In de bergen kan je er niet ineens meer dan 9 opstellen hèquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Cavendish
Uran
Froome
Martin
Costa
Sagan
Kelderman
Matthews
Valgren
![]()
Ik hoop in de bergen de punten te pakken.
I know, maar wel veel keuze.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de bergen kan je er niet ineens meer dan 9 opstellen hè
Heb je het zo laat gemaakt vannacht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef wimderon het volgende:
Eens kijken of de briljante tactiek om niemand op te stellen goed uitpakt vandaag!
Als niemand de rit uitrijdt wordt je gewoon gedeeld eerste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef wimderon het volgende:
Eens kijken of de briljante tactiek om niemand op te stellen goed uitpakt vandaag!
Zijn nog maar 3 renners binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Drie plaatsjes gezakt.. 144 punten.
9 ipv 10, verder helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:43 schreef franklop het volgende:
2 (kopman),4,5,6,7,8,10 in de ploeg.
Zoals zovelen denk ik.
Je bent vast niet de enige met Quintana. Succes met vastbijten in de top 10!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee, held Quintana gaat me nog ver brengen
Alleen Cav werkt niet mee
quote:DE TOP 5 VAN DEZE SUBPOULE WINT HET DVD PAKKET VAN DE TOUR VAN BAUKE EINDE BERICHT
#kampioenprijzenregelenquote:
Vandaag heeft iemand de maximale score gehaaldquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
319 PUNTEN VANDAAG JONGENS!!!!1!!!11!
Inmiddels op plek 29 beland.
[ afbeelding ]
Leve de teampunten![]()
![]()
401 puntenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vandaag heeft iemand de maximale score gehaald
EDIT: Toch niet helemaalHij had verkeerde kopman, maar wel 1-9
Met Martin ga je meer punten binnenhalen dan Bennettquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
401 punten![]()
.
Dat figuur had echter ook Martin en Dumoulin voor de tijdrit. Aan die ongein doe ik niet mee.
Ik had Martin niet verwacht voor het geel na deze etappe, dussssss.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Martin ga je meer punten binnenhalen dan Bennett
Heb ze beide trouwens
ik ging nog even mijn team nakijken nadat ik dit zag. Had al mijn klimmers opgesteld voor morgen met Froome als kopmanquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:40 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar wordt hetzelfde team opgesteld als de vorige dag, als je geen team opstelt. Alsnog 299 punten dus, ook al omdat ik gisteren Sagan als kopman had en ik vandaag anders Cavendish als kopman opgesteld zou hebben
zijn er al bergen geweest danquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef dogoe het volgende:
wat is er met meintjes aan de hand? die rijdt ook geen deuk in een pakje boter
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Sagan
Valverde
Kristoff
D'n John
KokkaarFroome
EBH
DémaarD. Martin
Olvarit Krek
TONY EL TONY GALLOPIN
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Porte (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rodriguez erin gedaan voor Costa.
Ik doe niet mee aan Scorito, maar hoe is Froome precies een misser? Als ik het goed begrijp krijg je punten voor truien en dagklassement?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Froome (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.
Voor Costa had ik beter sprinters kunnen doen inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Froome (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.
Sorry, bedoelde Porte (zelfde ploeg). Froome natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Scorito, maar hoe is Froome precies een misser? Als ik het goed begrijp krijg je punten voor truien en dagklassement?
Dagje gele trui en 2de op Huy. Beter dan Contador en Quintana sowieso en ik denk ook Nibali?
Ligt eraan. Als er ook een goede selectie klimmers is gemaakt kan het meevallen. Al slokt het wel een hoop budget op om ze allebei te kopen. (Cav 5 mil, Greipel vgm 4 mil ?)quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef flyguy het volgende:
Mensen die zo wel Greipel en Cav hebben gekocht, gaan straks toch nog zakken uit de top van het klassement.
Greipel begint z'n 4 miljoen wel waard te worden, ik denk dat die uiteindelijk zelfs meer punten gaat opleveren dan Valverde.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef flyguy het volgende:
Mensen die zo wel Greipel en Cav hebben gekocht, gaan straks toch nog zakken uit de top van het klassement.
Contador kan je pas in de bergen beoordelen, net als Quintana. Ik denk dat Martin uiteindelijk wel zijn geld waard was. Achteraf zou je dit moeten beoordelen door punten te delen door aankoopbedrag. Martin was maar 150.000, dus Greipel moet bijna 3 keer zoveel punten halen om beter te zijn. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren. Hij raakt geel ook nog wel kwijt aan Sagan, en uiteindelijk zal Degenkolb ook wel beter staan. Daarna laat hij de punten denk ik wel rusten in de tussensprints.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:11 schreef Ferdii het volgende:
Ik heb keuzes gemaakt om in sprinters en topper thuis te laten en in klassement ook.
Zijn cav en Contador geworden. Pakt tot nu toe goed uit.
Enige 2 renners met veel punten die ik mis zijn gallopin en v avermaet.
Martin is voor nu even leuk, maar zakt hard maar beneden zodra de bergen beginnen
Klopt inderdaad wat je zegt. Ik kon Greipel voor 4 miljoen kopen, maar ik wilde een extra man voor het klassement, dus werd het Valverde.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:43 schreef RobertVDN het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er ook een goede selectie klimmers is gemaakt kan het meevallen. Al slokt het wel een hoop budget op om ze allebei te kopen. (Cav 5 mil, Greipel vgm 4 mil ?)
Lezen Frank, lezen:quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:55 schreef franklop het volgende:
Coquard vanmorgen gewisseld nog voor Dan Martin, wat stom
Je had me overigens wel even kunnen vertellen dat Gorka Izagirre hier ineens tiende ging worden, dan had ik hem op kunnen stellen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:24 schreef wimderon het volgende:
Tsjimolaaj en Kokkaar kunnen dit prima aan. Maar nu ben ik wel tips aan het geven voor tourpoultjes.
Tsja daarom had ik hem er ook instaan, maar op 1 of andere manier bedacht ik me opeens dat ik wel Martin in kon zettenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lezen Frank, lezen:
[..]
Je had me overigens wel even kunnen vertellen dat Gorka Izagirre hier ineens tiende ging worden, dan had ik hem op kunnen stellen.
Het is wel een beetje karma voor al die mensen die T. Martin hadden ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook al 16e in de FOKPoule al is het een wonder dat ik niet hoger sta.
Martin kan iig niet verder en dat is gunstig voor me. De een zijn pijn is voor de ander soms fijn.
Extra karma dat hij het zelf veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje karma voor al die mensen die T. Martin hadden ja.
Waarom karma. Met een itt als start en Martin in topvorm is het geen gekke puntenmachine om te kiezen voor 1.5m. En daarbij ook nog gratis cav-teampunten normaal gezienquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had jij er serieus rekening mee gehouden dat Martin Huy, de kasseien en dit klimmetje kon overleven voor geel? Ga weg, joh.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom karma. Met een itt als start en Martin in topvorm is het geen gekke puntenmachine om te kiezen voor 1.5m.
Ja. Grotere verschillen verwacht bij de tijdrit ook, toegegeven. Klimmen kan hij redelijk en kasseien prima.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij er serieus rekening mee gehouden dat Martin Huy, de kasseien en dit klimmetje kon overleven voor geel? Ga weg, joh.
Bij die tijdrit van 17km kunnen er onmogelijk grote verschillen vallen. Dat weet je best wel. Martin is lang niet zo explosief als de rest voor klimmetjes zoals Hoei. Niet voor niets 40 seconden aan de broek. In de kasseienetappe heeft hij puur geluk met een kibbelend peloton waar niemand achter hem aan wil gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja. Grotere verschillen verwacht bij de tijdrit ook, toegegeven. Klimmen kan hij redelijk en kasseien prima.
Was gewoon een vrij logische keuze. Ook vooraf. Doet het uiteraard beter dan verwacht.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Normaal wint hij de tijdrit, draagt een paar dagen geel, verliest hem in Huy en gaat dan op de kasseien gewoon knechten voor Stybar of in dit geval Cavendish.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die tijdrit van 17km kunnen er onmogelijk grote verschillen vallen. Dat weet je best wel. Martin is lang niet zo explosief als de rest voor klimmetjes zoals Hoei. Niet voor niets 40 seconden aan de broek. In de kasseienetappe heeft hij puur geluk met een kibbelend peloton waar niemand achter hem aan wil gaan.
Als Cancellara ook nog in koers was, had ik wel willen zien hoe de strijd was over de steentjes.
Nu heeft hij welgeteld 2 dagen in het geel gereden, 1 2e plaats extra. Nou tis wat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Normaal wint hij de tijdrit, draagt een paar dagen geel, verliest hem in Huy en gaat dan op de kasseien gewoon knechten voor Stybar of in dit geval Cavendish.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer scoren zoals bij de vorige massasprint
Extra voordeel, het loopt licht op, dus aan die pure sprinters heb je wederom niet heel veel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer scoren zoals bij de vorige massasprint
Maar als ik het profiel van de laatste km zie, valt dat toch wel mee?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Extra voordeel, het loopt licht op, dus aan die pure sprinters heb je wederom niet heel veel.
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als ik het profiel van de laatste km zie, valt dat toch wel mee?
Hm, misschien dan toch Sagan in het groen morgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Lijkt me wel. Hij hoeft nog maar 2 punten goed te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, misschien dan toch Sagan in het groen morgen?
Die kans is erg groot. Dit lijkt me een prooi voor hem of Degenkolb, één van die twee zal toch een keer moeten winnen na al die ereplaatsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, misschien dan toch Sagan in het groen morgen?
Inderdaad, tijd voor het echte werk vanaf maandag.quote:
Hier ook die struggles alleen dan sagan, nibali pf quintanaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef Sportex het volgende:
Sagan, Froom of Nibali kopman morgen? Struggles.
Ik ook, denk dat hij als het meezit wel meekan en later vlakt het af. Zul je zien dat 'ie meekan en dat Froome hem eruit sprintquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hier ook die struggles alleen dan sagan, nibali pf quintana
Neig toch naar sagan voor het gokje
Ik verwacht ook dat de klassementsmannen zich gaan testen. Froome wil vast geel kwijt maar laat natuurlijk niet toe dat concurrenten tijd gaan pakken. Purito voor zege nummer 2? Of gaan we dan toch Valverde nog zien? Ik durf hem niet als kopman te spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:37 schreef Sportex het volgende:
Ik ben er voorlopig ook uit qua kopman. Froome it is.
De groene trui zal hij ook wel pakken. Heilig van overtuigd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Swagan wel als kopman want geen Froome en hij haalde gister al 40 punten uit nevenklassementen, hopelijk handhaaft hij zich in ieder geval voor de witte en gele trui.
Hier ook ja,quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:15 schreef franklop het volgende:
sagan ook als kopman gespeeld ipv froome.
gokje
Mijn team voor morgen is een samengeraapt zooitje met Froome als kopman.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees, denk ik, een beetje voor morgen.
Voor mij was het ook de schade beperken. Alleen Martin scoorde geen punten. Verder had ik niemand van BMC mee.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Hier kon ik niet veel op winnen. De best mogelijke kopman geselecteerd en geen renner die punten heeft gescoord buiten het team gelaten. Toch maar 220 helaas.
Bij jou staat dat je een score van 239 hebt terwijl je er 214 hebt.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer weer zo'n olbiebol.
[ afbeelding ]
Waarom kijk je naar mijn score?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou staat dat je een score van 239 hebt terwijl je er 214 hebt.
Bij mij staat ook het eea nog niet goed. ZIjn ze naar aan het kijkenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou staat dat je een score van 239 hebt terwijl je er 214 hebt.
Ik heb er 56 meer dan er nu vermeld isquote:Op zondag 12 juli 2015 18:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij mij staat ook het eea nog niet goed. ZIjn ze naar aan het kijken
Matig om niet eens de maximale score te hebben. Sagàh en Froome leverden vandaag 42 punten op.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer weer zo'n olbiebol.
[ afbeelding ]
Ik ook, en dat al de helft van mijn klassementsrenners ziek, zwak en/of dood zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:30 schreef Slobeend het volgende:
Geen Van Garderen en Froome hebben gaat me uiteindelijk opbreken. Zal wel middenmoot blijven staan.
Gewoon Meintjes opstellen. #goudentipquote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, en dat al de helft van mijn klassementsrenners ziek, zwak en/of dood zijn.
Misschien kan Kelderman nog verrassen haha lol.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Huib Boom morgen niet meer de leider van het AK is.
http://www.scorito.com/cm(...)71866&userid=1763185
Misschien wordt het o.kooijboy die de leider wordt!quote:Op maandag 13 juli 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan Kelderman nog verrassen haha lol.
voor vijf ton kun je toch wel beter dan Langeveld en Tankink kopen, sjongequote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.scorito.com/cm(...)71866&userid=1689115
ook een kanshebber.
Ik zou zeggen Pinot, maar ik heb van hun alle drie niet echt een goede indruk gekregen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pinot, Costa of Bardet jongens?
Zeg het maar.
Dat boeit niet denk ik, ik denk dat er morgen toch de beste klimmer gaat winnen. Aanvallers krijgen op zo'n etappe met explosief einde vaak geen kans, en al helemaal niet bij de eerste bergrit.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Pinot, maar ik heb van hun alle drie niet echt een goede indruk gekregen.
Maar Pinot is denk ik het meest getergd na die pech en zal op basis van het GC de meeste ruimte
ohquote:Op maandag 13 juli 2015 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Costa heeft last van zijn linkerbeen.
het is morgen wel quatorze juillet, dus misschien dat dat die fransen wat extra motivatie geeft.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pinot, Costa of Bardet jongens?
Zeg het maar.
Zow, daar staat toch een behoorlijk kapitaal opgesteld.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Froome (k)
Quintana
Nibali
Contador
Valverde
Rodriguez
Pinot
Bardet
Sagan
Heb ook Kudus nog, maar denk toch dat Sagan meer punten haalt.
Op Purito en Sagan na hebben we hetzelfde team.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:08 schreef franklop het volgende:
Froome (k)
Rodriguez
Nibali
Valverde
Pinot
D. Martin
Quintana
Meintjes
Sagan
Dat kan kloppenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Purito en Sagan na hebben we hetzelfde team.
Nummer 6 iig en misschien wel 5.,quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan kloppen![]()
Zie sowieso niet gek veel verschil met de anderen bovenin de FOK! poule.
ja maar die zie ik niet zo snel inlopenquote:
Maar die ga ik wel voorbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar die zie ik niet zo snel inlopen
Zolang je mij maar niet passeerquote:
Je kan ze tenminste nog opstellen in de andere ritten. Ik ga Purito, Bardet en Pinot even een berichtje sturen dat ze moeten aankloppen bij de teamarts van Sky.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gallopin en Porte hadden even moeten sms'en dat ze goede benen hadden.
Ik stelde Porte expres niet op omdat hij zo dramatisch bezig was.
Ik had hem iig opgesteld en ik was er blij mee ook. Was ook wel nodig want Pinot en Bardet waren drama.... zonde van mijn budget.... Tony is denk ik mijn beste aankoop geweest. Kostte maar 1,5 miljoenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:58 schreef theodoor9 het volgende:
Waren er veel mensen die Tony vandaag opgesteld hadden?
Geen Vuelta ook dus? Dan ga ik de poule aanmaken en de prijs binnen harkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Ok nou dat was Scorito voor dit jaar, tot de volgende keer.
Dat had je dit keer ook kunnen doen hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Vuelta ook dus? Dan ga ik de poule aanmaken en de prijs binnen harken
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Vuelta ook dus? Dan ga ik de poule aanmaken en de prijs binnen harken
Wat moet ik nou met de dvd van Bauke? Daarom heb ik bewust een middelmatige selectie samengesteld natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had je dit keer ook kunnen doen hoor!
misschien kruiswijk ipv bardet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Voor morgen:
Froome (kopman)
Majka
Uran
Rodriguez
Bardet
Barguil
Arredondo
Kennaugh
Wellesn
Niet: Quintana, Sagan, Kelderman, Kruiswijk, Cavendish, Matthews, Costa en Valgren.
Zit nog te twijfelen of ik Kruiswijk erin zet.
Helaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 07:21 schreef theodoor9 het volgende:
Ik stel vandaag Meintjes en S. Yates op in plaats van Pinot en Martin. Dit soort etappes blijven lastig..
Bardet zit vandaag in de ontsnapping maar ik zie hem eigenlijk niet zo 1,2,3 iets klaar maken. Hij is gewoon niet in vorm. Ik heb hem wel in mijn team op scorito maar niet opgesteld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Bardet vandaag in de ontsnapping zit.
Jij hebt al kaartjes van Djos, Flens en Bulgac, dus niet klagen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:27 schreef wimderon het volgende:
Huh, vandaag weer geen team opgesteld, maar ook niet gekopieerd van de vorige etappe.
Was helaas een aardig team geweest met o.a. Rodriguez, Bardet en Izagirre.
Tot bij de Vuelta!quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Een eenmalige opleving met 232 punten, nogmaals tot volgend jaar!
Gefeliciteerd Aanmaakblokjes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:42 schreef VASND het volgende:
1e in de dagscore met Meintjes en Pinot op de bank. U mag een kaartje trekken om me aan te raken.
Gefeliciteerd Ernst Koeleveldquote:
Dit was een hele mooie aankomst geweest voor de rode lantaarndragerquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:58 schreef dogoe het volgende:
281 vandaag, alleen als ik pinot nog had opgesteld had ik meer gehad. Voor de rest nu al ruim een week eerste in mijn sub poule, en nu rond plek 500 in algemeen.
wat gaat het morgen worden? sagan?
Sagan, EBH of een vlucht met mannen als Trentin.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:58 schreef dogoe het volgende:
281 vandaag, alleen als ik pinot nog had opgesteld had ik meer gehad. Voor de rest nu al ruim een week eerste in mijn sub poule, en nu rond plek 500 in algemeen.
wat gaat het morgen worden? sagan?
hehequote:Op donderdag 16 juli 2015 17:50 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de FOK!-poule hadden. Ernst zeg
Wie had je wel/niet opgesteld dan? Ik heb ook wat puntjes verloren door Nibali en Quintana niet op te stellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Lachwekkend.
Gedaald naar plek 20. Heel erg lachwekkend.
Ik stijg naar de 3e plaats. Maar inderdaad die twee ook niet opgesteld..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie had je wel/niet opgesteld dan? Ik heb ook wat puntjes verloren door Nibali en Quintana niet op te stellen.
Zal wel met Krek te maken hebben. Ik zag het gelukkig net op tijd.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
De nummer 1 in de Fok-poule begint arrogant te worden en start met 8 man
Sagan niet opstellen is heel raar. Al is het maar vanwege de punten voor de groene trui (en witte). Net als dat je Froome en Quintana pakt voor die gratis punten. Deze etappes zijn zo onvoorspelbaar dat je die zekerheidjes sowieso moet pakken.quote:
Ja en dat vind ik dus het stomme van mezelf. De hele Tour pak ik wel dat soort zekerheidjes en uitgerekend vandaag nietquote:Op maandag 20 juli 2015 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sagan niet opstellen is heel raar. Al is het maar vanwege de punten voor de groene trui (en witte). Net als dat je Froome en Quintana pakt voor die gratis punten. Deze etappes zijn zo onvoorspelbaar dat je die zekerheidjes sowieso moet pakken.
Je ziet dat ik heel opzichtig wat plekjes aan het zakken bentquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Dit moois kan ook van jullie zijn mensen!
[ afbeelding ]
Ik heb jouw 3e plekje overgenomenquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:25 schreef franklop het volgende:
Wat stil hier
Uit de top 5 geduikeld, helaas.
Stilt voor de storm. Ik zie nog steeds wel mogelijkheden om de top 5 te halen. Nu bijblijven en in de slotetappe toeslaan met Greipel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:25 schreef franklop het volgende:
Wat stil hier
Uit de top 5 geduikeld, helaas.
Q wil echt graag etappe lijkt me makkiequote:Op donderdag 23 juli 2015 20:50 schreef VASND het volgende:
Morgen wel of niet de gok nemen met Q als kopman ipv Froome.. Minder zekere puntjes bij vluchters die wegblijven maar ik verwacht echt dat Froome een kleine achterstand gaat hebben.
Ik ga toeslaan, omdat ik 7 man uit de top 10 heb in het eindklassement. Verder blijf ik enorm ergens onderaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Stilt voor de storm. Ik zie nog steeds wel mogelijkheden om de top 5 te halen. Nu bijblijven en in de slotetappe toeslaan met Greipel.
Volgens mij maakt het geen kut uit wie je kiest. Zal qua punten weinig schelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:50 schreef VASND het volgende:
Morgen wel of niet de gok nemen met Q als kopman ipv Froome.. Minder zekere puntjes bij vluchters die wegblijven maar ik verwacht echt dat Froome een kleine achterstand gaat hebben.
Heb er nu 5 als Bardet standhoudt. En alle truien als de bollen naar Froome, Bardet of Purito gaat. Liefst die laatste want die hebben de minste andere. Zie dat alleen niet gebeuren. Froome zal die ook wel pakken met de aanstaande twee etappes met dubbele punten op slotklim.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga toeslaan, omdat ik 7 man uit de top 10 heb in het eindklassement. Verder blijf ik enorm ergens onderaan
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:41 schreef franklop het volgende:
Worden de punten voor eindklassement ook gelijk vandaag verwerkt?
Er moeten nog een heleboel punten toegevoegd worden ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef alpeko het volgende:
Ik sta nu 6e op 1 punt van nr 5. Maar ze zijn nog bezig geloof ik
Je hebt Greipel wel en Cavendish niet? Andersom, bedoel je zeker?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Achteraf gezien heb ik twee echte fouten gemaakt. De eerste is om Greipel in plaats van Cavendish te selecteren
Ik bedoelde andersom.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt Greipel wel en Cavendish niet? Andersom, bedoel je zeker?
Juist, ik zag ze net omwisselen in je post.quote:
Met Frank had je uiteindelijk ook alleen maar aan het eind nog wat punten geraapt.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Achteraf gezien heb ik twee echte fouten gemaakt. De eerste is om Cavendish in plaats van Greipel te selecteren en de tweede is om Frank eruit te pleuren voor Morabito.
Ach je had hem waarschijnlijk toch al gezien.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef alpeko het volgende:
Officieel nu. Gefeliciteerd winnaar(s). Kom 20 punten tekort voor de dvd maar ben tevreden.
Altijd nog meer dan met Morabito.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Frank had je uiteindelijk ook alleen maar aan het eind nog wat punten geraapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |