In de bergen kan je er niet ineens meer dan 9 opstellen hèquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Cavendish
Uran
Froome
Martin
Costa
Sagan
Kelderman
Matthews
Valgren
![]()
Ik hoop in de bergen de punten te pakken.
I know, maar wel veel keuze.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de bergen kan je er niet ineens meer dan 9 opstellen hè
Heb je het zo laat gemaakt vannacht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef wimderon het volgende:
Eens kijken of de briljante tactiek om niemand op te stellen goed uitpakt vandaag!
Als niemand de rit uitrijdt wordt je gewoon gedeeld eerste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef wimderon het volgende:
Eens kijken of de briljante tactiek om niemand op te stellen goed uitpakt vandaag!
Zijn nog maar 3 renners binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Drie plaatsjes gezakt.. 144 punten.
9 ipv 10, verder helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:43 schreef franklop het volgende:
2 (kopman),4,5,6,7,8,10 in de ploeg.
Zoals zovelen denk ik.
Je bent vast niet de enige met Quintana. Succes met vastbijten in de top 10!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee, held Quintana gaat me nog ver brengen
Alleen Cav werkt niet mee
quote:DE TOP 5 VAN DEZE SUBPOULE WINT HET DVD PAKKET VAN DE TOUR VAN BAUKE EINDE BERICHT
#kampioenprijzenregelenquote:
Vandaag heeft iemand de maximale score gehaaldquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
319 PUNTEN VANDAAG JONGENS!!!!1!!!11!
Inmiddels op plek 29 beland.
[ afbeelding ]
Leve de teampunten![]()
![]()
401 puntenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vandaag heeft iemand de maximale score gehaald
EDIT: Toch niet helemaalHij had verkeerde kopman, maar wel 1-9
Met Martin ga je meer punten binnenhalen dan Bennettquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
401 punten![]()
.
Dat figuur had echter ook Martin en Dumoulin voor de tijdrit. Aan die ongein doe ik niet mee.
Ik had Martin niet verwacht voor het geel na deze etappe, dussssss.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Martin ga je meer punten binnenhalen dan Bennett
Heb ze beide trouwens
ik ging nog even mijn team nakijken nadat ik dit zag. Had al mijn klimmers opgesteld voor morgen met Froome als kopmanquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:40 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar wordt hetzelfde team opgesteld als de vorige dag, als je geen team opstelt. Alsnog 299 punten dus, ook al omdat ik gisteren Sagan als kopman had en ik vandaag anders Cavendish als kopman opgesteld zou hebben
zijn er al bergen geweest danquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef dogoe het volgende:
wat is er met meintjes aan de hand? die rijdt ook geen deuk in een pakje boter
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Sagan
Valverde
Kristoff
D'n John
KokkaarFroome
EBH
DémaarD. Martin
Olvarit Krek
TONY EL TONY GALLOPIN
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Porte (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Rodriguez erin gedaan voor Costa.
Ik doe niet mee aan Scorito, maar hoe is Froome precies een misser? Als ik het goed begrijp krijg je punten voor truien en dagklassement?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Froome (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.
Voor Costa had ik beter sprinters kunnen doen inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe heel blij dat ik de 2,5 niet aan Costa heb uitgegeven. Ook voor velen was Valverde een zekerheid. Ik heb geen moment overwogen daar 4k aan uit te geven. Heb mijn meeste budget in de grote 4 gestopt (en nog steeds geen 1 uitgevallen) en Tejay. Ook Gesink ben ik blij mee. Pinot, Kelderman en Froome (hij vooral) blijken de missers. Vandaag verwacht ik het nodige van Degenkolb, Sagan (kopman), Boasson Hagen en Kristoff. Rest van de sprinters verwacht ik niet in de top dus aangevuld met klassementrenners en Martin. Ik hoop weer wat te stijgen, maar wie niet.
Sorry, bedoelde Porte (zelfde ploeg). Froome natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan Scorito, maar hoe is Froome precies een misser? Als ik het goed begrijp krijg je punten voor truien en dagklassement?
Dagje gele trui en 2de op Huy. Beter dan Contador en Quintana sowieso en ik denk ook Nibali?
Ligt eraan. Als er ook een goede selectie klimmers is gemaakt kan het meevallen. Al slokt het wel een hoop budget op om ze allebei te kopen. (Cav 5 mil, Greipel vgm 4 mil ?)quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef flyguy het volgende:
Mensen die zo wel Greipel en Cav hebben gekocht, gaan straks toch nog zakken uit de top van het klassement.
Greipel begint z'n 4 miljoen wel waard te worden, ik denk dat die uiteindelijk zelfs meer punten gaat opleveren dan Valverde.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef flyguy het volgende:
Mensen die zo wel Greipel en Cav hebben gekocht, gaan straks toch nog zakken uit de top van het klassement.
Contador kan je pas in de bergen beoordelen, net als Quintana. Ik denk dat Martin uiteindelijk wel zijn geld waard was. Achteraf zou je dit moeten beoordelen door punten te delen door aankoopbedrag. Martin was maar 150.000, dus Greipel moet bijna 3 keer zoveel punten halen om beter te zijn. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren. Hij raakt geel ook nog wel kwijt aan Sagan, en uiteindelijk zal Degenkolb ook wel beter staan. Daarna laat hij de punten denk ik wel rusten in de tussensprints.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:11 schreef Ferdii het volgende:
Ik heb keuzes gemaakt om in sprinters en topper thuis te laten en in klassement ook.
Zijn cav en Contador geworden. Pakt tot nu toe goed uit.
Enige 2 renners met veel punten die ik mis zijn gallopin en v avermaet.
Martin is voor nu even leuk, maar zakt hard maar beneden zodra de bergen beginnen
Klopt inderdaad wat je zegt. Ik kon Greipel voor 4 miljoen kopen, maar ik wilde een extra man voor het klassement, dus werd het Valverde.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:43 schreef RobertVDN het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er ook een goede selectie klimmers is gemaakt kan het meevallen. Al slokt het wel een hoop budget op om ze allebei te kopen. (Cav 5 mil, Greipel vgm 4 mil ?)
Lezen Frank, lezen:quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:55 schreef franklop het volgende:
Coquard vanmorgen gewisseld nog voor Dan Martin, wat stom
Je had me overigens wel even kunnen vertellen dat Gorka Izagirre hier ineens tiende ging worden, dan had ik hem op kunnen stellen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:24 schreef wimderon het volgende:
Tsjimolaaj en Kokkaar kunnen dit prima aan. Maar nu ben ik wel tips aan het geven voor tourpoultjes.
Tsja daarom had ik hem er ook instaan, maar op 1 of andere manier bedacht ik me opeens dat ik wel Martin in kon zettenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lezen Frank, lezen:
[..]
Je had me overigens wel even kunnen vertellen dat Gorka Izagirre hier ineens tiende ging worden, dan had ik hem op kunnen stellen.
Het is wel een beetje karma voor al die mensen die T. Martin hadden ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook al 16e in de FOKPoule al is het een wonder dat ik niet hoger sta.
Martin kan iig niet verder en dat is gunstig voor me. De een zijn pijn is voor de ander soms fijn.
Extra karma dat hij het zelf veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje karma voor al die mensen die T. Martin hadden ja.
Waarom karma. Met een itt als start en Martin in topvorm is het geen gekke puntenmachine om te kiezen voor 1.5m. En daarbij ook nog gratis cav-teampunten normaal gezienquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had jij er serieus rekening mee gehouden dat Martin Huy, de kasseien en dit klimmetje kon overleven voor geel? Ga weg, joh.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom karma. Met een itt als start en Martin in topvorm is het geen gekke puntenmachine om te kiezen voor 1.5m.
Ja. Grotere verschillen verwacht bij de tijdrit ook, toegegeven. Klimmen kan hij redelijk en kasseien prima.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij er serieus rekening mee gehouden dat Martin Huy, de kasseien en dit klimmetje kon overleven voor geel? Ga weg, joh.
Bij die tijdrit van 17km kunnen er onmogelijk grote verschillen vallen. Dat weet je best wel. Martin is lang niet zo explosief als de rest voor klimmetjes zoals Hoei. Niet voor niets 40 seconden aan de broek. In de kasseienetappe heeft hij puur geluk met een kibbelend peloton waar niemand achter hem aan wil gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja. Grotere verschillen verwacht bij de tijdrit ook, toegegeven. Klimmen kan hij redelijk en kasseien prima.
Was gewoon een vrij logische keuze. Ook vooraf. Doet het uiteraard beter dan verwacht.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Normaal wint hij de tijdrit, draagt een paar dagen geel, verliest hem in Huy en gaat dan op de kasseien gewoon knechten voor Stybar of in dit geval Cavendish.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die tijdrit van 17km kunnen er onmogelijk grote verschillen vallen. Dat weet je best wel. Martin is lang niet zo explosief als de rest voor klimmetjes zoals Hoei. Niet voor niets 40 seconden aan de broek. In de kasseienetappe heeft hij puur geluk met een kibbelend peloton waar niemand achter hem aan wil gaan.
Als Cancellara ook nog in koers was, had ik wel willen zien hoe de strijd was over de steentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |