quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting van het vorige deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA DOEIIII~!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting van het vorige deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet je wel paardenlul?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, naja ik geen rundvlees meer en ook geen varkensvlees.
Je hoeft geen rundvlees te eten ofzo he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, naja ik geen rundvlees meer en ook geen varkensvlees.
racist.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef Specularium het volgende:
Ik merk dat het niveau niet zo goed meer is.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef Specularium het volgende:
quote:
quote:
Lekkere typo'squote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hoeft geen rundvlees te eten ofzo he?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit moet een record zijn. Meeste identieke posts van één user in één topic.quote:
Ik ben trots.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit moet een record zijn. Meeste identieke posts van één user in één topic.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:17 schreef Specularium het volgende:
Fokker speelt vals met tags, daarom kan hij het zo goed met moemoe vinden.
Eigenlijk eet ik voornamelijk kip en vis.quote:
KFC?!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik voornamelijk kip en vis.
Alleen als ik nu over trillingsfrequenties begin.... Bij jou als stier.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:17 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:11 schreef Specularium het volgende:
HAHA.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:17 schreef Specularium het volgende:
Zo hé, wat een timing. Binnenkomen op het moment dat Specularium net voor de 26e keer welterusten heeft gezwaaid.quote:
Ach komop, je mag best wel zeggen dat we binnenkort een hete date hebbenquote:
Niet eens meer. Minder dan 21 uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:20 schreef moemoe het volgende:
Nog ruim 21 uur.
Ben je al zenuwachtig Fylaxje?
Ik denk eigenlijk dat niemand een neuk geeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet eens meer. Minder dan 21 uur.
Ik denk dat FOK! gaat ontploffen.
Niet echt..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:20 schreef moemoe het volgende:
Nog ruim 21 uur.
Ben je al zenuwachtig Fylaxje?
Wat gebeurt er over 21 uur?quote:
Ik hoop dat heel veel mensen topics gaan makenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat niemand een neuk geeft.
En terecht natuurlijk.
Eens reeks is veel leuker joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat heel veel mensen topics gaan maken
Ik voorspel topics in meerdere subfora.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat niemand een neuk geeft.
En terecht natuurlijk.
Dan wel door hem zelf geopend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voorspel topics in meerdere subfora.
16 alweer en dat allemaal zomaar zonder moeitequote:
Maar hoi vertel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
16 alweer en dat allemaal zomaar zonder moeite![]()
Feli alvast Fylax
Thnxquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
16 alweer en dat allemaal zomaar zonder moeite![]()
Feli alvast Fylax
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar hoi vertel.
Kennen we je? Willen we je kennen? Ben je aardig?
Nee, nee, jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar hoi vertel.
Kennen we je? Willen we je kennen? Ben je aardig?
en timmmmmquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:29 schreef Fokker89 het volgende:
Iedereen mag hier posten.
Zelfs Turken en Fylax.
Aardige mensen zijn welkomquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, nee, ja![]()
Maar ik vind jullie wel grappig, *lurker
Carry on, nothing to see here, ik was ff benieuwd naar Fylax.
Alleen als ik jou mag neerschieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
Oh, Fokker89.... Houd je van schietspelletjes?
Ik ben ook benieuwd naar jouquote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, nee, ja![]()
Maar ik vind jullie wel grappig, *lurker
Carry on, nothing to see here, ik was ff benieuwd naar Fylax.
Nee, woensdag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens te lezen dat je een nieuwe baan had.
Al gewerkt?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens te lezen dat je een nieuwe baan had.
Al gewerkt?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig met mijn extraversie.
Altijd moe is te vermoeiend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
De ironie van iemand die moemoe heet en dan een nachtbagger-topic maakt, is best wel weer grappig.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog wel seks gaan hebben binnenkort.
Je kunt beter iemand afwijzen, dan is er duidelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg jij, jij wijst die lieve jongen kei hard af.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt beter iemand afwijzen, dan is er duidelijkheid.
Niet afwijzen is pas naar.
Ja, echt heh, ik ben zelfs een beetje bang van hem.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat proberen we al zolang hij de NWS-SC bezoekt, maar het valt ons zwaar.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb ik je weleens verteld dat ik koppelen leuk vind?
Op menig meet heb ik mensen gekoppeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
De komende 6 jaar kan ik alleen nog maar aan jou denken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op menig meet heb ik mensen gekoppeld.
Soms tegen wil en dank.
Wat is jouw sterrenbeeld eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:09 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, echt heh, ik ben zelfs een beetje bang van hem.
Ik heb weleens 2 mannen gekoppeld op een meet. En toen waren ze not amused.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:13 schreef Fylax het volgende:
Moemoe lijkt me echt iemand die mensen koppelt ja.
Ik ben al bezet, gij koppelendevrouwquote:
Is hij/zij een beetje lief voor je?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:16 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, gij koppelendevrouw![]()
Stier trouwens
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:16 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, gij koppelendevrouw![]()
Stier trouwens
Uiteraard, want dat ben ik ookquote:
Kijk, dat helpt mij bij mijn angst voor jouquote:
Stier.quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Stier.
Ik verwacht wel een volledig verslag nu heh, van mijn toekomst met hem. In mijn voordeel, want dan kan ik hem daar even fijntjes op wijzen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vrouwen.
Krijg mijn astro-relatie boek niet goed op de foto.
Ik geef je ff een linkje: http://www.gaia-abc.com/astrologie/sterrenbeelden/stier
Dat nummer heb ik vandaag nog in gedachten gehad.quote:
Ooooh, dan hoef ik jou niet veel meer te vertellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:42 schreef Impressme het volgende:
[..]Astrologie is al heel lang mijn gebied van interesse dus ik weet al 1 en ander. Chinees ook en tarot en al die zweverige dingen.
Stier/Stier is een nogal koppige relatie maar ook gepassioneerd (Venus). Dus als we elkaar de tent niet uit beuken dan gaat het best
![]()
Thanx voor je link
Maar jij wacht volgens mij al meer dan een half jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:45 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg ook nog steeds een uitgebreid zelfgemaakt verslag
Scan heb ik al :0quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar jij wacht volgens mij al meer dan een half jaar.
Voor jou zou ik het inscannen herinner ik me.
Dan is hij meteen goed wakker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:13 schreef Elfletterig het volgende:
Harry wordt morgen woest als hij dit allemaal terugleest.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:21 schreef hugecooll het volgende:
Ook wel een van de beste stukjes FG (het einde)
Kijk ik nooitquote:
Hugoquote:
Eergisternacht, toen was het vanaf 01.30 stil.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hugo
En verder aan de rest, slapen jullie nooit?!
Haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 05:28 schreef Fokker89 het volgende:
Slapen
En morgen moet ik rond deze tijd al aan het werk.
Ja, zo is Fokkertje wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zou hij er echt bewust op geaast hebben ja?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:19 schreef Specularium het volgende:
Ik voel een hoop liefde hier, gaat de goeie kant op.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommigen van jullie gaan wel een beetje laat naar bed, is dat wel gezond?
Ja ik roep dat ook wel eens maar dan zegt de manager dat ik niet zo raar moet doen...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Hoe houden jullie dat vol, ik roep rond middernacht al om mijn moeder van de slaap.
Bij de Mac werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik roep dat ook wel eens maar dan zegt de manager dat ik niet zo raar moet doen...
Waarom denk je anders dat ze zo viesdik is?quote:
Ja toevallig dat ik gisteren met je moeder moest werken. Ze doet haar werk als toilet dame uitstekend!quote:
Slechte comebackquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toevallig dat ik gisteren met je moeder moest werken. Ze doet haar werk als toilet dame uitstekend!
Misschien had je iets moeten zeggen over de slechte comeback van zijn moeder.quote:
Vandaag is niet de dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien had je iets moeten zeggen over de slechte comeback van zijn moeder.
Verder wil ik niet stoken hoor ...
Vandaag is gewoon niet de dag. Misschien morgen wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is dit voor pretentieus geneuzel dan?
Zeg je dat ook tegen de klanten als je hun kipnuggets stiekem op eet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vandaag is gewoon niet de dag. Misschien morgen wel.
Ik zie helemaal geen foto's van Philoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:07 schreef timmmmm het volgende:
De Tour de France in beeld
Op de derde pagina ook picca's van de hand van jullie favoriete ER
quote:
Kom je er ook bij?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een leuk crewgrapje.
Volgens mij is het echt gezellig bij jullie.
Ariana is toch niet monogaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:42 schreef Uccie het volgende:
Is Fylax al mad of sad?
Ariana Grande zoent met achtergronddanser http://nu.nl/achterklap/4(...)htergronddanser.html (via @NUnl)
Wat vind je van deze titel?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:19 schreef Specularium het volgende:
Ik voel een hoop liefde hier, gaat de goeie kant op.
Sloeg dit op de kans of op Fylax?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ariana is toch niet monogaam?
Fylax maakt vast nog wel een kans, ook al is het misschien niet zo'n hele grote.
I smell bsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vandaag is gewoon niet de dag. Misschien morgen wel.
Soms krijgen ze niet eens betaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar werken uitsluitend harde bazen.
Is meer WGR.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:08 schreef anonymoussie het volgende:
Is er al een topic over de nieuwe ontslagwet? Kon er geeneen vinden hier in NWS.
Tnx Harry.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is meer WGR.
Moet je daar even zoeken.
Ik ben voor mijn afkomst ook giga.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is voor 1/8e Turkse begrippen erg groot.
Ik ga zo ook ff zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kon daar ook niks vinden maar misschien zoek ik niet goed.
Meer een gangescondor dan.quote:
Alleen kwaliteitsposts neem ik als sigsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey, ik sta in je sig.
Met een kwaliteitspost, al zeg ik het zelf.
Ik ookquote:
Nou en, jij bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij snapt weer niet dat jouw sig herenliefde schreeuwt.
Je vergeet de nog nooit zo toepasselijke tekst 'dit boeit natuurlijk helemaal niemand'quote:
Had er wel bijgekund ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je vergeet de nog nooit zo toepasselijke tekst 'dit boeit natuurlijk helemaal niemand'
Showbizz nieuws mag van mij hardnekkig de tering krijgenquote:
Nou nou, ik had jou ingeschat als iemand die dat allemaal niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Showbizz nieuws mag van mij hardnekkig de tering krijgen
Wat kan mij het nou boeien dat bekendheid A het met bekendheid B doet terwijl die een relatie heeft met bekendheid C die eigenlijk de transgender vader is van A. Rot op met die zooiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou nou, ik had jou ingeschat als iemand die dat allemaal niet zo serieus neemt.
Dit heb ik gister ook ontdekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Zijn ze nu serieus de lama's aan het herhalen? Het is echt tijd er een eind aan te gaan maken
Zullen we het gewoon allemaal tegelijk doen hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Zijn ze nu serieus de lama's aan het herhalen? Het is echt tijd er een eind aan te gaan maken
Als LTDKV maar begint, als het er dan naar uitziet kunnen wij nog terug.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon allemaal tegelijk doen hier?
Kan dit topic ook gewoon dicht.
Jij wil gewoon graag gaan werken morgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als LTDKV maar begint, als het er dan naar uitziet kunnen wij nog terug.
Dat is wel het laatste....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon allemaal tegelijk doen hier?
Kan dit topic ook gewoon dicht.
Ja, mijn droombaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag gaan werken morgen.
Zou ik nog in zo'n kinderzitje passen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, mijn droombaan!
Wou ik al worden toen in een kind was.
Doe eens normaal joh, ik hoef helemaal nog niet dood.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als LTDKV maar begint, als het er dan naar uitziet kunnen wij nog terug.
Dat maken wij wel uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik hoef helemaal nog niet dood.
Jij hebt helemaal niks te willen.quote:
Heman Finkers is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste....
Nee dat niveau is wel heel erg laag.
Ik heb helemaal geen zin in dit deprimerende gedoequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag toevallig gewoon willen wat ik wil.
Ik Corry, die is toch al bejaard?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
We kunnen wel een poll maken met de kortste levensverwachting.
Zou alleen mezelf op 1 zetten.
Omdat jij gewoon net als ons een hele vrolijke jongen bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in dit deprimerende gedoe
Ik de langste. Want ik heb veel sex namelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ja, maar ik verzon het niet zelf.quote:
Krijg jij gewoon een hartaanval op je 35e tijdens het neuken omdat je veel blowt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik de langste. Want ik heb veel sex namelijk.
Nu?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik ook ineens zin in iets positief.
Misschien iemand een complimentje geven.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg jij gewoon een hartaanval op je 35e tijdens het neuken omdat je veel blowt.
Mijn steeds terugkerende enge ziekte en ik durven de concurrentie wel aan. rollatorridder Corrie waarschijnlijk ook welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Specularium het volgende:
Je bent nét iets minder walgelijk dan een kruising tussen Mart Smeets en Sugar Lee Hooperquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik ook ineens zin in iets positief.
Misschien iemand een complimentje geven.
Hee hee, wat heeft Sugar Lee je aangedaan? Tevens, niets meer dan respect voor de dodenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent nét iets minder walgelijk dan een kruising tussen Mart Smeets en Sugar Lee Hooper
Schei eens uit, alleen omdat je doodgaat, krijg je niet ineens respect ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee hee, wat heeft Sugar Lee je aangedaan? Tevens, niets meer dan respect voor de doden.
Nee dit gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent nét iets minder walgelijk dan een kruising tussen Mart Smeets en Sugar Lee Hooper
Moslimmod speculalaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dit gaat hem niet worden.
Vergeet niet dat ik ook al ben vergeleken met een JOOP-medewerker.
Dat hakt erin.
Harry de zelfmoordmodderistquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met mijn jurk aan reacties verwijderen die mij niet bevallen.
Beduidend meer, met min sportieve leven, vrees ikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef moemoe het volgende:
LIF / 10.000 stappen per dag
Goed topic.
Hoeveel stappen zetten jullie op een dag?
Ik wist het.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met mijn jurk aan reacties verwijderen die mij niet bevallen.
Vertel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beduidend meer, met min sportieve leven, vrees ik
Ben je nog steeds elke dag om 7 uur al aan het fitnessen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beduidend meer, met min sportieve leven, vrees ik
Nou, ik loop van en naar school van het station wat dus 2x20 minuten is, daarnaast bewee ik natuurlijk gewoon normaal van en naar dingen lopen en ga ik om de dag fitnessen en de andere dag of een uurttje wandelen of een uurtje fietsen.quote:
Op het moment ben ik gewoon fifa aan het spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nog steeds elke dag om 7 uur al aan het fitnessen?
Feyenoord eindelijk weer aan een prijs helpen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het moment ben ik gewoon fifa aan het spelen
Gewoon als Clasie Barcelona versterken, kan gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord eindelijk weer aan een prijs helpen?
Goede inzetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik loop van en naar school van het station wat dus 2x20 minuten is, daarnaast bewee ik natuurlijk gewoon normaal van en naar dingen lopen en ga ik om de dag fitnessen en de andere dag of een uurttje wandelen of een uurtje fietsen.
Ik haat afvallen
Soms. Ik ben niet altijd even streng voor mezelf. Ben nu al een week of 2 niks afgevallen, maar ik ben dan ook gisteren pas weer fanatiek begonnen na een drieeweekse pauzequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goede inzet.
En? Lukt het om gewicht te verliezen?
Ik denk aan Scorito terwijl ik het fietspad onder spuug.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog even langs bij Mevrouw Sunfield?
Zo praat je anders niet wanneer we de hete mannenliefde bedrijven. Schaam je je soms voor je geaardheid? Dat hoeft toch niet, kijk hoe jij eruit ziet en ik schaam me ook niet voor jouquote:
Wees toch blij dat je het redelijk in Tourcoach doet, miep.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk aan Scorito terwijl ik het fietspad onder spuug.
Het gaat hard opeens.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo praat je anders niet wanneer we de hete mannenliefde bedrijven. Schaam je je soms voor je geaardheid? Dat hoeft toch niet, kijk hoe jij eruit ziet en ik schaam me ook niet voor jou
Poultjes zijn het belangrijkste in mijn leven momenteel, het gaat om leven en dood.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees toch blij dat je het redelijk in Tourcoach doet, miep.
Dat zou ik ook zeggen als ik inmiddels zoveel rimpels heb dat ik de helft van mijn gezicht op mijn schoot heb liggenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik inmiddels zoveel rimpels heb dat ik de helft van mijn gezicht op mijn schoot heb liggen
Gelukkig ben ik superlief en niet zo een zuurpruim zoals jijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik inmiddels zoveel rimpels heb dat ik de helft van mijn gezicht op mijn schoot heb liggen
Kilo?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Jij moet de 50 eerst nog maar eens halen timmmmm.
Zo is dat Mani! Met zijn gesportquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Jij moet de 50 eerst nog maar eens halen timmmmm.
Tony Gallopin.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Poultjes zijn het belangrijkste in mijn leven momenteel, het gaat om leven en dood.
Durf te dromenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
Misschien haal ik volgende week niet eens.
Morgen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
Misschien haal ik volgende week niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |