abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:06:57 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154140097
Anno ooit:



quote:
The Red Arrows, officially known as the Royal Air Force Aerobatic Team, is the aerobatics display team of the Royal Air Force based at RAF Scampton. The team was formed in late 1964 as an all-RAF team, replacing a number of unofficial teams that had been sponsored by RAF commands.

The Red Arrows badge shows the aircraft in their trademark diamond nine formation, with the motto Éclat, a French word meaning "brilliance" or "excellence".

Initially, they were equipped with seven Folland Gnat trainers inherited from the RAF Yellowjacks display team. This aircraft was chosen because it was less expensive to operate than front-line fighters. In their first season, they flew at 65 shows across Europe. In 1966, the team was increased to nine members, enabling them to develop their Diamond Nine formation. In late 1979, they switched to the BAE Hawk trainer. The Red Arrows have performed over 4,600 displays in 56 countries worldwide.
Bron

Anno 2015, paar minuten geleden:




Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:07:40 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154140107
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:27 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Emirates naar Bangkok moet je met wat zoeken wel voor rond de ¤500 lukken, heb je 4 vluchten A380 als het meezit.
Hmm, misschien maar eens overwegen :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:53:31 #3
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_154144016
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hmm, misschien maar eens overwegen :D
En dan via een multi city open jaw retour naar Dusseldorf (geen A380 DBX-DUS) kan soms net iets goedkoper uitvallen. Of retour vanaf b.v. KUL. Even puzzelen dus.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_154144976
In other news; gistermiddag in Chicago:
quote:
Currently a long queue for departures at Chicago-ORD due to storms.


Als ik zo die foto kijk zou het mij niet verbazen dat daar een aantal kisten hebben gestaan die langer hebben moeten wachten dan dat ze uiteindelijk gevlogen hebben. :P
pi_154147429
Ach als je pech hebt van LHR naar AMS duurt het taxien en wachten ook langer dan de vlucht. Zonder onweersbuien!
--
pi_154150763
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Iemand91 het volgende:
Schijnbaar wordt dit de opvolger voor de huidige A340-300 van Surinam Airways; MSN 242: een 4.5 jaar jongere A340-300.
Vloog in november 1998 voor het eerst, vloog haar hele leven onder registratie B-2388; eerst voor China Southwest Airlines en sinds 13 september 2003 voor Air China.
Werd op 28 februari 2014 uit de vloot genomen en werd op 15 april dit jaar op Tarbes-Lourdes in Frankrijk opgeslagen.
Is nu dus ruim 16 jaar oud.

Blijkbaar wordt later vandaag dit aangekondigd.



Landing op 15 april in Tarbes-Lourdes:

Aldus:

SLM vervangt Palulu met een jongere Airbus 340-300
quote:
De Surinaamse Luchtvaart Maatschappij (SLM) zal een nieuwere versie van de Airbus 340-300 leasen. Er wordt een leasecontract gesloten met Airbus onder Europese regelgeving. Het contract voor de Palulu verloopt in oktober. Geruime tijd wordt nagegaan wat de beste optie is voor de vervanging van het huidige toestel, dat 21 jaar oud is.

Starnieuws verneemt dat een 16.5 jaar oude Airbus 340-300 geleased zal worden. De SLM kan nu nog niet kiezen voor een tweemotorig toestel om de oceaan over te vliegen. Daarvoor is een speciaal certificaat nodig. Daarvoor is er geen tijd meer. De nieuwe machine moet uiterlijk oktober binnen zijn, anders zal de SLM weer toestellen moeten inhuren.

Palulu maakt sinds december 2009 deel uit van de SLM-vloot. Het toestel, MSN 242, is een jongere versie van de Palulu. Dit toestel is van eind 1998. Het vloog eerst voor China Southwest Airlines onder registratie B-2388. In september 2003 behoorde het toestel tot de vloot van Air China. Het toestel is sinds april dit jaar in Frankrijk opgeslagen.
Bron: Starnieuws.com (Luchtvaartnieuws heeft het achter een Paywall zitten)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:13:08 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154155448
Op Discovery is nu een docu over het zoeken in de afgelopen jaren naar Amelia Earhart.
So we just called him Fred
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:03:43 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154164034




Op Lagos heeft een Emirates 777 z'n Wingtip door de staart van een Hak Air (noooit van gehoord) 737 geboord.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154164124
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:03 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op Lagos heeft een Emirates 777 z'n Wingtip door de staart van een Hak Air (noooit van gehoord) 737 geboord.
Gehakt is hier beter op zijn plaats
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:28:18 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154164408
quote:
Virgin America's Wi-Fi will be fast enough for Netflix on some flights next year

Having connectivity in the skies is a luxury to be sure, but it's often a slow one. Airlines block popular video services like Netflix and YouTube for fear that they'll cripple the already fragile in-flight networks and prevent everyone from checking their email, tweeting, or even just browsing the web. But through a new partnership with ViaSat, Virgin America seems to think it's got Wi-Fi internet that can handle more intensive tasks like video and audio streaming; you'll finally be able to treat internet on a plane just like your internet at home.

The speedier connectivity will go into 10 new A320 aircraft that Virgin will receive in September, and a beta pilot to test the faster service will get underway for select flights to Hawaii in early 2016. During that initial trial run, the new Wi-Fi will be free for Virgin America's travelers. "It uses Ka satellite across the domestic US. That will deliver speeds up to 30 times the speed of the original ATG that most airlines still fly, and 10 times what our current aircraft will do," David Cush, Virgin America's CEO, told CNBC.

"It's a dual antenna that also uses the Ku satellites across the pacific, so we can have a single antenna offer very fast Wi-Fi across the US and adequate Wi-Fi to Hawaii now." Cush described ViaSat's hybrid antenna as a "significant competitive advantage" for his airline. Some of Virgin's competitors are working to power their Wi-Fi with Ka satellites, but even then they're largely limited to offering connectivity on US routes. "No one really has the combination of Ka and Ku," he said. In these cases, seeing is believing, so we'll have to wait for some firsthand reports before knowing whether the new system delivers satisfactory speeds.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:51:34 #11
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154164828
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gehakt is hier beter op zijn plaats
>:)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154165528
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:03 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op Lagos heeft een Emirates 777 z'n Wingtip door de staart van een Hak Air (noooit van gehoord) 737 geboord.
Goeie plek om je 737 te parkeren, en lekker opgelet door de Emirates crew :+
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:47:26 #13
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154165851
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:29 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Goeie plek om je 737 te parkeren, en lekker opgelet door de Emirates crew :+
Die Emirates zit al helemaal aan de buitenkant van de baan, maar inderdaad dan moet je hem er niet langs proberen te frutten...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154170571
Alle United airlines vluchten aan de grond door problemen met het check-in systeem.
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:42:46 #15
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_154172494
In januari waarschijnlijk lekker naar Thailand op vakantie, dan is natuurlijk de vraag welke maatschappij kiezen we. Aangezien ik toch wel een keer met de A380 wil vliegen twijfel ik tussen Emirates en Qatar Airways. Mensen hier ervaringen met die maatschappijen?
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:48:40 #16
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154172656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
In januari waarschijnlijk lekker naar Thailand op vakantie, dan is natuurlijk de vraag welke maatschappij kiezen we. Aangezien ik toch wel een keer met de A380 wil vliegen twijfel ik tussen Emirates en Qatar Airways. Mensen hier ervaringen met die maatschappijen?
Qatar vliegt (nog) niet op Amsterdam met de A380 :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:49:53 #17
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_154172699
Wel vanaf Doha naar Bangkok :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:50:45 #18
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154172729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
In januari waarschijnlijk lekker naar Thailand op vakantie, dan is natuurlijk de vraag welke maatschappij kiezen we. Aangezien ik toch wel een keer met de A380 wil vliegen twijfel ik tussen Emirates en Qatar Airways. Mensen hier ervaringen met die maatschappijen?
Het zal elkaar niet veel ontlopen. Zowel Qatar als Emirates zijn prima maatschappijen. Uiteindelijk zou ik gewoon de goedkoopste nemen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154173524
Luchtverkeersleider promoot de Android app van m'n broertje ook even https://www.facebook.com/(...)315530771117/?type=1
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:25:33 #20
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154173769
CZ346 keert terug naar Schiphol blijkbaar, reden nog onbekend.

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:27:46 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_154173822
edit, dubbelop bericht

[ Bericht 56% gewijzigd door spapaars op 08-07-2015 16:34:46 ]
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:34:47 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_154174007
Ze waren de dochter van de CEO vergeten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:36:38 #23
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154174055
Niet terug naar Schiphol zo te zien. Hij buigt nu af naar Hamburg?
So we just called him Fred
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:36:42 #24
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_154174060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
In januari waarschijnlijk lekker naar Thailand op vakantie, dan is natuurlijk de vraag welke maatschappij kiezen we. Aangezien ik toch wel een keer met de A380 wil vliegen twijfel ik tussen Emirates en Qatar Airways. Mensen hier ervaringen met die maatschappijen?
Die 787 van Qatar zit wel heel krappies. Heb je < 1,80 waarschijnlijk minder of geen last van. Doha is druk, Dubai drukker dan druk en altijd verplichte sightseeing voordat er eindelijk eens geland wordt.

Maar kun je bij Emirates een 15:30 uur vlucht met 3 uur overstaptijd voor een redelijke prijs boeken, dan zou ik die nemen. Mag je zomaar 4 vluchten in een A380 maken. Kies wel een stoel in het voorste compartiment. Daar is het het rustigste.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:38:32 #25
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154174107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:36 schreef FredvZ het volgende:
Niet terug naar Schiphol zo te zien. Hij buigt nu af naar Hamburg?
Lijkt mij sterk op FL310. Maar een vreemde zaak is het wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:39:05 #26
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_154174119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:36 schreef FredvZ het volgende:
Niet terug naar Schiphol zo te zien. Hij buigt nu af naar Hamburg?
Geen idee, blijft op 31000 ft
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:41:33 #27
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154174187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef spapaars het volgende:

[..]

Geen idee, blijft op 31000 ft
Berlijn TXL?

Wel vreemd dat-ie precies de Elbe volgt.

Inmiddels al weer afgebogen....
So we just called him Fred
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:45:38 #28
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154174317
Vreemd idd.
pi_154174454
De kist maakt rondjes voordat het terugkeert naar Amsterdam wegens technische redenen.
Verwachte aankomsttijd in Amsterdam is 18:00 uur.

Als dat lang gaat duren ziet het er naar uit dat we morgen dus weer 3 A380's hebben op Schiphol.

EDIT: ben ik kinderachtig als ik zeg dat het op het punt staat om een 'interessante' vliegroute te maken? :') :+
EDIT #2: Niet helemaal. :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Iemand91 op 08-07-2015 17:07:34 ]
pi_154174524
volle A380 naar PEK heeft aardig wat fuel aan boord, dus hij zal vast een paar rondjes moeten maken om het een en ander te dumpen, voordat ze terug kunnen naar AMS.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:53:51 #31
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154174565
Technische problemen weeral. Lekkere start van CS :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154174834
Hadden ze vorige week ook al niet een kist met een technisch probleem op Schiphol staan?
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:03:07 #33
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_154174835
Aan het dalen
pi_154175046
In ander nieuws:

quote:
KLM vliegt verder na akkoord met piloten

Luchtvaartmaatschappij KLM en de piloten zijn na 10 maanden onderhandelen tot een principe cao-akkoord gekomen.
Dat meldden bronnen rondom de besprekingen.
Eerder op de dag stelde de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers (VNV) nog dat KLM ´hun uitgestoken hand´ niet had geaccepteerd. Er stond veel druk op de onderhandelingen, omdat KLM financieel met de rug tegen de muur staat.

Geen extra salaris
De vliegers krijgen de komende drie jaar geen salaris erbij. Daarnaast wordt er op sommige vluchten voortaan gevlogen met de 3 in plaats van 4 piloten. Ook gaat de pensioenleeftijd omhoog naar 58 jaar.
De afspraken moeten ¤ 100 miljoen opleveren. Eerder sloot KLM al een cao-akkoord met de grond- en cabinebonden. In totaal wil de directie ¤ 300 miljoen besparen op de arbeidsvoorwaarden.

Extreme concurrentie
KLM heeft het financieel zeer moeilijk, als gevolg van extreme concurrentie. Woensdag meldde Air France KLM dat de omzet nog steeds onder druk staat, hoewel de vliegtuigen voller zitten.
Het KLM-personeel moet meer uren draaien, waardoor er voor minder mensen werk is. Naar verwachting verdwijnen er daardoor duizenden banen bij de luchtvaartmaatschappij. KLM is één van de grootste particuliere werkgevers van Nederland.

Ook akkoord Transavia
Ook bij dochteronderneming Transavia is een akkoord met de piloten bereikt. De looptijd van de overeenkomst is echter korter, waardoor er volgend jaar alweer opnieuw onderhandeld moet worden.
http://www.telegraaf.nl/d(...)d_met_piloten__.html
pi_154175058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef zlotka het volgende:
Hadden ze vorige week ook al niet een kist met een technisch probleem op Schiphol staan?
23 juni.
Met als gevolgd dat op 24 juni er dus 3 A380's op Schiphol stonden.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:16:21 #36
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_154175280
Nu rood gemarkeerd

pi_154175309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:16 schreef spapaars het volgende:
Nu rood gemarkeerd

[ afbeelding ]
Komt dit niet doordat je op follow aircraft hebt geklikt :P?
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:19:22 #38
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_154175344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:17 schreef zlotka het volgende:

[..]

Komt dit niet doordat je op follow aircraft hebt geklikt :P?
Nee, volgens mij niet.
pi_154175361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef spapaars het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet.
Ah oke, viel mij ook al op maar dacht dat het daar door kwam
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:19:54 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154175364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:17 schreef zlotka het volgende:

[..]

Komt dit niet doordat je op follow aircraft hebt geklikt :P?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef spapaars het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet.
Hij is bij mij nu ook rood.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_154175423
Verschillende meldingen nu op P2000 ook, is wel aan de postduifweg dus zegt me niet zoveel :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:25:34 #42
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154175503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:22 schreef zlotka het volgende:
Verschillende meldingen nu op P2000 ook, is wel aan de postduifweg dus zegt me niet zoveel :P
Ik denk dat ze klaar staan voor de baan op te gaan...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
08-07-15    17:17:41    Brandweer    Kennemerland    P 1 Incident luchtvaart (Grip 2 Schiphol) (vooralarm groot) Ugs A Postduifweg Schiphol 3150 2470 1293 4230 1531 4630 4530 9230 BRW1AFO 1070 1288 1296 1204 1295 1290 1285 1072 1284 1294 ZWT_0220
0106515 Brandweer HOvD Noord
0106520 Brandweer OvD Zuid
0106540 Brandweer ROGS
0106545 Brandweer Leider Operationeel Team
0106550 Brandweer RCvD
0107081 Brandweer Haarlem Lichtkrant kazerne West
0107084 Brandweer Haarlem Kazernetechniek West
0107111 Brandweer Haarlem Beroeps Oost
0107181 Brandweer Haarlem Lichtkrant kazerne Oost
0107186 Brandweer Haarlem Intern alarm Oost
0107211 Brandweer Velsen Beroeps Velsen-Zuid
0107281 Brandweer Velsen Lichtkrant kazerne Velsen-Zuid
0107286 Brandweer Velsen Intern alarm kazerne Velsen-Zuid
0107481 Brandweer Beverwijk Lichtkrant kazerne
0107484 Brandweer Beverwijk Kazernebediening
0108211 Brandweer Hoofddorp Blusploeg
0108281 Brandweer Hoofddorp Lichtkrant
0108711 Brandweer Badhoevedorp Blusploeg - TS 346
0108781 Brandweer Badhoevedorp Lichtkrant
0108999 Brandweer Monitorcode
0127025 Brandweer Centralist Vrijwillige Brandweer
0127170 Brandweer Infomanager COPI
0127185 Brandweer Persvoorlichting
0127190 Ambulance Dienstdoende HS-GHOR
0127220 Brandweer Hoofd Sectie Informatie
0127360 Politie Hoofd stafsectie Politie

1
2
3
4
5
6
7
8
08-07-15    17:17:44    Ambulance    Kennemerland    A1 HIN OvDGN 12151 12143 12315 12184 ACGZ 12146 12181 LL1 OvD Postduifweg Schiphol
0126143 Ambulance Ambulance 12-143 (Post Haarlem)
0126146 Ambulance Ambulance 12-146 (Post Haarlem)
0126151 Ambulance Ambulance 12-151 (Post Heemskerk/Velsen)
0126803 Ambulance OvD-G 803 - ADK Kennemerland
0126805 Ambulance OvD-G 805 - GHOR GGD Haarlem
0126999 Ambulance Monitorcode
0127190 Ambulance Dienstdoende HS-GHOR
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_154175516
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik denk dat ze klaar staan voor de baan op te gaan...
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

die meldingen zeggen me niet zoveel eerlijk gezegd, alhoewel het er wel erg veel zijn..
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:27:12 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154175542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:26 schreef zlotka het volgende:

[..]

die meldingen zeggen me niet zoveel eerlijk gezegd, alhoewel het er wel erg veel zijn..
Er is genoeg opgeroepen in ieder geval ;)
Traumaheli is nu op weg naar Nieuwendijk, hartje centrum. Dus die is er niet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:31:05 #45
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154175655
112Schiphol twitterde op woensdag 08-07-2015 om 17:19:18 Vooralarm groot voor China Southern vlucht 346 naar Beijing vanwege een technisch probleem. Situatie is verder onder controle. reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:31:26 #46
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_154175661
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef donroyco het volgende:

[..]

Er is genoeg opgeroepen in ieder geval ;)
Traumaheli is nu op weg naar Nieuwendijk, hartje centrum. Dus die is er niet.
Lifeliner 1 en 2 wel toch? Tenminste stond er net.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:32:16 #47
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154175683
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:31 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Lifeliner 1 en 2 wel toch? Tenminste stond er net.
1
2
3
A1 13122 13901 Rit 75210 75211 Amsterdam Nieuwendijk X
0120122 Ambulance Ambulance-13-122 GGD Amsterdam
0120901 Ambulance Traumaheli LifeLiner 1 - MMT
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:36:20 #48
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_154175796
De 380 heeft dus geen mogelijkheid tot een fuel-dump? Snap nooit dat er toestellen zijn (en dan zeker zware jongens als deze) die dat niet kunnen. Wat als er rook in de cockpit ontstaat direct na de start? Sorry jongens, eerst nog een uurtje cirkelen want je kan niet landen met dit gewicht? Of dump eerst een paar passagiers??
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:36:33 #49
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_154175806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Die 787 van Qatar zit wel heel krappies. Heb je < 1,80 waarschijnlijk minder of geen last van. Doha is druk, Dubai drukker dan druk en altijd verplichte sightseeing voordat er eindelijk eens geland wordt.

Maar kun je bij Emirates een 15:30 uur vlucht met 3 uur overstaptijd voor een redelijke prijs boeken, dan zou ik die nemen. Mag je zomaar 4 vluchten in een A380 maken. Kies wel een stoel in het voorste compartiment. Daar is het het rustigste.
Thanks. Ben langer dan 1.80 dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Dubai ben ik wel geweest dus weet wel wat ik kan verwachten. Vier vluchten met de A380 stond er inderdaad tussen.
pi_154175854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef flipsen het volgende:
De 380 heeft dus geen mogelijkheid tot een fuel-dump? Snap nooit dat er toestellen zijn (en dan zeker zware jongens als deze) die dat niet kunnen. Wat als er rook in de cockpit ontstaat direct na de start? Sorry jongens, eerst nog een uurtje cirkelen want je kan niet landen met dit gewicht? Of dump eerst een paar passagiers??
Dat heeft hij wel :) En als de nood echt aan de man is, dan laat je dat dumpen ook gewoon achterwege uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')