Ok, waarom ze dat niet gewoon per etappe noemen is mij een raadsel. Het helemaal verstoppen in een pdf-document van 25 pagina's is niet niet echt bepaald duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 12:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.letour.fr/le-tour/2015/docs/TDF15_Reglement-BD.pdf
Mag ik hopen van niet, Movistar is de topfavoriet voor de etappe en tevens één van de mogelijkheden om weer wat tijd terug te verdienen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
kans op een vlucht is toch ook nog wel vrij groot, als er eenmaal een groep weg mag wie gaat het dan dicht rijden? movistar zal wel even denken tabee ermee na hun ploegentijdrit van gister.
Of orica moet er volle bak achteraan gaan dat ze zoveel vertrouwen hebben dat albasini het af gaat maken.
Normaal gesproken is Cancellara te zwaar voor zo'n steile klim. Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit in de Waalse Klassiekers zien meedoen. Dat zal ook wel met z'n piek in het voorjaar te maken hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Fabian vandaag helemaal wegvalt?
Dat is iets heel anders inderdaad. Maar dat het steiler is hier dan daar is ook niet in het voordeel van Tom waar hij op de Cauberg al achter Krek blijft.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Cauberg is ook heel iets anders dan deze muur. Ik geef Sagan vandaag meer kans dan Krek.
Te steil, dat soort types kiezen er in april bewust voor om deze aankomst te schrappen, dan ga je in juli echt niet winnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En Tony Gallopin zou ik ook niet onderschatten.
Voor een betere klassering bedoel ik dan in de etappelijst. Niet voor de eindzege want dat wordt een van de drie spanjaarden of d. martinquote:Op maandag 6 juli 2015 12:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Te steil, dat soort types kiezen er in april bewust voor om deze aankomst te schrappen, dan ga je in juli echt niet winnen.
Ik denk eerder Barguilquote:Op maandag 6 juli 2015 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Degenkolb moet helpen om Dumoulin goed af te zetten aan de voet van de Muur.
Langer dan je denkt. Op de hele steile stroken in de Strade Bianche kan hij het ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken is Cancellara te zwaar voor zo'n steile klim. Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit in de Waalse Klassiekers zien meedoen. Dat zal ook wel met z'n piek in het voorjaar te maken hebben.
Maarja, Fabian gaat natuurlijk wel in het wiel van Dumoulin hangen...ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.
ah ja, winnaar krijgt geen extra bollenpunten... bonificatie is alleen de eerste week las ikquote:Op maandag 6 juli 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet per definitie, want er zitten nog drie colletjes voor de finish
Nee, dat was eerst het plan maar ze hebben toch besloten overal boni's te gevenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah ja, winnaar krijgt geen extra bollenpunten... bonificatie is alleen de eerste week las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |