quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd
Hopelijk word je snel meer dan terecht Forum Admin
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd. Wanneer is je verjaardagsfeest? Ik heb wel zin om me klem te zuipen in een FOK!kringverjaardag.
Mijn kringverjaatdag was zondag maar ik kan natuurlijk wel een speciale kringverjaardag voor FOK!kers houdenn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd. Wanneer is je verjaardagsfeest? Ik heb wel zin om me klem te zuipen in een FOK!kringverjaardag.
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn kringverjaatdag was zondag maar ik kan natuurlijk wel een speciale kringverjaardag voor FOK!kers houdenn.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.
Zolang er maar Pitt bier en nasi is ben ik van de partij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Een man met excellente smaakpapillen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang er maar Pitt bier en nasi is ben ik van de partij.
Wow, dit had ik nog niet eens gelezen. We zitten duidelijk op één lijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, dit had ik nog niet eens gelezen. We zitten duidelijk op één lijn.
Dan hoeven we met het FOK!feestje ten minste niet meer met een cadeautje aan te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef Fylax het volgende:
Het totale verjaardagsgeld is trouwens (zonder grapjes) 450 euro! Echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |