Je hebt je telefoon bij je neem ik aan? hoe internet je anders nu Even iemand inseinen om je te komen halen een optie?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Svane het volgende:
Ik zit nog op de wc op werk, hoe de fuck kom ik hier normaal weg
O meid wat erg om er zo achter te komen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Svane het volgende:
Ik zit nog op de wc op werk, hoe de fuck kom ik hier normaal weg
Oh, wat naar dat je nu eerst zover moet reizen. Sterktequote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Svane het volgende:
Ik ben aan m'n vijf kwartier forenzen begonnen, iig m'n werk ontvlucht dus. M'n buik rommelt nu een beetje dus ik ben wel overtuigd van einde oefening.![]()
Eerst naar huis met m'n rode hoofd en dan snel VK balen. Ik hoop dat ik snel terecht kan. Het lijkt me praktisch uitgesloten toch dat met helderrood bloed én stolsels het nog iets is?
Yes hij haalt kind 1 op. Dan bellen we samen de VK. Hij is gelukkig goed in kalm blijven! Ik wil vooral heel graag thuis zijn en me niet heel hard hoeven inhouden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef LuDann het volgende:
Vreselijk om te zeggen, maar ik denk dat de kans dat het goed komt erg klein is. Heel veel sterkte Svane. Weet je man het al?
Ik hoop heel erg dat het voor jou wel goed aflooptquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Svane het volgende:
Ik ben aan m'n vijf kwartier forenzen begonnen, iig m'n werk ontvlucht dus. M'n buik rommelt nu een beetje dus ik ben wel overtuigd van einde oefening.![]()
Eerst naar huis met m'n rode hoofd en dan snel VK balen. Ik hoop dat ik snel terecht kan. Het lijkt me praktisch uitgesloten toch dat met helderrood bloed én stolsels het nog iets is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |