Hahah thnx, dit laat me lachen. Gelijk ff instellenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale verjaardags-UI, powered by de UI-politie:
[ afbeelding ]
dankjequote:
quote:
DANKJE MANNENquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:05 schreef McGrath het volgende:
Gefeliciteerd, laat de jip en janneke champagne maar vloeien!
hahahaha thnx lobiquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
Fylax over een paar jaar
[ afbeelding ]
we believe in you
gefeliciteerd
Z'n ballen moeten eerst nog indalen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gefeliciteerd broekhoest
Heb je eindelijk haar op je zak?
De eenzaamheid hequote:Op woensdag 8 juli 2015 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Ik weet hoe het voelt om jarig te zijn. Sterkte vandaag.
Gquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Ik weet hoe het voelt om jarig te zijn. Sterkte vandaag.
Gelukkig voel ik me wat minder eenzaam door FOK!quote:
De gedachte dat het nog moet pieken maar je weet dat het niet gaat pieken op de extra lading post na. De felicitaties via social-media. Het verplichte belletje met je oma. Het idee dat je weer een jaar niks hebt geneukt. Gelukkig vierde ik het dit jaar 'n weekje eerder. Wel de lusten niet de lasten.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Doe even normaal joh straks heeft dat jochie een nachtmerrie of trauma ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Yea right man op mijn 14e had ik al eelt van het rukken op de whekamp neckerman teletekstquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doe even normaal joh straks heeft dat jochie een nachtmerrie of trauma ofzo
Dat bedoel ik kijk wat er van jou geworden isquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea right man op mijn 14e had ik al eelt van het rukken op de whekamp neckerman teletekst
Helemaal niks, zuipen vreten werken slapenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat bedoel ik kijk wat er van jou geworden is![]()
serieus? dat is jammer, dan is hij te oud voor me. als hij 14 zou zijn zou ik hem doen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
serieus? dat is jammer, dan is hij te oud voor me. als hij 14 zou zijn zou ik hem doen.![]()
en jij?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 06:46 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd nu mag je eindelijk drinken en roken. Of nee dat mag ook al niet meer.
quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd
Hopelijk word je snel meer dan terecht Forum Admin
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd. Wanneer is je verjaardagsfeest? Ik heb wel zin om me klem te zuipen in een FOK!kringverjaardag.
Mijn kringverjaatdag was zondag maar ik kan natuurlijk wel een speciale kringverjaardag voor FOK!kers houdenn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd. Wanneer is je verjaardagsfeest? Ik heb wel zin om me klem te zuipen in een FOK!kringverjaardag.
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn kringverjaatdag was zondag maar ik kan natuurlijk wel een speciale kringverjaardag voor FOK!kers houdenn.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.
Zolang er maar Pitt bier en nasi is ben ik van de partij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Monopoly het volgende:
Een man met excellente smaakpapillen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang er maar Pitt bier en nasi is ben ik van de partij.
Wow, dit had ik nog niet eens gelezen. We zitten duidelijk op één lijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed plan. Johannes en Pax willen vast een enorme schaal nasi maken, ik neem pittbiertjes mee, Moira maakt muziek met gitaar en smegmanus vermaakt ons met zijn jongleeracties.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, dit had ik nog niet eens gelezen. We zitten duidelijk op één lijn.
Dan hoeven we met het FOK!feestje ten minste niet meer met een cadeautje aan te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef Fylax het volgende:
Het totale verjaardagsgeld is trouwens (zonder grapjes) 450 euro! Echt fantastisch.
Klopt!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan hoeven we met het FOK!feestje ten minste niet meer met een cadeautje aan te komen.
Hoeraquote:
Idd, en nu ben ik legal voor alle FOK!sters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoeraHoef je eindelijk niet meer te zeggen dat je 'bijna 16, 15 en een kwart' bent
![]()
Maak er een mooie dag van jung
Binnen.quote:
Geen idee, dat vroeg ik me ook al af.quote:
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg ik me ook al af.
Schijnbaar is er iemand jarig.
Nou ja, gefeliciteerd dan maar Fylax.
Ik wist helemaal niet dat je jarig was! Dat heb je goed verborgen gehouden!
Viel mij ook al tegen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog een felicitatietopic? Hier dan ook nog maar![]()
gefeliciteerd
![]()
Schiet eens op met spammen en postopkrikken dan. Maak er een SC van. Dan kunnen we deze reeksenquote:
Goed idee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Schiet eens op met spammen en postopkrikken dan. Maak er een SC van. Dan kunnen we deze reeksen
Vier je geen feest vandaag dat je hier post?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax is toch minder populair dan hij dacht.
En dat met al dat gespam
Ik zag dit topic bij toeval, eigenlijk hoort het gewoon op de FP te staan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax is toch minder populair dan hij dacht.
En dat met al dat gespam
Mag niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic deze reeks spammen op de weblog!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik zag dit topic bij toeval, eigenlijk hoort het gewoon op de FP te staan.
Die taart kan toch wel?quote:
Neh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent nu een echte puber, doe eens lekker rebels.
Gewoon doen joh, het is niet dat er ook echt mensen op weblog kijken of zo. Niemand die het ziet.quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
"Wel iets leuks van kopen, he jongen" - oma Fylax
Toch wel duizenden clicks elke keer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, het is niet dat er ook echt mensen op weblog kijken of zo. Niemand die het ziet.
Dan mag hij wel opschieten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
volgens mij wilde paul wel verjaardagsblogje doen mja..
Ja nja maar het mag niet..quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten.
Maar verrder een leuke verjaardag gehad vandaag?
Lekker, nog wat leuks gekocht van je verjaardagsgeld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja maar het mag niet..
Jawel hoor, even in Kronenburg geweest en in Media Markt gechilld, daarna uiteten.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou? Wat een matige verjaardag
Nop, ik spaar voor Surface Pro3.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker, nog wat leuks gekocht van je verjaardagsgeld?
hoi dermann chicks genoeg hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoor net van Fylax dat hier chickies zijn, hallo dames
Ariana komt ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoor net van Fylax dat hier chickies zijn, hallo dames
Ohja, was vergeten dat jij ook al zo'n ouwe taart bent.quote:
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, was vergeten dat jij ook al zo'n ouwe taart bent.
Oh en stiekem wel gefeliciteerd hoor Fylax, je bent nu eindelijk een flinke knul geworden
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
Hey, dimmen jijquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh en stiekem wel gefeliciteerd hoor Fylax, je bent nu eindelijk een flinke knul geworden
Sorryquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, dimmen jij.
En hier dan nog een keer, gefeliciteerd Filofax, beetje leuke dag gehad?
Gelukkig ben ik wel al legaal voor de FOK!sters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu nog wachten totdat je 21 bent, dan ben je soort van volwassen
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar wat je leuk vindt hoor
kloptquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt je zaad toch al 2x geloosd op iedere Ariana pic die online staat
Playa playa!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel al legaal voor de FOK!sters.
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, dimmen jij.
En hier dan nog een keer, gefeliciteerd Filofax, beetje leuke dag gehad?
En derhalve niet meer spannend voor FOK!sters. Helaas Fylaxquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoop tquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef henrivo het volgende:
Zullen we deze vol gaan krijgen voor 0:00?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Als Uccie hier post, ga ik hier ook posten.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef henrivo het volgende:
[..]
En derhalve niet meer spannend voor FOK!sters. Helaas Fylax
Bungeejumpen is ook legaal, maar dat zie je me ook niet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo Horkjenquote:
Shots firedquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
Bungeejumpen is ook legaal, maar die zie je me ook niet doen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bungeejumpen is ook legaal, maar dat zie je me ook niet doen.
[..]
Hallo Horkjen.
Vrijdag Fylax Friday.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis de radiotijdengoede tijden.
Ik ook, good ol' times!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis de radiotijdengoede tijden.
Zo, zo.... jij bent snel overstag!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Als Uccie hier post, ga ik hier ook posten.
Oh, dan kan ik vast wel inbellen samen met Uccie en Fokkerquote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik vast wel inbellen samen met Uccie en Fokker
Hij nodigde ons zelf uit hoor.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik vast wel inbellen samen met Uccie en Fokker
Idd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
Doe eens een beetje aardig, die jongen wordt maar één keer 16
Graag gedaan, ook namens Horkquote:
Dan kicken we hem volgend jaar gewoon weerquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
Dit gaat echt geen reeks worden voor 00:00 hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kicken we hem volgend jaar gewoon weer
Kut buurmanquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net geroepen, maar de buurman wilde niet komen
Door jouw toedoen zijn we weer een klein stapje dichterbij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPESTquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu ook aftellen zoals je in NWS-SC vaak doet?
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu ook aftellen zoals je in NWS-SC vaak doet?
Dan begin je toch gewoon opnieuw?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPEST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kan ik hier ook TR'en?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPEST
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hermann is een beetje log, behalve als het om kapen gaatquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt trouwens ook niet. Hij was gewoon 2 seconden te laat met reageren.
Ach, ik kom ook op Reddit en Channel 4, dus ik zou ook kunnen zeggen dat het mij niet zou verbazen dat NWS-SC users hier over zouden moeten kunnen lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in NWS-SC komt, zijn dit soort plaatjes inderdaad nog leuk ja.
elfletterig?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt trouwens ook niet. Hij was gewoon 2 seconden te laat met reageren.
Ik bedoel meer dat wij ze al 824 keer eerder hebben gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik kom ook op Reddit en Channel 4, dus ik zou ook kunnen zeggen dat het mij niet zou verbazen dat NWS-SC users hier over zouden moeten kunnen lachen.
Jij weet, ga zo door!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elfletterig?
more like elfsletterig!
precies, als je zo over mij gaat praten kun je ook hevig geschut terug verwachten
Ja, op die andere sites zijn ze inderdaad zeldzaam.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat wij ze al 824 keer eerder hebben gezien.
Ik vind alles goed. Zolang we dit topic maar even volbaggeren voor Fylax.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elfletterig?
more like elfsletterig!
precies, als je zo over mij gaat praten kun je ook hevig geschut terug verwachten
Dit. Tweede deel is sowieso geen optie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind alles goed. Zolang we dit topic maar even volbaggeren voor Fylax.
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in NWS-SC komt, zijn dit soort plaatjes inderdaad nog leuk ja.
Daar ga ik zo weer heen, als deze vol is. Als Fylax niet snel antwoordt op de gestelde vragen, is het topic al vol voordat hij terug is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / [NWS-SC] Dan ga je toch lekker weg, Elfletterig :')
Precies, en je kan alleen maar je best doen.quote:
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén vol deel is toch ook leuk? Ook op andere plekken is hij uitgebreid gefeliciteerd.
Tegen de tijd dat Fylax zo oud is al tong80 nu zijn de meesten van ons al dik bejaard.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Het is niet tong80 ofzo, of een andere FOK!grootheid.
Dandybleu.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Of dood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Fylax zo oud is al tong80 nu zijn de meesten van ons al dik bejaard.
Zeg, je bent geen ONZ mod meer. Zolang er tieten worden gepost gaan we door in een nieuw deelquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Bijna pensioenleeftijdquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Fylax zo oud is al tong80 nu zijn de meesten van ons al dik bejaard.
Verjaardagsfapje wellicht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Fylax eigenlijk? Gevlucht uit z'n eigen topic?
Bedtijd hèquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Fylax eigenlijk? Gevlucht uit z'n eigen topic?
Kloptquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat.quote:
Je moeder, vieze huigelaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, je bent geen ONZ mod meer. Zolang er tieten worden gepost gaan we door in een nieuw deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |