Hola moet je sowieso niet meer gebruiken...quote:Op woensdag 22 juli 2015 02:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Netflix heeft mijn Hola unblocker dus door....
En zat midden in seizoen 6 van Office US wat dus niet op de Nederlandse netflix is te zien.
Nu moet ik de seizoenen gaan downloaden van thepiratebay.
[ afbeelding ]
Nederlandse ondertiteling is dan niet mogelijk toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betaal nog geen 3,50 per maand voor unblock-us.
Vind het 't geld meer dan waard iig.
Nee, ondertitels zijn in de taal van 't land waar je kijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nederlandse ondertiteling is dan niet mogelijk toch?
Best gaar. Ik zit nog wel eens in 't buitenland voor 't werk. Deense of franse ondertiteling kan ik niet zoveel meequote:Op woensdag 22 juli 2015 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ondertitels zijn in de taal van 't land waar je kijkt.
Tsja je zou dan kunnen switchen naar de NL/BE/UK/USA/CAN catalogus als je in zo'n land zit, kun je iig NL of ENG ondertitels aanzetten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Best gaar. Ik zit nog wel eens in 't buitenland voor 't werk. Deense of franse ondertiteling kan ik niet zoveel mee. Vroeger genoeg zonder ondertiteling gekeken, maar zeker als 's avonds de vermoeidheid wat toeslaat is de ondertiteling wel handig. Zeker bij een House of Cards ofzo.
je kan ook een jaar wachten dat doe ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Netflix heeft mijn Hola unblocker dus door....
En zat midden in seizoen 6 van Office US wat dus niet op de Nederlandse netflix is te zien.
Nu moet ik de seizoenen gaan downloaden van thepiratebay.
[ afbeelding ]
Why not?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hola moet je sowieso niet meer gebruiken...
Geen direct gratis oplossing meer geloof ik, meesten worden aardig gecontroleerd tegenwoordigquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Is er een goede vervanger van Hola om content uit Australië te kijken?
Gratis wordt lastig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Is er een goede vervanger van Hola om content uit Australië te kijken?
Is het echt zo gevaarlijk? Had Google het anders niet allang van hun store gehaald?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
TV / Netflix #48 Streamend de zomer door
Ze verkopen je bandbreedte geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het echt zo gevaarlijk? Had Google het anders niet allang van hun store gehaald?
Jammer, is eigenlijk voor een vriendin van me die er veel gebruik van maakt omdat ze cricket en andere Australische programma's kijkt. Ik heb haar gewaarschuwd voor Hola maar ze heeft het ervoor over geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen direct gratis oplossing meer geloof ik, meesten worden aardig gecontroleerd tegenwoordig
Proberen kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, is eigenlijk voor een vriendin van me die er veel gebruik van maakt omdat ze cricket en andere Australische programma's kijkt. Ik heb haar gewaarschuwd voor Hola maar ze heeft het ervoor over geloof ik.
suits,ray donovan, fargo,homeland,breaking bad, the followingquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:16 schreef Flylib het volgende:
Gisteren (eindelijk) OITNB S3 afgekeken. Geen denderend seizoen, maar die laatste paar afleveringen maakten wel veel goed.
Alleen geen flauw idee wat ik nu moet gaan kijken. Hiervoor o.a. Sons of Anarchy, Lilyhammer en House of Cards gekeken. Iemand tips op basis van dit 'profiel'?
Breaking Bad 100%. Beste serie ooit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:16 schreef Flylib het volgende:
Gisteren (eindelijk) OITNB S3 afgekeken. Geen denderend seizoen, maar die laatste paar afleveringen maakten wel veel goed.
Alleen geen flauw idee wat ik nu moet gaan kijken. Hiervoor o.a. Sons of Anarchy, Lilyhammer en House of Cards gekeken. Iemand tips op basis van dit 'profiel'?
Dreddquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op Netflix. Kan niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |