SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 07-07-2015 14:30:48 ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
Voor ieder wat wils.SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n tren-knopje ook paraat, snap je?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:19 schreef Beach het volgende:
Ik heb m'n tr knopje al paraat voor als het weer fout gaat.
Ik heb wel knielappen, ook handig als je op de knietjes moet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n knie sterft officieel af. Grindtegels zijn slecht voor de mens.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb wel knielappen, ook handig als je op de knietjes moet.
Je weet wel wat ik bedoel toch![]()
![]()
Dus niet om tegels te leggen.
Als je Greg Plitt heette, had je een trein-knopje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb m'n tren-knopje ook paraat, snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:45 schreef Beach het volgende:
hey dimawesomejakkenIn before: "I sexually identify as an attackhelicopter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: bijna
moet ik dat echt gaan lezen?
Niet veel, wij jou wel babequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
Sup? Heb ik nog iets gemist afgelopen weken?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |