Ego post: 35+4 (volgens dossier gyno)
Nou verloskundige bezoek was me weer wat.

We waren ingedeeld bij diegene die ons de vorige keer door had gestuurd en die was me toch een partij zenuwachtig toen ze ons zag.
Bevalplan was duidelijk en helder vond ze. Ik weet gewoon wat ik (nu) wil en dat is gewoon zo rustig en natuurlijk mogelijk en heb dat in eigen woorden geschreven ipv vakjes aangekruist.
Begint ze toch weer te zeuren over BMI (Die allemaal prima binnen de lijnen zit) dat ik dan maar beneden moet bevallen of in het geboortehuis. De andere vk's vinden op de eerste prima. Goede trap zonder gekke draaien en een man die minstens 140 kg kan sjouwen mocht dat erop aan komen. Is het dat niet dan is het wel dat ik ooit eens heb aan gegeven dat ik fluxus spannend vind. Ja godskannoneuh.. natuurlijk is dat spannend. Ze vindt dat ik dan maar in het ziekenhuis moet bevallen waar ze er snel bij kunnen zijn.. etc etc.. *zucht*
Na een poos zo over en weer over niets en alles. En het constant herhaal van punten en haar zenuwachtige gedoe kwam de bloeddruk opmeten
Over mijn theewater heen...
Dus we zijn naar het ziekenhuis gegaan voor daar weer de riedel "gewassen plasje, bloedonderzoek en bloeddruk opmeten". Die was daar al weer veel lager dan bij de vk. Wurm was enorm aan het wiebelen dus het opmeten van zijn hartslag was zeg maar wat lastig. Na lang wachten (want spoed keizersnede dus de gyno pleitte) kregen we dan eindelijk de uitslag.
Urine goed
Bloed goed
Symptomen geen
Bloeddruk oke,
We mochten dus weer naar huis. Maaaarrrrr donderdag terug komen om dat nogmaals op te meten en dan weten we pas eigenlijk meer. Voor nu mocht ik weer gewoon naar huis en bij de vk praktijk blijven. *fingers crossed* want ik wil 'gewoon' thuis bevallen.
Mijn meneer heeft mij bed/bank/bad arrest gegeven. Pootjes omhoog, veel water drinken en rustig aan maar.
Dat zullen we maar eens doen dan
[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 07-07-2015 23:17:52 ]