Dat is toch echt heel aardig, hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het zou veel lager kunnen, maar we hebben geen zin om echt op de prijs te letten.
men zegt het.... Ik merk het niet.quote:
Ik snap niet dat die keten nog niet in Europa opgezet wordt, zou volgens mij extreem succesvol zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Heh interessantwaar doe je boodschappen? Trader Joe's is eigenlijk van Aldi
Ongelofelijk idd.quote:
Tel dat uit eten er eens bij op. Op hoeveel kom je dan uit?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:20 schreef finsdefis het volgende:
Heb 't de afgelopen maanden eens bijgehouden en zit gemiddeld op 240 euro per maand voor 2 personen incl. de meeste verzorgingsproducten (behalve make-up en meuk, dat betaalt ze zelf). Ongeveer 60 euro per week dus. We eten best wel gevarieerd hiervoor (bijna elke dag een andere keuken) en zie eigenlijk geen reden om dit te laten stijgen of dalen.
Moet er wel bij vermelden dat we bijna elke week uit eten gaan, dat scheelt weer een dag.
Dat heb ik begroot onder een ander kopje, aangezien dat niet om boodschappen gaat. Als we dat niet zouden doen zouden we op zo'n 70 euro p/w uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tel dat uit eten er eens bij op. Op hoeveel kom je dan uit?
Ah kom, toe. Doe eens voor de volledigheid. Anders is het wel heel makkelijk: gaan we 5 keer per week uit eten en geven we een tientje uit aan boodschappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat heb ik begroot onder een ander kopje, aangezien dat niet om boodschappen gaat.
Daarom zeg ik toch ook dat we één dag per week uit eten gaan, dat kan je dan toch gewoon doortrekken naar een gemiddelde per dag? Uit eten valt niet onder boodschappen, dit topic gaat over boodschappen, ergo zijn die kosten niet relevant.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah kom, toe. Doe eens voor de volledigheid. Anders is het wel heel makkelijk: gaan we 5 keer per week uit eten en geven we een tientje uit aan boodschappen.
Bedankt voor de medewerking en het niet halsstarrig willen vasthouden aan je eigen principes.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:25 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat we één dag per week uit eten gaan, dat kan je dan toch gewoon doortrekken naar een gemiddelde per dag? Uit eten valt niet onder boodschappen, dit topic gaat over boodschappen, ergo zijn die kosten niet relevant.
Je kan ook inhoudelijk ingaan op mijn opmerking dat die kosten irrelevant zijn voor het kopje 'boodschappen'.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt voor de medewerking en het niet halsstarrig willen vasthouden aan je eigen principes.
Klopt. Daar is het ook irrelevant voor. Voor jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je kan ook inhoudelijk ingaan op mijn opmerking dat die kosten irrelevant zijn voor het kopje 'boodschappen'.
Weinig moeite, maar ik voelde niet de noodzaak die kosten te delen in de context van dit topic, mede omdat er dan misschien daarop verdergeborduurd wordt in plaats van de boodschappen sich (wat offtopic is). In een topic 'hoeveel geef jij per maand uit aan etentjes' zou dat wat toepasselijker zijn. Maar om jou gerust te stellen, daar besteden we gemiddeld zo'n 150-200 euro per maand aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Daar is het ook irrelevant voor. Voor jou.
Ik zou het echter op prijs stellen om het voor deze ene keer onder het kopje boodschappen te zien. Gewoon, voor de volledigheid. En omdat ik het leuk vind. Het zou mijn dag weer helemaal goed maken. Is het erg veel moeite?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Weinig moeite, maar ik voelde niet de noodzaak die kosten te delen in de context van dit topic, mede omdat er dan misschien daarop verdergeborduurd wordt in plaats van de boodschappen sich (wat offtopic is). In een topic 'hoeveel geef jij per maand uit aan etentjes' zou dat wat toepasselijker zijn. Maar om jou gerust te stellen, daar besteden we gemiddeld zo'n 150-200 euro per maand aan.
Ik hoef geen dure auto, huis, electronica, etc. Vind het veel belangrijker om met vrienden lekker te eten en ik denk ook dat dat veel meer oplevert voor mijn geluk / welzijn, dus waarom zou ik er op besparen als ik niet echt iets anders met het geld kan doen dat me meer oplevert?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:21 schreef -Ciske- het volgende:
[..]
Ongelofelijk idd.
Daarvoor eet, huur, verzeker, kleed, vervoer, bel, en los ik nog een DUO lening af in een gemiddelde maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |