OMG JE LEEFTquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja twijfel ook omdat ik mezelf dan weer aanleer grote maaltijden te eten. Zie namelijk niet dat dit iets is wat je blijft doen. Voor mij tenminste
Weet niet, daar heb je wel een punt. Maar aan de andere kant het overslaan van ontbijt is iets wat je makkelijk altijd kunt doen. Ik begin er nu aan te wennen en het scheelt in de ochtend wel een leuk stukje tijdquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja twijfel ook omdat ik mezelf dan weer aanleer grote maaltijden te eten. Zie namelijk niet dat dit iets is wat je blijft doen. Voor mij tenminste
Ik word altijd zo intens stront chago van geen O. Ik werd vannacht om 02u ook gewoon wakker weer van de honger. Ging banaan eten, om 08:30 (uitslapen yay) wakker maar echt gierende honger.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet niet, daar heb je wel een punt. Maar aan de andere kant het overslaan van ontbijt is iets wat je makkelijk altijd kunt doen. Ik begin er nu aan te wennen en het scheelt in de ochtend wel een leuk stukje tijd
Voel me vanochtend eigenlijk beter dan normaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word altijd zo intens stront chago van geen O. Ik werd vannacht om 02u ook gewoon wakker weer van de honger. Ging banaan eten, om 08:30 (uitslapen yay) wakker maar echt gierende honger.
Ja maar ik heb altijd van ontbijten gehouden, dus vind ik overslaan niet iets wat bij mij past. Leuk voor tijdelijk met afvallen en toch voor je gevoel veel kunnen eten. En in de ochtend heb ik tijd zat dus dat is geen probleem. Begin ook een stuk later dan jij natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet niet, daar heb je wel een punt. Maar aan de andere kant het overslaan van ontbijt is iets wat je makkelijk altijd kunt doen. Ik begin er nu aan te wennen en het scheelt in de ochtend wel een leuk stukje tijd
Ik wilde roepen die milka eet je alquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Ben ook bang dat ik dan meer troep ga eten. Nu doe je de meeste maaltijden wel met goede dingen omdat het beter vult. Maar dan heb je meer calorieën voor korte tijd dus huppa milka reep ofzo.. vind ik ook niet echt handig voor dagelijks (dat is wat bij mij snel zou gebeuren denk)
Ontbijten is leuk ja. Maar lunch ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb altijd van ontbijten gehouden, dus vind ik overslaan niet iets wat bij mij past. Leuk voor tijdelijk met afvallen en toch voor je gevoel veel kunnen eten. En in de ochtend heb ik tijd zat dus dat is geen probleem. Begin ook een stuk later dan jij natuurlijk
Ik eet bijna nooit milka, of ja nu 1 blokje per dag. Maar verder nooit grote stukken eigenlijk want het vult niet. Behalve zondag want toen had ik mijn T's gemist en dan pak ik dus inderdaad Milka en niet die gezondere T's alsnog.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde roepen die milka eet je alMaar idd niet dagelijks.
Maar ja, dat zei ik al, ik heb IF geprobeerd, niks voor mij. Nu helemaal niet met het fietsen.
Dit is wel serieus een gevaar. Want ik weet dat ik bijv aardig vol ben van vier stuk brood en kiwi. Dan eet ik nu meer, want anders kleine 500kcal over.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Ben ook bang dat ik dan meer troep ga eten. Nu doe je de meeste maaltijden wel met goede dingen omdat het beter vult. Maar dan heb je meer calorieën voor korte tijd dus huppa milka reep ofzo.. vind ik ook niet echt handig voor dagelijks (dat is wat bij mij snel zou gebeuren denk)
Het was geen veroordeling hoorquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit milka, of ja nu 1 blokje per dag. Maar verder nooit grote stukken eigenlijk want het vult niet. Behalve zondag want toen had ik mijn T's gemist en dan pak ik dus inderdaad Milka en niet die gezondere T's alsnog.
Nee vind ik ook niet echt goed omdat je anders ook niet dat had gepakt want vult niet. Het moet geen excuus zijn om te kunnen vreten zeg maar. Af en toe prima maar niet dagelijks.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit is wel serieus een gevaar. Want ik weet dat ik bijv aardig vol ben van vier stuk brood en kiwi. Dan eet ik nu meer, want anders kleine 500kcal over.
Dus dat hou ik nu goed in de gaten, want ik wil ook niet dagelijks ijsjes en milka. Zal val vast allemaal passen. Maar voelt niet goed ofzo.
Haha nee inderdaad! Hoewel ik laatst wel moeite had met die halve, dan is zo'n milka wel echt heel zoet!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was geen veroordeling hoorWant je weets, ik eet gewoon complete repen
Maar ja, IF moet echt wat voor je zijn idd
Ik heb al mn dagelijkse koek en blokje choco, de rest moet wel gezonder met 1800kcal vind ikquote:
Ik zat gisteren keivol van mijn reep de hele aafquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad! Hoewel ik laatst wel moeite had met die halve, dan is zo'n milka wel echt heel zoet!goed 5 minuten later weer trek dus daar niet van..
Ja precies. Ik had/heb dagelijks ijsje bv. Maar mijn lijstje bestaat ook uit 80/90% gezonde meuk. Over het algemeenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb al mn dagelijkse koek en blokje choco, de rest moet wel gezonder met 1800kcal vind ik![]()
probeer toch rond 80/20 uit te komen in gezond ongezond
Spijker, kop, slaan. Jij doet het.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet echt goed omdat je anders ook niet dat had gepakt want vult niet. Het moet geen excuus zijn om te kunnen vreten zeg maar. Af en toe prima maar niet dagelijks.
Lekker lijstje, dat welquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
L: 3 gebakken eieren & schaaltje aardbeien
T: wrap met gebakken kipfilet en salade
D: zalmfilet met sla en een klein handje krieltjes (vandaag niet sporten dus geen koolhydraten bij het avondeten maar ik ben echt gek op krieltjes!!!)
T: 500 gram kwark met aardbeien
Maakt ongeveer 1400 kcal
Vanmorgen woog ik 61.3 kg op de weegschaal dus hoop deze week dan toch eindelijk eens onder de 61 kg uit te komen!
Junkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:25 schreef Qwea het volgende:
Ik snap geen reet van die Psycho PWO met dmaa btwene x krijg ik er een onwijze pomp van, andere x gebeurd er niks
Het is niet veel nee, nog even een maandje volhouden. Moet zeggen dat ik er ondertussen wel aan gewend ben nu. In het begin was het best pittig laat maar zeggen. Maar goed we doen het voor het resultaat en begin het nu echt te zien en te merken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker lijstje, dat welMaar die kcal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het zelf vooral aan mijn schouders en armen zien.. buikvet lijkt een eeuwigheid te duren ondanks dat ik al ruim 6 cm kwijt ben geraakt in een maandje tijd
[ Bericht 5% gewijzigd door sandertjuh op 08-07-2015 12:46:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |