Hahah thnx, dit laat me lachen. Gelijk ff instellenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale verjaardags-UI, powered by de UI-politie:
[ afbeelding ]
dankjequote:
quote:
DANKJE MANNENquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:05 schreef McGrath het volgende:
Gefeliciteerd, laat de jip en janneke champagne maar vloeien!
hahahaha thnx lobiquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
Fylax over een paar jaar
[ afbeelding ]
we believe in you
gefeliciteerd
Z'n ballen moeten eerst nog indalen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gefeliciteerd broekhoest
Heb je eindelijk haar op je zak?
De eenzaamheid hequote:Op woensdag 8 juli 2015 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Ik weet hoe het voelt om jarig te zijn. Sterkte vandaag.
Gquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Ik weet hoe het voelt om jarig te zijn. Sterkte vandaag.
Gelukkig voel ik me wat minder eenzaam door FOK!quote:
De gedachte dat het nog moet pieken maar je weet dat het niet gaat pieken op de extra lading post na. De felicitaties via social-media. Het verplichte belletje met je oma. Het idee dat je weer een jaar niks hebt geneukt. Gelukkig vierde ik het dit jaar 'n weekje eerder. Wel de lusten niet de lasten.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Doe even normaal joh straks heeft dat jochie een nachtmerrie of trauma ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Yea right man op mijn 14e had ik al eelt van het rukken op de whekamp neckerman teletekstquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doe even normaal joh straks heeft dat jochie een nachtmerrie of trauma ofzo
Dat bedoel ik kijk wat er van jou geworden isquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right man op mijn 14e had ik al eelt van het rukken op de whekamp neckerman teletekst
Helemaal niks, zuipen vreten werken slapenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat bedoel ik kijk wat er van jou geworden is![]()
serieus? dat is jammer, dan is hij te oud voor me. als hij 14 zou zijn zou ik hem doen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
serieus? dat is jammer, dan is hij te oud voor me. als hij 14 zou zijn zou ik hem doen.![]()
en jij?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 06:46 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd nu mag je eindelijk drinken en roken. Of nee dat mag ook al niet meer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |