abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154139414
Komt hopelijk goed met jullie echo's :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had dat allemaal niet, ik kwam er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was... Toen deed de vk meteen een echo om te zien hoe ver het ongeveer was, dus ik hoefde nergens op te wachten. Daarna kon ik pas aan het idee beginnen te wennen (niet dat ik er nu aan gewend ben ofzo :P )
Haha, nog steeds niet gewend? Je bent al bijna aan de beurt! :D

Hier ook rond week 6 hele vette huid, bij 7 pukkels, toen rustig (al heb ik wel gewoon standaard uitslag/harde bultjes op mijn voorhoofd sinds zs) maar momenteel echt 2 dikke op mn lippen, 3 tussen mijn ogen en boven mn wenkbrauwen ook een tros. En nog allemaal kleine witte random op mn gezicht.

Voor het eerst in mijn leven concealer gekocht en van dat finishing powder (om wat mat te krijgen, hoef nog steeds geen foundation :P)...
pi_154139464
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef Myrr het volgende:

Haha, nog steeds niet gewend? Je bent al bijna aan de beurt! :D

Stttt, daar wil ik helemaal nog niet aan denken!!
Ik heb gewoon nooit het ultieme moedergevoel gehad, geen rammelende eileiders en tikkende klokken enzo... na m'n 30e wel langzaam het idee gekregen dat een kindje misschien 'ooit' wel leuk zou zijn, maar zonder zou het ook wel goed zijn. En nu kan ik me nog steeds niet voorstellen hoe m'n leven er dan uit gaat zien.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154139870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt? :')
:D _O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154139983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nooit het ultieme moedergevoel gehad, geen rammelende eileiders en tikkende klokken enzo... na m'n 30e wel langzaam het idee gekregen dat een kindje misschien 'ooit' wel leuk zou zijn, maar zonder zou het ook wel goed zijn. En nu kan ik me nog steeds niet voorstellen hoe m'n leven er dan uit gaat zien.
Ah, hier kan ik me wel een hele goede voorstelling bij maken ja. Hopelijk groei je er in, niet dat je een keus hebt, hehe. Neem aan dat je omgeving je wel helpt. Je vindt het wel leuk toch dat er een kleine aankomt?
pi_154140003
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef LuDann het volgende:
Hier kun je trouwens je ''alternatieve bevaldatum'' berekenen. Voor de leuk:

http://www.babybytes.nl/alternatievebevaldatum.php

Ik kom uit op 40+1. 8-)
Dat hoop ik niet dat t klopt. 20 aug en 14 sept uitgerekend.
pi_154140201
Ze hebben overigens hier heel veel mensen laten zitten dit schooljaar, waaronder mij. ;(
Vanwege de 80% aanwezigheidsnorm, ik zit op 73 dus helaas pindakaas. Zullen wel inspectie hebben gehad waardoor ze ineens streng zijn geworden, voorgaande jaren lieten ze alles en iedereen over gaan als je cijfers wel goed waren (ik heb achten, negens en goedjes. Zo goed als cum laude op 1 vak na). Ben begin en einde schooljaar aardig wat ziek geweest. Ben heel benieuwd hoe dat moet gaan straks met een buik en daarna een kind. Deze week een gesprek met de decaan die wel zijn best gaat doen om het zo gemakkelijk mogelijk te maken gelukkig aankomend schooljaar. Scheelt wel dat ik alle verslagen al heb en de examens al heb afgerond. Neemt niet weg dat ik niet wil dat ik m'n kind vier dagen p.w. bij iemand achter moet laten. Meh. Nou ja, eigen schuld natuurlijk wel.
pi_154140234
Koop net een babytruitje bij de HEMA in de aanbieding. Zegt de verkoopster: 'Als het niet past moet u het binnen een week ruilen.' :D Nou dat gaat niet lukken denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_154140334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:14 schreef Estrys het volgende:
Koop net een babytruitje bij de HEMA in de aanbieding. Zegt de verkoopster: 'Als het niet past moet u het binnen een week ruilen.' :D Nou dat gaat niet lukken denk ik.
dusch :') :D
ja twee tellen ik doe hem even bij hem aan...

Die hema aanbieding hè... geweldig O+ ik kreeg van mn moeder zomaar twee dekbedovertrekken, omdat ik er maar 2 heb (wij hebben aparte dekens) en de derde die ik heb is eh... niet toonbaar voor publiek :') prima als reserve, maar niet chill om mee in je kraambed te liggen. Dus had ze die dingen gekocht onder het mom van, ik geef je liever iets wat je echt kunt gebruiken en ik wil dat je er fijn bijligt in je kraambed O+ ik ben er zo blij mee :D

sowieso <3 vers beddengoed <3
:)
pi_154140360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:01 schreef Myrr het volgende:
Ah, hier kan ik me wel een hele goede voorstelling bij maken ja. Hopelijk groei je er in, niet dat je een keus hebt, hehe. Neem aan dat je omgeving je wel helpt. Je vindt het wel leuk toch dat er een kleine aankomt?
Ik begin het idee leuker te vinden ja :) en mn man vond het vanaf het begin al geweldig.
Maar ja, die 9 maanden zwangerschap zijn wel nodig voor mensen zoals ik :P
pi_154140382
Ook zo schattig. De koffiejuffrouwen gingen heel voorzichtig aan mijn collega vragen of ik misschien zwanger ben _O-
pi_154140423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

dusch :') :D
ja twee tellen ik doe hem even bij hem aan...

Die hema aanbieding hè... geweldig O+ ik kreeg van mn moeder zomaar twee dekbedovertrekken, omdat ik er maar 2 heb (wij hebben aparte dekens) en de derde die ik heb is eh... niet toonbaar voor publiek :') prima als reserve, maar niet chill om mee in je kraambed te liggen. Dus had ze die dingen gekocht onder het mom van, ik geef je liever iets wat je echt kunt gebruiken en ik wil dat je er fijn bijligt in je kraambed O+ ik ben er zo blij mee :D

sowieso <3 vers beddengoed <3
Ik wil het liefste iedere dag een schoon bed, want dat slaapt het allerlekkerste O+
Helaas niet haalbaar :P
Schudden voor gebruik
pi_154140455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik wil het liefste iedere dag een schoon bed, want dat slaapt het allerlekkerste O+
Helaas niet haalbaar :P
Zeg je gewoon tegen de kraamzorg dat je dat iedere dag wil. Dat doen ze ook nog hoor!
pi_154140510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zeg je gewoon tegen de kraamzorg dat je dat iedere dag wil. Dat doen ze ook nog hoor!
Hahaha psies! :D (en daarom is een extra setje wel handig dus als je net als ik bent :') )
:)
pi_154140546
Ik heb bij de ikea nog een leuk dekbedovertrek gekocht laatst, 8 euro!
pi_154140571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Een van de weinige eisen die ik heb is mijn bed verschonen ^^,
Schudden voor gebruik
pi_154140576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde, die 9 maanden wennen aan het idee zijn erg fijn :D Kan me er ook nog steeds geen voorstelling van maken en ik vind baby's ook nog steeds niet leuk, maar mijn eigen kind vast wel! Ik heb iig nu wel zin in de kennismaking!
pi_154140674
Korte update:
Vanmorgen weer een ctg gehad. Die was oké maar niet super. Uitslag van de urine was binnen: blaasontsteking ;(. Vandaar de vele harde buiken waarschijnlijk.
Gyn wil me morgen weer zien en opnieuw een ctg maken.

Nu mijn bed in, de nacht was te kort en mijn energie is op.

Ik las nog spanning voor echo's (het is ook spannend!!). Trouwen met overbuurmannen (de mijne is de 80 gepasseerd :7 ). Verder ging het over beddengoed en bevaldatums.
Ik ga mijn beddengoed even van zeer dichtbij bekijken :z.
pi_154140727
Balen van de blaasontsteking Malteser, maar wel "fijn" dat dat i.i.g. de harde buiken verklaart.
Hopelijk is de CTG van morgen gewoon weer super en hoef je niet weer terug voor een CTG :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154141312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef Malteser het volgende:
Korte update:
Vanmorgen weer een ctg gehad. Die was oké maar niet super. Uitslag van de urine was binnen: blaasontsteking ;(. Vandaar de vele harde buiken waarschijnlijk.
Gyn wil me morgen weer zien en opnieuw een ctg maken.

Nu mijn bed in, de nacht was te kort en mijn energie is op.

Ik las nog spanning voor echo's (het is ook spannend!!). Trouwen met overbuurmannen (de mijne is de 80 gepasseerd :7 ). Verder ging het over beddengoed en bevaldatums.
Ik ga mijn beddengoed even van zeer dichtbij bekijken :z.
Slaap lekker :*
Schudden voor gebruik
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:09:25 #70
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154141342
Trusten Malteser, hopelijk voel je je wat beter als je wakker wordt :z

Ik heb zojuist weer de volgende mijlpaal bereikt. Verkoopster bij de bakker: "Zo, u hoeft zeker niet zo lang meer"

Dus....

Nou, t is maar wat je definitie van lang is, ik vind 7 weken tot mijn UD nog best een tijdje :( ;)
pi_154142710
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef FlyingFish het volgende:

Hier precies hetzelfde, die 9 maanden wennen aan het idee zijn erg fijn :D Kan me er ook nog steeds geen voorstelling van maken en ik vind baby's ook nog steeds niet leuk, maar mijn eigen kind vast wel! Ik heb iig nu wel zin in de kennismaking!

Idd baby's heb ik niks mee, maar m'n eigen kind is vast leuk :P *;

Net weer een sticker van de vk gehad :D Die jaloers verzuchtte 'wat heb jij een prachtige buik, als ik toch eens zo zwanger kon zijn'.
En daarna nog even doorging over hoe nuchter we zijn (ze moest eens weten!) :'(
en dat het allemaal zo goed ging enzo... ik heb bijna zoiets van na zo'n eitje van een zwangerschap moet er wel een dramatische bevalling volgen :@
pi_154142892
Op naar de VK voor check up.
Eindelijk vannacht weer fatsoenlijk geslapen en mijn varkenspootjes hebben weer enkels. Hopelijk is mijn bloeddruk in orde.

Vandaag geboorteplan bespreken. Ik ben benieuwd. :D

tot strakkies :W
Schudden voor gebruik
pi_154143716
Malteser, fijn dat er een rdden is voot de harde buiken. Nog niet leuk. Maar hopelijk nemen ze nu wel wat af! Goed dat je zo in de gaten gehouden wordt! Nu even lekker bijslapen!

Hier vanmorgen de suikertest gehad. Wat een ellende was dat zeg! Ik had het geluk dat ik in ieder geval niet zo'n smerig drankje hoefde te drinken ;) Maar het prikken, wat een hel. Nuchter moest er 3 man aan te pas komen en konden ze niets vinden om te prikken in mijn arm. Dus dan maar in de vinger.
En 2 uur later maar in de andere vinger. Na ook nog eens 3 pogingen in de arm. En uit de vinger stroomde het met druppeltjes. Lang leven het warme weer volgens degene die me prikte, want daarom liggen mijn aders nog dieper :P
(En ik ben al zo'n held met bloedprikken.)
Volgende week de uitslag met de gewone controle. Ben erg benieuwd!

Hier nog steeds vochtpootjes :p Dus als het even kan leg ik ze hoog en dan moet ik na een goed half uur lekker plassen haha. Straks maar bleekselderij halen en op zoek naar een goede blender. Mijn hormonen willen een goede blender om lekkere (groene) sapjes te maken <3
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154144738
Het gaat mis hier. Overal bloed en klonten. :'( :'( ik zit op werk en durf de wc niet meer af. :{
pi_154144783
:o oh nee :( :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')