#werkenbijNU.nlquote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NUnl twitterde op maandag 06-07-2015 om 17:33:04Liveblog Tour: Tejay van Garderen (BMC) is nieuwe gele trui-drager: http://t.co/AozKlg7RG5 reageer retweet
Dumoulin gaat op dit soort klimmen dit jaar beter omhoog dan Gesink. Denk dat het wel gelukt was. Hij zou wel alleen gezeten hebben, want de rest van Alpecin was nergens.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie ploffen twijfel ik daar aan.
Deze zal wel kloppenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha Martin weer hard geflest.
[ afbeelding ]
Nee. Boeit mij ook niet, gewoon geen sympathieke vent. Heb dat meer meer sportmensen die goed zijn maar die ik gewoon niet leuk vind.quote:
nos leest hier mee, dus komt het nu op tvquote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NUnl twitterde op maandag 06-07-2015 om 17:33:04Liveblog Tour: Tejay van Garderen (BMC) is nieuwe gele trui-drager: http://t.co/AozKlg7RG5 reageer retweet
Dit zijn voor mij de redenen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2) geen emotie
4) team sky
5) puur op wattage rijden en niet op koersgevoel
6) weinig koersgeval.
Idem dito voor Gesink, onbegrijpelijk dat zo'n Martens bijvoorbeeld niet eens het een na laatste klimmetje over komt. Dat moet ie toch gewoon kunnen?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:34 schreef marcodej het volgende:
Hij zou wel alleen gezeten hebben, want de rest van Alpecin was nergens.
Al moest hij wel weer naar voren gereden worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:35 schreef marcodej het volgende:
Wel fijn dat Mollema een keer goed gepositioneerd is.
😂quote:Op maandag 6 juli 2015 17:35 schreef TLC het volgende:
Froome... ach ja, over een paar jaar worden zijn uitslagen toch geschrapt
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:35 schreef TLC het volgende:
Froome... ach ja, over een paar jaar worden zijn uitslagen toch geschrapt
Martens is toch al het hele jaar niet in vorm geweest.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Idem dito voor Gesink, onbegrijpelijk dat zo'n Martens bijvoorbeeld niet eens het een na laatste klimmetje over komt. Dat moet ie toch gewoon kunnen?
Hij werd omver gereden door iemand van Argonquote:Op maandag 6 juli 2015 17:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Aanklagen die gast, poging tot doodslag
Ducrot zei het ook al, eerderquote:Op maandag 6 juli 2015 17:36 schreef Sked het volgende:
José heeft gelijk, Froome hoort niet in z.t. als Purito
Voor z'n 9de plaats?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Als Cancellara uitvalt morgen, alle ballen op Mollema.
Tony weer 1 seconde van het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha Martin weer hard geflest.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |