Kijkt Jeetje ook?quote:
Jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef BobW het volgende:
Zou het ook geneutraliseerd zijn als de gele trui er niet bij lag?
Haha Mani89.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist het gewoon, het was te mooi om waar te zijn. Altijd weer hetzelfde.
Martin lijkt me nu wel de grootste kanshebber.quote:
Naar huis.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Waar is Tom eigenlijk, nog niets van gehoord. Kom net binnen.
Dat was alleen kelderman, deze valpartij was een stuk groter en er zaten grote namen bij.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef Zorro het volgende:
Gisteren wachtte ook niemand op Kelderman en zo. Nou dus ook niet. Flauwekul. SKY
Want?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopen dat het een beetje meezit voor Tom...met een beetje pech is het einde cariere.
Chute.quote:
Tikje tegen een wielquote:Op maandag 6 juli 2015 16:06 schreef Revanches het volgende:
Ik kom net thuis, wat was de aanleiding van de valpartij?
Er waren meer valpartijen gisteren. Nergens werd voor gewacht.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was alleen kelderman, deze valpartij was een stuk groter en er zaten grote namen bij.
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopen dat het een beetje meezit voor Tom...met een beetje pech is het einde cariere.
Ik persoonlijk begrijp het ook niet, het hoort bij de sport. In de F1 wachten ze ook niet op iemand als die uitvalt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er waren meer valpartijen gisteren. Nergens werd voor gewacht.
Dat bedoel ik. Waar is de grens nu? Als er de gele trui bij ligt? Als er meer dan 10 zijn? Als er een Fransoos bij ligt?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:07 schreef koosfransoos het volgende:
Dus dit gaat nu bij elke val partij gebeuren?
Zijn wel meer hoor. Ook Gesink en Kelderman zijn vriendelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:08 schreef Remzz het volgende:
Ten Dam en Dumolin weg, dat waren de 2 sympathiekste Nederlanders in koers![]()
DeTankquote:Op maandag 6 juli 2015 16:08 schreef Remzz het volgende:
Ten Dam en Dumolin weg, dat waren de 2 sympathiekste Nederlanders in koers![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:08 schreef tralalala het volgende:
Iemand die een mini-samenvatting kan geven wat er precies gebeurd is? Valt niet echt op te maken uit de reacties hier.
Gewoon een megaval, mensen meegesleurd, wellich tegen lantaarnpaalquote:Op maandag 6 juli 2015 16:08 schreef tralalala het volgende:
Iemand die een mini-samenvatting kan geven wat er precies gebeurd is? Valt niet echt op te maken uit de reacties hier.
Iemand bleef in het wiel hangen van een ander waarna er tientallen renners over elkaar heen flikkerdenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:08 schreef tralalala het volgende:
Froome pakt morgen geelquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een megaval, mensen meegesleurd, wellich tegen lantaarnpaal
en dus abandon abandon abandon enz enz
Okéquote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand bleef in het wiel hangen van een ander waarna er tientallen renners over elkaar heen flikkerden
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand bleef in het wiel hangen van een ander waarna er tientallen renners over elkaar heen flikkerdenvielen.
Its all about the moneyquote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die vrouw die lachend een foto maakte
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef L3gend het volgende:
''De tour wacht op niemand'' kan ook weer in de prullenbak
Er lagen nogal wat renners op de grond. Dan is de kans groot dat er Nederlanders bij liggen, aangezien 20 van de 198 renners Nederlanders zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef OmniRocket het volgende:
waarom hebben Nederlanders altijd een abonnement op vallen in de tour?
Sowieso kansloos voor vandaag en morgen. Dan kun je er beter uitstrappen en voor het WK Tijdrijden gaan ja.quote:
Kan ik hier niet zien. Geen youtubebeelden al?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nos, Sporza en Eurosport zenden uit.
Livestream op nos.nl?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik hier niet zien. Geen youtubebeelden al?
Dat zou wel erg snel zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gifje komt eraanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef kilon het volgende:
Gewoon de tour stoppen. Volgend jaar opnieuw beginnen in Utrecht.
Ik zit in het buitenland.quote:
XDquote:
Neuh, gewoon een paar daagjes wachten en dan hervatten in Frankrijk ergens.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef kilon het volgende:
Gewoon de tour stoppen. Volgend jaar opnieuw beginnen in Utrecht.
het is elke koers in België raak.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:11 schreef marcodej het volgende:
Nederland schijnt supergevaarlijk te zijn, maar ze vallen dus weer in Belgie.
Jahquote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Was Dumoulin de voorste witte die plat op zn bek gaat in het gras>?
Je moederquote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Leonos het volgende:
Wat een huilies, en dan klagen dat voetballers pussy's zijn
rechtdoor fietsen is idd lastig.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Paxcon het volgende:
wat een debiel ben je als je zo'n val veroorzaakt
Zan best onnodig/dom/knullig uit ja... Onoplettendheid.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Paxcon het volgende:
wat een debiel ben je als je zo'n val veroorzaakt
Als jij met 70 tegen een lantaarnpaal fietst, piep je wel andersquote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Leonos het volgende:
Wat een huilies, en dan klagen dat voetballers pussy's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |