Die vinden het vast weer niet zo ergquote:
Damn, ik ken je alquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef Californium het volgende:
Ik heb atijd sex met onbekende mannen die me aanspreken op facebook! Dat is zoals het hoort toch?
Alleen als het anaal isquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef Californium het volgende:
Ik heb atijd sex met onbekende mannen die me aanspreken op facebook! Dat is zoals het hoort toch?
ben je alweer vergetenquote:
Er staat ook alleen iets over 'aanspreken'. Dat kun je ook als je elkaar al kentquote:
immerquote:
Onbekende zegt ze toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er staat ook alleen iets over 'aanspreken'. Dat kun je ook als je elkaar al kent
wat de neuk voor leip dieeet heb jij?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo kun je een week niet poepen, zo moet je 4 keer in een ochtend.
oraalquote:
Dat is toch een soort van hallo, niet zo preuts doenquote:
Gek genoeg heb ik de afgelopen 2 dagen geleefd op chocola en pizza.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wat de neuk voor leip dieeet heb jij?
Solide.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik de afgelopen 2 dagen geleefd op chocola en pizza.
Ik ben teleurgesteld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik de afgelopen 2 dagen geleefd op chocola en pizza.
Sorry, maar ik kan slecht omgaan met het chaotische programma van werkquote:
Ik dacht dat ik speciaal was, maar je laat iedereen aan je lollie likken begrijp ik alquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van hallo, niet zo preuts doen
Jij mag altijd als eerste dat dan weer welquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, maar je laat iedereen aan je lollie likken begrijp ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |