Ik rook niet meer, maar ik zal er eens op letten .. Sigaar zou moeten mogen wanneer niet over de longen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:19 schreef Iwanius het volgende:
Als je bedoelt Nicaraguaanse sigaren dan is het antwoord:
Daar komen momenteel de beste sigaren wereldwijd vandaan. Cubaanse zijn allang 'passé' en is 3/4 alleen maar marketing en hype.(merk Cohiba en iedereen valt in zwijm en gaat ervan uit dat het dus goed is.)
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Ik mis weleens de geur van de kleine sigaartjes van mijn vader, hij is alweer een tijdje gestopt. En sindsdien weet ik geen kado meer voor hemHij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van +wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekKan allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Wanneer feestje bij je vader?quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Hij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer allesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer alles
Ah... ja daar lees ik eigenlijk nooit, dus dan had ik het ook niet kunnen weten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelquote:
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelik kan hem moeilijk gaan beademen
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijken
Dat kan natuurlijk ook... Ah kijk huis van Fann, lekker donker daar... Misschien dat ik daar ergens bij kan komen van de hitte...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |