Schijnt ook een vette lichtshow bij zich te hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:39 schreef Scuidward het volgende:
Max Cooper is wel vet. Luister nu een 2 uur durende set. Weet niet of ik er op kan dansen. Maar wel leunen
Kan zien dat hij een PhD in de genetica heeft gehaald.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt ook een vette lichtshow bij zich te hebben.
Gewoon Kendrick Lamar (Alpha) gelijk daarna Interpol (Heineken/Jillz/Hoedietentookgaatheten) Major Lazer (Alpha).quote:Op maandag 6 juli 2015 11:14 schreef Achterje het volgende:
Ben toch bang dat straks met het blokkenschema Interpol en Kendrick Lamar clashen.
Wel de nodige bier-pitstops inlassen, want van dat doorlopen verlies je vocht.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon Kendrick Lamar (Alpha) gelijk daarna Interpol (Heineken/Jillz/Hoedietentookgaatheten) Major Lazer (Alpha).
Even doorlopen en je mist niet veel.
Don't worry, dat gebeurt ook genoegquote:Op maandag 6 juli 2015 11:18 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Wel de nodige bier-pitstops inlassen, want van dat doorlopen verlies je vocht.
Schijnt wel tof geweest te zijn volgens voor 3voor12 op Pitch.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:45 schreef Ferraro het volgende:
Ik hoop op Fatima Yamaha voor de X-Ray. Bas Bron loopt toch al rond op LL.
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ (AND A LOT OF ¤¤¤¤¤) !!!
O ben er wel paar keer geweest, maar meestal zie ik gewoon liever andere acts die in de andere tenten staanquote:Op maandag 6 juli 2015 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
Ik vind de X-ray altijd veel te krap, benauwd en klein.
Geen last van claustrofobie ofzo maar in dat hok trek ik het nooit lang. Vandaar dat ik er ook zelden kom en als ik er komt blijf ik er buiten staan.
Een bandje zoals Dropkick zie ik ook wel zitten.
Nou nou, stel je niet aanquote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
WIJ WILLEN NAMEN !!!
WE WANT NAMES !!!
NOUS VOULONS NOMS !!!
WIR WOLLEN NAMES !!!
QUEREMOS NOMBRES !!!
VI VILL NAMN !!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ (AND A LOT OF ¤¤¤¤¤) !!!
SZERETNÉNK NEVEK !!!
KAMI INGIN NAMA !!!
VOGLIAMO NOMI !!!
우리는 명칭을 원하십니까 !!!
´ELIMO IMENA !!!
БИД НЭРС ХҮСДЭГ !!!
Все имена !!!
CHÚNG TÔI MUỐN TÊN !!!
BİZ İSİMLER İSTİYORUM !!!
أسماء !!!
Raketje om te troosten!quote:Op maandag 6 juli 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry, moet nog steeds de klap verwerken dat Kenny B naar Lowlands komt.
quote:Op maandag 6 juli 2015 11:45 schreef Ferraro het volgende:
Ik hoop op Fatima Yamaha voor de X-Ray. Bas Bron loopt toch al rond op LL.
Hoop het ook. Gemist op Pitchquote:Op maandag 6 juli 2015 11:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt wel tof geweest te zijn volgens voor 3voor12 op Pitch.
Maar de X-Ray kom ik toch bijna nooit.
Ik zie Raving George heel graag komen, maar vraag me af wanneer zij zou moeten draaien. De Techno zaterdag lijkt mij al volgeboekt. De donderdag dan maar doen? Of Camping 3?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Raving George lijkt me ook nog een "mooie" optie om te boeken
Je hebt volgens mij 2 techno avonden.. eentje met Karenn, Dettmann etc. En dan nog die avond met Áme enzo. Past ze nog prima, en ze hoeft ook niet persé te draaien voor mequote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:52 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Ik zie Raving George heel graag komen, maar vraag me af wanneer zij zou moeten draaien. De Techno zaterdag lijkt mij al volgeboekt. De donderdag dan maar doen? Of Camping 3?
Haha! Een four-nighter Raving George voor de Indiaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij 2 techno avonden.. eentje met Karenn, Dettmann etc. En dan nog die avond met Áme enzo. Past ze nog prima, en ze hoeft ook niet persé te draaien voor me.
Niks mis mee:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:58 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Haha! Een four-nighter Raving George voor de Indiaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goed idee ja,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 06:09 schreef Ferraro het volgende:
Een prachtige dag voor 15 - 25 muzieknamen! Desnoods het filmprogramma, kunst, 'The school of life'. In ieder geval iets! Of liefst: ALLES!
Bron: http://www.uu.nl/nieuws/t(...)nderzoek-op-lowlandsquote:Taalwetenschappers doen onderzoek op Lowlands:
Wat is die ‘magische sfeer’ die kan ontstaan tijdens live concerten en festivals? Wat betekent het om ‘op dezelfde golflengte’ te zitten met andere mensen om ons heen? En waarom lijken we met sommige mensen maar niet te kunnen klikken? Taalwetenschappers Suzanne Dikker en Marijn Struiksma doen hier onderzoek naar tijdens het Lowlands festival (21-23 augustus).
Is er een neurobiologische basis voor het gevoel dat je met iemand op dezelfde golflengte zit? Met andere woorden: zitten je hersengolven daadwerkelijk op dezelfde golflengte? Kunnen we dat gevoel ook in kaart brengen en welke factoren beïnvloeden hersensynchroniciteit?
Om dat te achterhalen, gebruiken Dikker en Struiksma in hun onderzoek de zogenoemde Mutual Wave Machine: een interactieve neurofeedback-installatie die samen met kunstenaar Matthias Oostrik is ontwikkeld. In een kleine ruimte met beeld en geluid ervaren steeds twee proefpersonen hoe ze met hun breinactiviteit toenadering of juist afstand tot elkaar kunnen creëren. Als de hersengolven meer synchroon worden, dan worden de deelnemers ondergedompeld in een levendiger beeld en geluid; bij een gebrek aan synchronisatie bevinden zij zich in een donkere, holle capsule.
Daarnaast wordt ook de huidgeleiding (zweten) van de proefpersonen gemeten. De huidgeleiding neemt toe bij het ervaren van emotie. Kun je de kick die het geeft als het klikt met iemand ook terugzien in deze lichamelijke reactie? Met deze maat hopen Dikker en Struiksma aan te kunnen tonen dat je ook lichamelijk met iemand op dezelfde golflengte kunt zitten.
Actieve bijdrage van festivalgangers
Het onderzoek dat wordt uitgevoerd op Lowlands is onderdeel van een grootschalig, interdisciplinair internationaal onderzoeksprogramma. Bezoekers van het Lowlands Science-programma kunnen een actieve bijdrage leveren, en tegelijkertijd leren en genieten van menselijke verbondenheid.
De onderzoekers verzamelen op Lowlands neurowetenschappelijke data van een groot aantal deelnemers, onder omstandigheden die natuurlijker zijn dan in een laboratorium. Daarmee wordt o.a. duidelijk of het delen van een emotionele ervaring, zoals een popconcert, een factor is die hersensynchroniciteit beïnvloedt. Bezoek je het festival en wil je meedoen, kom dan langs bij de speciale Lowlands Science tent.
Over de UU-onderzoekers: Suzanne Dikker en Marijn Struiksma
Dr. Suzanne Dikker combineert in haar onderzoek cognitieve neurowetenschap met onderwijs en podiumkunst, om de hersenactiviteit en de menselijke basis van interactie beter te begrijpen. Dikker voert het onderzoek uit in het kader van haar NWO-Veniproject 'On the same wavelength: Does language make our minds oscillate in synchrony?'.
Dr. Marijn Struiksma onderzoekt emotie en de interactie met taal. Zij gebruikt daarvoor een grote variatie aan onderzoekstechnieken zoals hersenonderzoek (EEG), huidgeleidingsonderzoek (EDA) en gedragsexperimenten.
Over de Mutual Wave Machine
De Mutual Wave Machine is ontwikkeld door Suzanne Dikker en kunstenaar Matthias Oostrik, in samenwerking met Peter Burr (kunstenaar) en Diederik Schoorl (ontwerper/constructeur).
Partners op Lowlands Science
Het onderzoek van Dikker en Struiksma op Lowlands wordt gepresenteerd door de volgende partners:
- Universiteit Utrecht
- De Hersenstichting
- The Max Planck Institute for Empirical Aesthetics
- TodaysArt
- The Marina Abramovic Institute
Data: Zaterdag 22 augustus en zondag 23 augustus van 10 tot 18 uur
Lijkt mij wel. Zie het idd nog niet op de LL site staanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit geen leak? Was voor mij onbekend in ieder geval.
[..]
Bron: http://www.uu.nl/nieuws/t(...)nderzoek-op-lowlands
Goed speurwerk, Indiaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit geen leak? Was voor mij onbekend in ieder geval.
[..]
Bron: http://www.uu.nl/nieuws/t(...)nderzoek-op-lowlands
Ame is geen Technoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij 2 techno avonden.. eentje met Karenn, Dettmann etc. En dan nog die avond met Áme enzo. Past ze nog prima, en ze hoeft ook niet persé te draaien voor me.
Tjsa meer de Deep House variant daarvan dan. Vind het beetje een hokje in een hokje. Maar ok je hebt gelijkquote:
Father John Misty, Courtney Barnett, Patrick Watson, The Antlers, Interpol, Tame Impala, Benjamin Clementine, Caribou, Four Tet, Fuzz, José Gonzalez, Max Cooper presents Emergence, Ought, Palmbomen II, Viet Cong, Pond, SBTRKT, Slaves, Tourist, Wand, Tsepo, Karenn zijn toch allemaal namen die niet al te mainstream zijn toch? Of ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef louter_genieten het volgende:
Ik niet, muzikaal niet interessant. Er was door mojo nog gesteld dat lowlands alternatiever zou gaan boeken. Daar is niets van gebleken, sterker nog, er staat nog meer mainstream muziek dan ooit tevoren. Daarbij is de gemiddelde LL ganger het tegenovergestelde van wat ik leuk vind qua festival publiek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik enige die zin heb in LL dit jaar?
Het is sowieso handig. In 2013 had ik zo'n ding, en toen kwam er ergens op het terrein 's avonds een dude foto's maken. Je hoefde je bandje te scannen en je kreeg die foto in je mail volgens mij! Super handigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook nog op te wachten, is kijken of het veel nut gaat hebben.
Was dat op dag 1 of op dag 3quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is sowieso handig. In 2013 had ik zo'n ding, en toen kwam er ergens op het terrein 's avonds een dude foto's maken. Je hoefde je bandje te scannen en je kreeg die foto in je mail volgens mij! Super handig
NEEquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Even tellen... 1, 2, 3 .... 49 woorden total trolling. Achievement unlocked!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef louter_genieten het volgende:
Ik niet, muzikaal niet interessant. Er was door mojo nog gesteld dat lowlands alternatiever zou gaan boeken. Daar is niets van gebleken, sterker nog, er staat nog meer mainstream muziek dan ooit tevoren. Daarbij is de gemiddelde LL ganger het tegenovergestelde van wat ik leuk vind qua festival publiek.
Ik denk 1, ik zag er aardig uitgerust uit nu ik ze zo ziequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was dat op dag 1 of op dag 3. Op dag 3 hoef ik meestal geen foto van mezelf te zien. dan zie ik er uit als een echte neanderthaler
.
What happens in Lowlands.......quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk 1, ik zag er aardig uitgerust uit nu ik ze zo zie
Ze kwamen trouwens op je Facebook te staan meteen, in een foto album 'Nedap at Lowlands'.
True.. Ze hoeven me in ieder geval niet te fotograferen op de campingquote:
Speciaal voor Friekin_twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 16:00:17Voorvechter van mannenrechten @maximhartman komt naar Lowlands en maakt éénmalig een show speciaal voor... vrouwen! http://t.co/EhsSUkgW4X reageer retweet
Hij was de eerste lastige clash van LL 2013, hij stond tegenover Tame Impala en Villagers. Ergens nog wel een beetje spijt van, want zowel Tame Impala als Villagers had ik al gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Even wat minder nieuws.
Lowlands had in 2013 Charanjit Singh geboekt. De beste man is blijkbaar overleden volgens 3voor12.
Hier een terugblik van interview van 2013. http://3voor12.vpro.nl/ni(...)r-naar-Lowlands.html
Heb er ook veel zin in. Kijk alleen een beetje op tegen de heenreis, mijn Campingflight to LL Paradise duurt 36 uurquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Er stonden nog veel griekse acts in de planning.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Die laatste namen duren wel lang zeg.. zouden ze nog flink aan het onderahandelen zijn?
Verleden jaar kwamen de laatste namen ook laat, op 29 juli, 1 dag voordat de programmakrant uit kwam. http://www.lowlove.nl/201(...)larry-gus-en-reazun/quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Heb er ook veel zin in. Kijk alleen een beetje op tegen de heenreis, mijn Campingflight to LL Paradise duurt 36 uur
Die laatste namen duren wel lang zeg.. zouden ze nog flink aan het onderahandelen zijn?
Rol je uit een nachtdienst?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
mijn Campingflight to LL Paradise duurt 36 uur
Doen ze op LL misschien ook welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Op Pitch hadden ze de artiesten wel een leuke herinnering cadeau gegeven.
[ afbeelding ]
Nee, want Caribou is dan subquote:
Oh ja, dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, want Caribou is dan sub
Maar fok, ik wil Underworld ook zien
Vorig jaar gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Een Typhoon komt ook wel toch? Even meedoen met Rico & Sticks/andersom.
Heb vorig jaar wel meer gemist. Zoals heel Lowlands bijvoorbeeldquote:
Ja, zoiets dacht ik al. Ik schat de kans niet heel hoog. Die gozer is overal geweest ondertussen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb vorig jaar wel meer gemist. Zoals heel Lowlands bijvoorbeeld
Hoef hem ook eigenlijk niet te zien hoor, zou meer leuk zijn als hij even een paar nummertjes doet met Rico & Sticks. Fresku zou dan wel weer best tof zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al. Ik schat de kans niet heel hoog. Die gozer is overal geweest ondertussen.
Denk dan eerder Fresku in die hoek. Of Ronnie Flex ... nah die ook niet.
Precies wat ik verwacht. Dan ben ik in de Heineken te vinden. Maar stiekem wil ik Paolo, Caribou en Limp Bizkit ook zien. Die vrijdag worden er harde keuzes gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Alpha: Paolo Nutini - Limp Bizkit - Ben Howard
Bravo: Caribou
Heineken: Tame Impala - Underworld
Hier Alpha en dan uitwijken naar de Heineken/Jillz voor Underworld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Precies wat ik verwacht. Dan ben ik in de Heineken te vinden. Maar stiekem wil ik Paolo, Caribou en Limp Bizkit ook zien. Die vrijdag worden er harde keuzes gemaakt.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 22:45:02@neehcs @Heineken Nee dit jaar geen Koelservice maar ze doen wel een heleboel andere leuke dingen: binnenkort meer daarover. reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 22:43:33@HeidideRijbel Dit jaar geen fast lang idd. Maar de gewone rij schiet ook lekker op. reageer retweet
Dit was het antwoord op de vraag: @Rapid_Razor_Bob Ook geen filmprogramma regen ook toepasselijk met de grouwe, grijze en natte buitenwereld.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-07-2015 om 10:47:23@MrFloppy81 Daar heb je gelijk in... Weet je wat, doen we dat morgen! reageer retweet
Nog nooit gebruik van gemaakt (vorig jaar was ons bier al op in de wachtrijquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fastlane zou ik niet missen, koelservice is wel jammer. Altijd handig om koud biertje te scoren
Ik heb vaak 3 a 4 liter aan mixdrank in flessen en dan 4 liter blikjes meequote:Op woensdag 8 juli 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog nooit gebruik van gemaakt (vorig jaar was ons bier al op in de wachtrij)
Hier gewoon ordinair blikken bier. En dan savonds bij 24 uurs (dit jaar misschien dus op het terrein) bier halen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb vaak 3 a 4 liter aan mixdrank in flessen en dan 4 liter blikjes mee
Ja ze zullen toch wel "iets" op het terrein moeten doen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:22 schreef µ het volgende:
Oja dit jaar was een deel van het terrein eerder open he.
30 minuten vs 3 uurquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 22:43:33@HeidideRijbel Dit jaar geen fast lang idd. Maar de gewone rij schiet ook lekker op. reageer retweet
Weg apart gevoel met pas op Vrijdag door de poortquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:22 schreef µ het volgende:
Oja dit jaar was een deel van het terrein eerder open he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |