Mwah.. meer 100 pw.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:17 schreef Renesite het volgende:
70-80pw voor twee personen en kat inclusief vaatwastablettne en wasmiddel enz
Zwitserland toch? Voor de mensen die niet weten waar hier is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:54 schreef hottentot het volgende:
2000,- gok ik.Twee persoons huishouden, 1 kat en 1 schildpad.
Het leven is hier duur.
Ah, staat ook in mijn profiel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zwitserland toch? Voor de mensen die niet weten waar hier is.
Zelfs geen cola? Wat is het eigenlijk met dat sommige mensen / gezinnen constant cola drinken... Ik maak mijn wc er mee schoonquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:51 schreef Daboman het volgende:
200 - 225,- per maand ongeveer voor een eenpersoons huishouden.
Maar ik heb het idee dat het wel wat beter kan als ik wat meer mijn best zou doen. Bijv verdelen in meer porties als ik kook. Bovendien doe ik boodschappen bij de AH en zit de Lidl iets verderop.
Streven is doordeweeks zoveel mogelijk gezond, zelfs geen cola. In het weekend ongezonder, dan verschijnt er regelmatig een pizza of patat, maar ook bijv een biertje.
Jaja dat saffraan is duur hequote:Op dinsdag 1 september 2015 23:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
450 euro per maand voor 5 personen en we doen geen moeite hiervoor en kijken amper naar de prijs.
Ik ben 43 en mijn favoriete non alcoholische drank thuis is ranjaquote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zelfs geen cola? Wat is het eigenlijk met dat sommige mensen / gezinnen constant cola drinken... Ik maak mijn wc er mee schoonEn drink gemiddeld 1 fles per 2 a 3 maanden...
4 verschillende soorten limonade is wel lekker, elke dag een ander en niet te sterk met fris water is toch veel beter??
Ik hoop dat je begrijpt dat er huishoudens zijn waar het geen keuze is om met z'n tweeën ¤ 1.200 per maand aan boodschappen uit te geven, ongeacht of dan inclusief of exclusief uit eten gaan is....quote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef mrPanerai het volgende:
Met 2 doen we makkelijk 1200¤ / maand + 1 á 2 keer per week uit eten/afhalen.
Maar wat leven vele van jullie sober, ik sta er haast van te kijken.
Ik zie amper flesjes wijn of cava op de rekening staan, gin-tonic als aperitif en een whiskietje na. Geen dessertjes en/of ijsjes tussendoor. Nooit Chippies en koekjes op tafel 's avonds?
Je hebt maar 1 leven... Het mag best wat meer zijn.
Drank gaat mee in het gemiddelde, 's avonds snacken eigenlijk nooit, we eten gewoon goed 's avonds geen behoefte aan troep erna.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zie amper flesjes wijn of cava op de rekening staan, gin-tonic als aperitif en een whiskietje na. Geen dessertjes en/of ijsjes tussendoor. Nooit Chippies en koekjes op tafel 's avonds?
je haalt het echt niet met 50e/w/p als je 's avonds flesje wijn en wat A-merk frisdrank erbij doet.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Drank gaat mee in het gemiddelde, 's avonds snacken eigenlijk nooit, we eten gewoon goed 's avonds geen behoefte aan troep erna.
Wie heeft er tijd voor desserts of aperitiefjes?
300 in de maand met z'n tweetjes, ex 1/2 keer in de week afhaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef mrPanerai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |