Neuh, zijn er nu zo'n 1900 geloof ik. Volgens netflix-nederland.nl iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
http://www.moviemeter.nl/netflix/full/
Klopt het dat dit het (huidige) hele aanbod is van Netflix? 1359 titels.
Handig overzicht, trouwens.
Gewoon alles kijken, bij voorkeur op de volgorde dat het uitgezonden is (S1, S0, S2, S3)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand spartacus gezien?
Wil weten of ik een groot deel van seizoen2 kan overslaan.
Toch wel? Omdat ze opeens een hele andere weg inslaan begin seizoen 2. De reden was trouwens omdat de acteur die spartacus speelde toen een behandeling tegen kanker moest ondergaan. Een strijd die hij heeft verlorenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon alles kijken, bij voorkeur op de volgorde dat het uitgezonden is (S1, S0, S2, S3)
Begin dit jaar waren het er zo'n 2100:quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
Het zijn alleen de films, en alleen het NL aanbod. Vrijwel allemaal, op een paar uitzonderingen na die om wat voor reden dan ook niet op MovieMeter staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gisteren 11 uur lang achter elkaar Netflix gekeken uit verveling(wel met lunch en diner pauze). Wat is jullie record?
Komt door series, vaak kijk je afleveringen achter elkaar. Ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.
Van mij ook zoiets, door het eerste seizoen van Prison Break.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gisteren 11 uur lang achter elkaar Netflix gekeken uit verveling(wel met lunch en diner pauze). Wat is jullie record?
Ik ook niet, dan kan ik niet meer oplettenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.
Ik kijk gewoon de volgende dag verder. Ik ben ouderwetsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Komt door series, vaak kijk je afleveringen achter elkaar. Ik wel in ieder geval.
Oh nee, heb ik in 2013 al bekeken en vond ik toen ook al niets, op zich goed plot, maar te steampunk uitgevoerd voor mijn smaak.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:20 schreef remlof het volgende:
Defiance (TV Series 2013– ) - IMDb maar eens kijken, goeie verhalen over gehoord.
Ray Donovan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog goede series om aan te raden. Volgende al gezien:
- Prison break
- Breaking bad
- Better call saul
- Ultimate force
- Walking dead
- Homeland
ik vond het juist wel een leuke serie. de combinatie tussen science fiction en het western sfeertje sprak mij wel erg aan. (het is de enige serie waarvan ik een seizoen in 1 weekend heb afgekeken)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee, heb ik in 2013 al bekeken en vond ik toen ook al niets, op zich goed plot, maar te steampunk uitgevoerd voor mijn smaak.
Grimmquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog goede series om aan te raden. Volgende al gezien:
- Prison break
- Breaking bad
- Better call saul
- Ultimate force
- Walking dead
- Homeland
MyAnna (Long Susan)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |