Ik denk dat ik maar het vastgoedwereldje in ga. Bevalt wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik Y kon helpen om RGS te acen en hij FAR kon acen voor mij had je pas echt een win-win.
Ik ga maar eens rondkoekeloeren in Rome en Athene. Bevalt mij welquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar het vastgoedwereldje in ga. Bevalt wel.
Beter ga je naar 'n andere (lees: noordelijke) universiteit in het VK. Veel betaalbaarder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Blistering het volgende:
Ik wil naar Londen het 2e semester volgend jaar, maar dat is ook niet te betalen volgens mij
Niet als de sterling pound/euro koers zo scheef blijft. Waar is die tijd dat je goedkoop in UK kon shoppenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Blistering het volgende:
Ik wil naar Londen het 2e semester volgend jaar, maar dat is ook niet te betalen volgens mij
Glasgow is een mooie stad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beter ga je naar 'n andere (lees: noordelijke) universiteit in het VK. Veel betaalbaarder.
Fixed volgens onze zuiderburen dan tenminstequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker goedkoop in NL pils inslaan nu
Belgs bierquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed volgens onze zuiderburen dan tenminste
Hamburg is met easyjet trouwens echt fucking cheap. 115 euro voor 4 retourtjesquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Blistering het volgende:
115 euro voor 4 retourtjes? Wat valt er in Hamburg te doen? Hamburgers klappen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hamburg is met easyjet trouwens echt fucking cheap. 115 euro voor 4 retourtjes
Alleen als het lekker zonnig is heurquote:
Leffe blond, dubbelquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft van onze huidige voorraad
Vast wel iets?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
115 euro voor 4 retourtjes? Wat valt er in Hamburg te doen? Hamburgers klappen?
Sabia spotten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
115 euro voor 4 retourtjes? Wat valt er in Hamburg te doen? Hamburgers klappen?
Daarom, 2de stad van duitsland. Lekker pilsen dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hamburgers klappen en je eigen bierfest houden
Kan, maar wel veel paupersteden daar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beter ga je naar 'n andere (lees: noordelijke) universiteit in het VK. Veel betaalbaarder.
Mooie stad hoorquote:
Oh zijn ze uit elkaar alweerquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-op-de-pegels.dhtml
Waarom zou ik een of andere voetbal snol willen spotten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-op-de-pegels.dhtml
nop, no your feel broquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er iets ergers dan het op orde maken van een vijf pagina lange literatuurlijst volgens de leidraad voor juridische auteurs?
Je volledige document om doen in APA style.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er iets ergers dan het op orde maken van een vijf pagina lange literatuurlijst volgens de leidraad voor juridische auteurs?
Rotklusje inderdaad...quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat moet alleen bij hbo en de andere faculteiten, juridische leidraad kun je veel beter hebben!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je volledige document om doen in APA style.
Hoeveel notes heb je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
Zo'n abo lijkt mij ook wel tof, maar uit principiële overwegingen gaat dat hem niet worden. Zeker niet met zo'n bedroevend niveau van modereren, dat sponsor ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |