Geniez* dan.quote:
Inderdaad, goed zieloos doen dan hoef je deze hele tour niks meer te proberen omdat niemand je ook maar iets gunt!quote:
Omdat ze hun werk doen?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die fotografen zouden zich moeten schamen.
Klopt, is nog nooit vertoond.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef BobW het volgende:
Waarom wordt dit geneutraliseerd? Niet dat ik het slecht vind, maar dat gebeurt toch normaal nooit?
Normaal moet dat inderdaad van de renners komen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef BobW het volgende:
Waarom wordt dit geneutraliseerd? Niet dat ik het slecht vind, maar dat gebeurt toch normaal nooit?
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef BobW het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:01:20Goede beslissing van de koersdirectie om de koers te neutraliseren. reageer retweet
Tsjah, het verkoopt dus er is vraag. Hoe lullig ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die fotografen zouden zich moeten schamen.
Jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Is dat de etappe met oa de val van Poels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |