abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:26:39 #76
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154144795
Svane, wat klote :(
pi_154145010
he nee toch :{ -O-
:)
pi_154145081
Ik zit nog op de wc op werk, hoe de fuck kom ik hier normaal weg :'(
pi_154145119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Svane het volgende:
Je hebt je telefoon bij je neem ik aan? hoe internet je anders nu Even iemand inseinen om je te komen halen een optie?
:)
pi_154145145
Oh Svane, wat een ellende lijkt me dat! Geen collega die je even kunt inlichten? Via de app evt? Dat ze je even iets van n handdoek brengt en dan rechtstreeks naar huis? Want dat is wat ik zou willen... Weg!
pi_154145289
BHV'er/ EHBO'er op werk inschakelen via de telefoon?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154145331
Ach wat klote Svane -O- Ik zou ook een collega inseinen geloof ik, maar ken je werksituatie niet.
Sterkte!
pi_154145448
Svane wat klote :'( en ook nog op je werk. Iemand proberen in te seinen inderdaad?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:44:23 #84
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154145473
Oh lekker Joyce, groene sapjes! Ik ga zo een smoothie maken van een avocado, halve komkommer, halve citroen en wat peterselie! ^O^
Wel minder van het bloedprikken (autocorrect wilt er steeds bloedproeven van maken }:| ), hoop dat de uitslag goed is. Was je bloeddruk nog in orde of is dat niet gemeten?

Beddengoed als cadeau lijkt mij ook heel fijn, mignonne! Slim van je moeder.

Ik vrees dat hier mijn man in de kraamweek het bed moet opmaken. Aangezien je niet aan de zijkant van het bed kan staan hier. Kan moeilijk van de kraamzorg verwachten dat ze op t bed klimt en het van daar opmaakt, zoals wij altijd doen. :P

Saskia ik ben ook bang voor dat addertje onder het gras hoor! Hier ook zo'n makkelijke zwangerschap.

Controle bij de vk weer ok, bloeddruk meteen weer stuk lager nu het weer is afgekoeld. Moeder die mee was ook dolblij het hartje te hebben gehoord. Nog een heel stuk op het strand gelopen en ik ben nu niet eens moe, ik ga in elk geval topfit mijn bevalling in. :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:46:13 #85
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154145544
Oh svane war vreselijk naar!! Sein idd een collega in, desnoods zeg je dat je vreselijk ongesteld bent en doorgelekt bent als je echt niets wilt vertellen... En je partner, kan die je ophalen?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154145647
gatverdarrie, Svane, wat kut. Hoop dat je ondertussen richting huis bent...

Ook hier zo'n verdomd makkelijke zwangerschap. Het enige waar ik last van heb is slecht slapen...

Vanavond naar een info bijeenkomst in een van de ziekenhuizen hier, ben benieuwd...
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:52:15 #87
409579 LuDann
All the way
pi_154145742
Oh nee, Svane, wat erg...
pi_154145800
Oh nee Svane, wat vervelend. Hoop dat er inmiddels iemand bij je is.
pi_154145826
Jeetje Svane wat k*t!!! Sterkte! Ik hoop dat er inmiddels iemand bij je is :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154145999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Svane het volgende:
O meid wat erg om er zo achter te komen! :'(
Ik hoop dat je inmiddels onderweg naar huis bent.

Ik weet hoe je je voelt en wens je heel veel sterkte :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Fuchsia_roze op 07-07-2015 17:40:19 ]
pi_154146062
Ik kwam kijken hoe t met Malteser was. Gelukkig weet je nu iets meer, maar hopen dat morgen de ctg helemaal goed is!

Maar Svane :* je bent nu inmiddels hopelijk de wc af?

Als je iemand op t toilet hoort.. Diegene roepen?
Wat kut zeg! Geen idee hoe t contact is met iedereen in t pand.

Je hebt er nu niks meer aan, maar n tip voor anderen.. Bij mijn vorige werk hadden we n medische dienst. Op hun advies heb ik hun direct nr in m'n mobiel gezet. Mocht er dan wat zijn.. Kon ik ze rechtstreeks bellen!
pi_154146225
Ik ben aan m'n vijf kwartier forenzen begonnen, iig m'n werk ontvlucht dus. M'n buik rommelt nu een beetje dus ik ben wel overtuigd van einde oefening. ;(
Eerst naar huis met m'n rode hoofd en dan snel VK balen. Ik hoop dat ik snel terecht kan. Het lijkt me praktisch uitgesloten toch dat met helderrood bloed én stolsels het nog iets is?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:16:54 #93
409579 LuDann
All the way
pi_154146557
Vreselijk om te zeggen, maar ik denk dat de kans dat het goed komt erg klein is. Heel veel sterkte Svane. Weet je man het al?
pi_154146660
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Svane het volgende:
Ik ben aan m'n vijf kwartier forenzen begonnen, iig m'n werk ontvlucht dus. M'n buik rommelt nu een beetje dus ik ben wel overtuigd van einde oefening. ;(
Eerst naar huis met m'n rode hoofd en dan snel VK balen. Ik hoop dat ik snel terecht kan. Het lijkt me praktisch uitgesloten toch dat met helderrood bloed én stolsels het nog iets is?
Oh, wat naar dat je nu eerst zover moet reizen. Sterkte :*

Denk dat alleen de VK daar echt een uitspraak over moet doen. Maar wat een (onzeker) k#tgevoel.
pi_154146668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef LuDann het volgende:
Vreselijk om te zeggen, maar ik denk dat de kans dat het goed komt erg klein is. Heel veel sterkte Svane. Weet je man het al?
Yes hij haalt kind 1 op. Dan bellen we samen de VK. Hij is gelukkig goed in kalm blijven! Ik wil vooral heel graag thuis zijn en me niet heel hard hoeven inhouden.
pi_154146722
Mijn god, Svane, wat erg zeg.. Sterkte!
pi_154147023
Wat rot dat je nu zo ver nog moet reizen Svane! En de verhalen waarin het goed afloopt bestaan ongetwijfeld, maar daar koop je nu helemaal niks voor. Alleen een echo kan zekerheid geven.. Hopelijk kun je snel terecht.
pi_154147304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Svane het volgende:
Ik hoop heel erg dat het voor jou wel goed afloopt :* Maar ik vrees het ergste voor je ;(
Balen dat je zo lang moet reizen, hoop dat je snel bij de VK terecht kunt.
Ik vond de onzekerheid echt killing...
pi_154147442
Svane! Wat schrikken. Hopelijk zit je reis er inmiddels op en ben je thuis. :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154148402
Bedankt voor alle lieve berichtjes! O+

Ik heb de vk gebeld en die gaf aan afwachten tot al geplande eerste echo van komende vrijdag. Ik voelde me opdringerig maar heb toch gevraagd om vanavond of morgen zodat ik bevestiging heb omdat ik rationeel ook wel weet wat dit betekent. Ik word zo teruggebeld. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')