijn? Natuurlijk zijn er meer problemen rondom AZC's, maar het zijn geen gevaarlijke hyena's ofzo.
De Friezen gebruiken om de Zuiderzee verder te dempen, dan het vrijgekomen land geven aan de zielige mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, afsteken dat volk
Volgens mij hebben bepaalde mensen ook nogal een gekleurde blik door ze verkrachters te noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hyena's niet, maar wel vaak (wat jezelf al zegt) getraumatiseerde mensen met een totaal andere kijk op de wereld en hoe je met mensen, en vrouwen, omgaat.
Ik probeer je ook nergens van te overtuigen verder, maar ik lees wel een hele gekleurde blik op asielzoekers bij je en hoop wel dat je je realiseert dat het een nare "industrie" is en dat de problemen echt zeker niet allemaal of verzonnen of veroorzaakt worden door ontwetende of "racistische" Nederlanders en dat er weldegelijk gevaarlijke mensen tussen zitten.
En nogmaals, als je je er goed bij voelt, by all means, maar ik zou het gewoon zelf nooit doen.
Bek houden, ik heb daar mijn eerste straattaal geleerd. :$quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want meer flevoland is een goed ding![]()
Hehehe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want meer flevoland is een goed ding![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bek houden, ik heb daar mijn eerste straattaal geleerd. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |