Yvonne Coldeweijer (Keet) vind ik wel een typetje, wat jonger en weinig klasse maar tjokvol ambitiequote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan komt vraag twee: met wie komt Raf straks aanzetten? Miepje van de bloemenstal of toch wel een showbizzdingetje?
Van mij mag dit glazenbollenfeit zo in de TTquote:Op maandag 6 juli 2015 20:01 schreef Greys het volgende:
Gemiste kans qua TT!
"SYLVIE EN RAF WEER SAMEN?"
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Saab vooral heel graag gewoontjes wilde LIJKEN, omdat ze hem zo gestrikt heeft met haar bierkippen. Dat stak zo lekker af bij Sylvie.
En toen steeds meer bleek dat ze gewoon ook een aandachtshoerende mediageile golddigger was hij steeds minder zin kreeg om te trouwen. Dat hij door die transfer minder geld zou krijgen heeft ze vast lastig over gedaan. Want tsjah... geld.
Let maar op, 'zolekkergewoongebleven' Saabje gaat nu na Boulahrouz (of hoe schrijf je dat) en Raf écht niet met een groentenboer hokken over een tijdje.
Volgens mij wilde zij met Ben Saunders en die DJ snel hokken en toekomstplannen maken, dus dat zou best wat zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Yvonne Coldeweijer (Keet) vind ik wel een typetje, wat jonger en weinig klasse maar tjokvol ambitie.
Ik hou er zo vanquote:
Ik gok dat Evert een verzoeningsbaby voorspelt.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef Greys het volgende:
Evert Es en Wilma En zitten kwijlend en zwetend te typen al, wedden?
volgens mij had hij de primeurquote:Op maandag 6 juli 2015 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Maar, even terug nog, had Evert nu al die tijd gelijk? Of was hij de persoon die begon over een baby + huwelijk?
Oeh.quote:
dat het uit was. Staat in vorige deel. Zit mobiel dus kan het ff niet zo snel opzoekenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:34 schreef Greys het volgende:
De primeur dat het uit was of dat ze gingen trouwen?
Ik volg het niet meer HELP ME DAN TOCH.
Yeah!quote:Op maandag 6 juli 2015 20:44 schreef Greys het volgende:
Oh ja en dat iedereen dan gaat mekkeren dat Syl meteen weer de media gebeld moet hebben om haar verhaal te doen enzo![]()
ZE HAD GEWOON GEEN COMMENTAAR MOETEN ZEGGEN als ze zeshonderd keer gebeld werd en niet hem sterkte wensen de biatchhhhhhhhhh.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah!
"Wat een kreng, ze kan het niet laten om te uiten hoe blij ze is nu Sabia aan de kant gezet is".
Dan schrijven ze dat ze een arrogante snol is die haar bekendheid aan de media te danken heeft, en in dit geval nu te beroerd is om diezelfde media te woord te staan.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
ZE HAD GEWOON GEEN COMMENTAAR MOETEN ZEGGEN als ze zeshonderd keer gebeld werd en niet hem sterkte wensen de biatchhhhhhhhhh.
Ja, dat wordt het vast weer. Dolletjes
Ik weet het niet Kim, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Kim-Holland het volgende:
En no-way dat Sil en Raf weer samen komen
Ja!quote:Op maandag 6 juli 2015 20:54 schreef Greys het volgende:
Misschien is Raf na alle kip en HEMA-tenten wel weer eens toe aan een sexy Hunkemöllertje
als ik een vent zou zijn had ik ook liever de bierkip dan een doorzichtig lapje stof dat haar minnaar zelfs in mijn huis welkom heet. Uiterlijk zegt niks niet alles. Zo ook een narcistische Silvie niet..Raf is beter af alleen. Voorlopig althans. Hij heeft weinig kaas gegeten van vrouwen.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet Kim, ik weet het niet.
Misschien is Raf na alle kip en HEMA-tenten wel weer eens toe aan een sexy Hunkemöllertje
Laten best veel mannen nou niet tegen alleen-zijn kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Raf is beter af alleen. Voorlopig althans. Hij heeft weinig kaas gegeten van vrouwen.
Oh dat zeker!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten best veel mannen nou niet tegen alleen-zijn kunnen.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 6 juli 2015 20:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Godsamme, ik lees nu het nieuws over Sab en Raf. En ik nog naief denken dat Raf met zoon alleen op vakantie was omdat hij zou gaan vertrekken naar een ander land zonder Damian. Iets met Quality-Time enzo.. Sab op de achtergrond ook in Spanje om een huis uit te zoeken voor hun toekomst..
Kut..Jammer, vond ze samen wel leuk eigenlijk![]()
En no-way dat Sil en Raf weer samen komen
Tenzij Raf meer mee naar huis neemt dan Greg (geen idee of en wat die doet eigenlijk).quote:Op maandag 6 juli 2015 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gaat van bloedmooie man Greg echt niet naar kamper Rafael. No way.
Ze zijn nu scheidingsnomadenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik gok dat Evert een verzoeningsbaby voorspelt.
OMG, Kourtney heeft Lord Dipstick eindelijk gedumpt?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:25 schreef Starlie het volgende:
Ik lees net dat 1 van de Kardashian zusjes (Kourtney ofzo?) haar nitwit lover aan de kant heeft gezet... TE toevallig dat dat op dezelfde dag als dat van Raf en Sab naar buiten komt...Ik zie dus mogelijkheden
Dan neemt hij zijn moeder of opoe maar een tijdje in huis, vind ik hem ook best een typetje voorquote:Op maandag 6 juli 2015 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten best veel mannen nou niet tegen alleen-zijn kunnen.
dat is al eerder gedacht. De gate gaat pas dicht als Raf en Syl weer bij elkaar zijn. En ze leefden nog lang en gelukkig. Maar dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Deze scheiding lijkt me wel het einde van de gate
Nah, het verschil is wel dat Touriya tot aan haar nek in de schulden zit en zelf geen fuck kan en dat is volgens mij de belangrijkste reden dat ze weer naar Greg terug ging. Je kunt veel van Sylvie en Raf zeggen maar die hebben allebei genoeg poen om hun eigen broek op te houden en een eigen carriere.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet eens dat Tour weer terug bij Greg was.
Wel zoals voorspeld, iets met hangende pootjes.
Dus we hebben het vast ook bij het rechte eind qua Syl en Raf
Waarom trekt ze een vacuumgezicht?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rafael was op vakantie met zijn zoon en familie in Marbella, en Sabia met haar zus op Ibiza.
Sylvie is ook op Ibiza, haar vriend Momo Mobetie is sinds afgelopen weekeinde de eigenaar van club Cavalli op Ibiza.
Last night I was so excited to get ready for a great time at the Cavalli restaurant and VIP Lounge! Party time..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |