Haha, nog steeds niet gewend? Je bent al bijna aan de beurt!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had dat allemaal niet, ik kwam er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was... Toen deed de vk meteen een echo om te zien hoe ver het ongeveer was, dus ik hoefde nergens op te wachten. Daarna kon ik pas aan het idee beginnen te wennen (niet dat ik er nu aan gewend ben ofzo)
Stttt, daar wil ik helemaal nog niet aan denken!!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef Myrr het volgende:
Haha, nog steeds niet gewend? Je bent al bijna aan de beurt!
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt?
Ah, hier kan ik me wel een hele goede voorstelling bij maken ja. Hopelijk groei je er in, niet dat je een keus hebt, hehe. Neem aan dat je omgeving je wel helpt. Je vindt het wel leuk toch dat er een kleine aankomt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Stttt, daar wil ik helemaal nog niet aan denken!!
Ik heb gewoon nooit het ultieme moedergevoel gehad, geen rammelende eileiders en tikkende klokken enzo... na m'n 30e wel langzaam het idee gekregen dat een kindje misschien 'ooit' wel leuk zou zijn, maar zonder zou het ook wel goed zijn. En nu kan ik me nog steeds niet voorstellen hoe m'n leven er dan uit gaat zien.
Dat hoop ik niet dat t klopt. 20 aug en 14 sept uitgerekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef LuDann het volgende:
Hier kun je trouwens je ''alternatieve bevaldatum'' berekenen. Voor de leuk:
http://www.babybytes.nl/alternatievebevaldatum.php
Ik kom uit op 40+1.![]()
duschquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:14 schreef Estrys het volgende:
Koop net een babytruitje bij de HEMA in de aanbieding. Zegt de verkoopster: 'Als het niet past moet u het binnen een week ruilen.'Nou dat gaat niet lukken denk ik.
Ik begin het idee leuker te vinden jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:01 schreef Myrr het volgende:
Ah, hier kan ik me wel een hele goede voorstelling bij maken ja. Hopelijk groei je er in, niet dat je een keus hebt, hehe. Neem aan dat je omgeving je wel helpt. Je vindt het wel leuk toch dat er een kleine aankomt?
Ik wil het liefste iedere dag een schoon bed, want dat slaapt het allerlekkerstequote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
dusch![]()
![]()
ja twee tellen ik doe hem even bij hem aan...
Die hema aanbieding hè... geweldigik kreeg van mn moeder zomaar twee dekbedovertrekken, omdat ik er maar 2 heb (wij hebben aparte dekens) en de derde die ik heb is eh... niet toonbaar voor publiek
prima als reserve, maar niet chill om mee in je kraambed te liggen. Dus had ze die dingen gekocht onder het mom van, ik geef je liever iets wat je echt kunt gebruiken en ik wil dat je er fijn bijligt in je kraambed
ik ben er zo blij mee
![]()
sowieso <3 vers beddengoed <3
Zeg je gewoon tegen de kraamzorg dat je dat iedere dag wil. Dat doen ze ook nog hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik wil het liefste iedere dag een schoon bed, want dat slaapt het allerlekkerste![]()
Helaas niet haalbaar
Hahaha psies!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeg je gewoon tegen de kraamzorg dat je dat iedere dag wil. Dat doen ze ook nog hoor!
Een van de weinige eisen die ik heb is mijn bed verschonen ^^,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeg je gewoon tegen de kraamzorg dat je dat iedere dag wil. Dat doen ze ook nog hoor!
Hier precies hetzelfde, die 9 maanden wennen aan het idee zijn erg fijnquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Stttt, daar wil ik helemaal nog niet aan denken!!
Ik heb gewoon nooit het ultieme moedergevoel gehad, geen rammelende eileiders en tikkende klokken enzo... na m'n 30e wel langzaam het idee gekregen dat een kindje misschien 'ooit' wel leuk zou zijn, maar zonder zou het ook wel goed zijn. En nu kan ik me nog steeds niet voorstellen hoe m'n leven er dan uit gaat zien.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef Malteser het volgende:
Korte update:
Vanmorgen weer een ctg gehad. Die was oké maar niet super. Uitslag van de urine was binnen: blaasontsteking. Vandaar de vele harde buiken waarschijnlijk.
Gyn wil me morgen weer zien en opnieuw een ctg maken.
Nu mijn bed in, de nacht was te kort en mijn energie is op.
Ik las nog spanning voor echo's (het is ook spannend!!). Trouwen met overbuurmannen (de mijne is de 80 gepasseerd). Verder ging het over beddengoed en bevaldatums.
Ik ga mijn beddengoed even van zeer dichtbij bekijken.
Idd baby's heb ik niks mee, maar m'n eigen kind is vast leukquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef FlyingFish het volgende:
Hier precies hetzelfde, die 9 maanden wennen aan het idee zijn erg fijnKan me er ook nog steeds geen voorstelling van maken en ik vind baby's ook nog steeds niet leuk, maar mijn eigen kind vast wel! Ik heb iig nu wel zin in de kennismaking!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |