Vorige seizoenenSPOILER: Zomer2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MAL-lijst2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?SPOILER: FOK! Anime aanraders2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impliceren dat er een ''best girl'' in Working kan zitten.quote:
Impliceren.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Impliceren dat er een ''best girl'' in Working kan zitten.
Maus, ik zit een beetje in een split. Aan de ene kant wil ik kankeren op de nieuwe dragonball, zonder er ook maar een aflevering van gezien te hebben maar aan de andere kant wil ik weer voor jouw bestaan. Wat doen?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Impliceren dat er een ''best girl'' in Working kan zitten.
Waarschijnlijk krijgen de aliens blond en steeds langer haar als ze zich inspannen, staat er weer een nieuwe vijand op en is er veel geschreeuw.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:42 schreef Odaiba het volgende:
Ga beginnen aan Dragon Ball Super - Aflevering 1. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, maar is nostalgie. Kan deze niet links laten liggen. Plus kan ik de manga stijl van Toriyama nog steeds erg waarderen tussen al die meuk die tegenwoordig uit komt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen de aliens blond en steeds langer haar als ze zich inspannen, staat er weer een nieuwe vijand op en is er veel geschreeuw.
Moet je die film met die Egyptische god gezien hebben voordat je aan Super begint?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar is nostalgie. Kan deze niet links laten liggen. Plus kan ik de manga stijl van Toriyama nog steeds erg waarderen tussen al die meuk die tegenwoordig uit komt.
Nee hoor. Lord Beerus wordt al gelijk geïntroduceerd in de eerste aflevering.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moet je die film met die Egyptische god gezien hebben voordat je aan Super begint?
De serie begint 6 maanden na Dragon Ball Z.quote:Timeline placement
The movie takes place four years after Kid Buu's defeat, six years before the 28th World Martial Arts Tournament and Dragon Ball GT, in Age 778 according to the 2013 exhibition The World of Dragon Ball. It also takes place after the events of the 2008 special Dragon Ball: Yo! Son Goku and His Friends Return!!, which is set two years after Kid Buu's defeat, as Bulma references Tarble, the younger brother of Vegeta who the Z Fighters and their friends met in the special.
Ik denk dat je Dragonball moet kijken en gewoon doen alsof je het niks aan vindt om vervolgens het gekanker te rechtvaardigen. Dan besta je voor mij weer lieverd.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maus, ik zit een beetje in een split. Aan de ene kant wil ik kankeren op de nieuwe dragonball, zonder er ook maar een aflevering van gezien te hebben maar aan de andere kant wil ik weer voor jouw bestaan. Wat doen?
Het verboden "S" woord.quote:
Heeft Robin al gereageerd?quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vieze plebquote:Op maandag 6 juli 2015 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iedereen moet gewoon gaan streamen, animeshow.tv bijvoorbeeld.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hielen tegen elkaar gedaan alvorens je de grens overstak?quote:
Gij zult zwijgen, vlerk!quote:
Even Robin inlichten.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iedereen moet gewoon gaan streamen, animeshow.tv bijvoorbeeld.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en daarna vol op het gasquote:Op maandag 6 juli 2015 13:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hielen tegen elkaar gedaan alvorens je de grens overstak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop