Fijn dat er niet zo iets aan de hand is waarvoor je moet blijven in het ziekenhuis en je gewoon lekker thuis kunt slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:06 schreef Malteser het volgende:
Net terug uit het zkh, ruim 2 uur aan de ctg gelegen omdat men 'm de eerste tijd te vlak vond. Ook urine in moeten leveren, omdat mijn harde buiken geregistreerd werden. Bloeddruk is goed. Mocht nu naar huis, morgen weer melden voor een nieuwe ctg en uitslag van de urine.
Nu heel moe.
Lees morgen weer bij!
Mijne heeft nog nooit de hik gehad!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:43 schreef LuDann het volgende:
Ik voel eigenlijk de hele dag door beweging en alles bovenin mijn buik, daar waar mijn placenta niet zit. Vooral geschuif en gedraai maar ook trappen. En de hik! Vooral dat laatste zo'n 10/15 keer per dag. Ik las ergens dat baby's het meest actief zijn rond de 32 weken, maar die van mij lijkt alleen maar actiever te zijn geworden sinds toen.
Dat ligt er aan, is dit je overbuurman?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt?
Nee dat is em helaas nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, is dit je overbuurman?
[ afbeelding ]
Zo ja: normaal.
Daar moet je de verloskundige even voor bellen denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt?
Jeetje zeg. Succes vandaag in het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:06 schreef Malteser het volgende:
Net terug uit het zkh, ruim 2 uur aan de ctg gelegen omdat men 'm de eerste tijd te vlak vond. Ook urine in moeten leveren, omdat mijn harde buiken geregistreerd werden. Bloeddruk is goed. Mocht nu naar huis, morgen weer melden voor een nieuwe ctg en uitslag van de urine.
Nu heel moe.
Lees morgen weer bij!
Jaaaa, huphup babyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 06:44 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ben weer een klein stapje verder...verlies van de slijmprop![]()
Vriend gelijk klaarwakker "zegt dat dat hij vandaag gaat komen?"...nope, zegt helemaal niks. Alleen dat het binnen nu en enkele dagen/weken toch wel moet gebeuren. Duh!
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, is dit je overbuurman?
[ afbeelding ]
Zo ja: normaal.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef WupWup het volgende:
[..]
Daar moet je de verloskundige even voor bellen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef LuDann het volgende:
Hier kun je trouwens je ''alternatieve bevaldatum'' berekenen. Voor de leuk:
http://www.babybytes.nl/alternatievebevaldatum.php
Ik kom uit op 40+1.![]()
quote:Let op: Gebruik deze methode tijdens het eerste trimester. Hoewel geclaimd wordt dat deze berekening betrouwbaarder is dan de gebruikelijke Naegele methode (`alle zwangerschappen duren 280 dagen`), kan je eigen dokter jouw situatie het beste beoordelen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]16 juli zegt ie, 40+3.
Die voetnoot
[..]
Yes!! Ik ga zondag bevallen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef LuDann het volgende:
Hier kun je trouwens je ''alternatieve bevaldatum'' berekenen. Voor de leuk:
http://www.babybytes.nl/alternatievebevaldatum.php
Ik kom uit op 40+1.![]()
Tegen de tijd dat je in het 3e trimester zit ben je deze rekenmethode en datum vergeten, vandaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja.
Ik snap dat ''gebruik dit tijdens het eerste trimester'' niet helemaal. Er verandert toch niets aan die rekenmethode als je hem later gebruikt?
Haha inderdaad. Als ik nou 15 koppen koffie per dag had gedronken was ik vandaag bevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:14 schreef Svane het volgende:
Nu wordt het 39+5 voor mij! En bij vorige bevalling 40+1, ik moest echter meer dan een week langer wachten.![]()
Wel grappig om te zien wat er gebeurt als je bepaalde componenten aanpast (koffie, leeftijd, gewicht)
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Yes!! Ik ga zondag bevallen!ik noteer het in mijn agenda, bedankt voor de tip!
![]()
Ja, ik heb ook al even gekeken. Ik vermoed dat Mariposas hartstikke veel koffie drinkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:14 schreef Svane het volgende:
Wel grappig om te zien wat er gebeurt als je bepaalde componenten aanpast (koffie, leeftijd, gewicht)
Atten jij, nu!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Als ik nou 15 koppen koffie per dag had gedronken was ik vandaag bevallen.
Ik zou maar rap hele sloten koffie gaan drinken dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Als ik nou 15 koppen koffie per dag had gedronken was ik vandaag bevallen.
Synchroonbevallen, gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Yes!! Ik ga zondag bevallen!ik noteer het in mijn agenda, bedankt voor de tip!
![]()
9 wekenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:22 schreef Svane het volgende:
Oh en guys ik ben NEGEN WEKEN vandaag oh mijn god, bijna dubbele cijfers!![]()
Ik heb in de avonduren al een bult bij m'n onderbuik? Zo bizar zo vroeg.Lekker m'n darmen aaien dus. Wel fijn om (naast pukkels. Pukkels everywhere
) een symptoom erbij te hebben.
Vrijdag ja. M'n hartslag verdubbelt als ik er aan denk. Alles is zo anders dan vorige keer! Maar hee, hopelijk ga ik gewoon mn tweede voor de eerste keer zien!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
9 weken![]()
En pukkels, hou op over pukkels, mijn huid is een grote ravage.
Vrijdag echo toch?
Het is ook zo spannend! Ik duim iig!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Svane het volgende:
[..]
Vrijdag ja. M'n hartslag verdubbelt als ik er aan denk. Alles is zo anders dan vorige keer! Maar hee, hopelijk ga ik gewoon mn tweede voor de eerste keer zien!
En jij volgende week ook al toch? Hoe voel jij je verder?
Ja, ik kan de klok ook echt wel vooruit kijken! Dat gevoelsmatig heen en weer gaan constant herken ik zeker, ondanks dat ik nooit een miskraam heb ervaren. In principe heb ik vertrouwen, maar dan ben ik weer zo dom om te googlen op weinig symptomen, of verdwenen symptomen of kanspercentages en dat is zo niet handig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is ook zo spannend! Ik duim iig!
Ik volgende week vrijdag ja.
Ik ben vooral Heel Erg Moe, de combi met slecht slapende peuter zal daar zeker niet aan bijdragen. En ik ben ook gewoon enorm nerveus, aan de ene kant voelt het allemaal heel goed en aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben en dat we nooit een kloppend hartje gaan zien. Laat de tijd maar even lekker snel gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |