neequote:Op maandag 6 juli 2015 10:48 schreef Altron het volgende:
Zien jullie Degenkolb hier nog iets presteren vandaag ?
Ja, ik denk dat hij de finish wel haalt.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:48 schreef Altron het volgende:
Zien jullie Degenkolb hier nog iets presteren vandaag ?
Heftige uitspraak dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij de finish wel haalt.
quote:
Haha , duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij de finish wel haalt.
Of aan de voet van het klimmetje daarvoor, dat slechts 5 kilometer ervoor ligt.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Degenkolb moet helpen om Dumoulin goed af te zetten aan de voet van de Muur.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Waar zeg ik dat mollema onmogelijk isquote:Op maandag 6 juli 2015 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
En ja, Mollema is natuurlijk onmogelijk.
Wedje leggen?quote:
De enige sprinters die dit evt kunnen zijn Sagan en Matthews, maar bij Orica gaan ze dus voor Albasini.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Toch zetten ze Degenkolb hier en daar toch nog neer als één van de kanshebbers gek genoeg.
Misschien kun je de kern even vertalen, wij fokkers zijn de Franse taal niet machtigquote:Op maandag 6 juli 2015 11:12 schreef Slaro het volgende:
16h02. Jean-Christophe Péraud, dont le vélo a été contrôlé hier par l’Union cycliste internationale qui traque les engins à moteur, se croit à l’abri d’un tout nouveau test. Il a donc, cette fois-ci, effectivement enfourché un vélo à propulsion électrique. Mais dans la côte de Bohissau, son moteur s’emballe, et Péraud est flashé à 85 km/h. En montée. La disqualification est inévitable.
http://tourdefrance.blog.(...)l-bien-commence-huy/
De Le Monde houdt er ook komische schrijvers op na.
Op het langzaamste schema, ik hoop zo rond 17:00quote:Op maandag 6 juli 2015 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat starten ze vandaag?
13:40
Vier uurtjes koers dus 17:30 finish ong.
ik verwacht dat greg van avermaet een aanval op het geel gaat doen, het blijven belgen hequote:Op maandag 6 juli 2015 12:25 schreef Jason22 het volgende:
Ik verwacht Teklehaimanot in de aanval vandaag
Krek gaat geen domme dingen doen. Die is allang blij als ie 10/15 seconde op Dumoulin pakt. Dan zijn er komende week (lees morgen) genoeg kansen om het geel over te nemen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik verwacht dat greg van avermaet een aanval op het geel gaat doen, het blijven belgen he
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:37 schreef Blik het volgende:
Hoe zit het met de puntenverdeling op de colletjes (en waarom kun je dat niet gewoon fatsoenlijk op de Letour website terugvinden)
Bron: http://www.letour.fr/le-tour/2015/docs/TDF15_Reglement-BD.pdfquote:The general best climber ranking is established
by adding together the points obtained on all
passes and hills, according to the following tables:
••“Highest level” passes: 25, 20, 16, 14, 12,
10, 8, 6, 4, 2 points respectively for first 10
riders to finish;
••category 1 passes: 10,8,6,4,2,1 points
respectively to the first 6 riders to finish ;
••category 2 passes: 5,3,2,1 points respectively
to the first 4 riders to finish;
••category 3 passes or hills : 2, 1 points,
respectively to the first 2 riders to finish;
••category 4 passes: 1 point to the first rider
to finish.
Points awarded are doubled for finishing on the
10th, 12th, 17th, 19th, and 20th stages.
Krek zal toch zelf ook wel weten dat alles dat hij doet voor de laatste 2KM zinloos is neem ik aan.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krek gaat geen domme dingen doen. Die is allang blij als ie 10/15 seconde op Dumoulin pakt. Dan zijn er komende week (lees morgen) genoeg kansen om het geel over te nemen.
Cauberg is ook heel iets anders dan deze muur. Ik geef Sagan vandaag meer kans dan Krek.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Krek zal toch zelf ook wel weten dat alles dat hij doet voor de laatste 2KM zinloos is neem ik aan.
Benieuwd hoe vel hij komt. In Arezzo in de Tirreno was indrukwekkend maar wel minder stijl. Maar andere kant van het verhaal is dat hij in de Amstel toch ook nog kort weet te blijven op een Gilbert op de Cauberg.
Wat dat betreft is het geluk dat Dumoulin 42 seconden heeft op Krek.
Jij verwacht dat Fabian vandaag helemaal wegvalt?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krek gaat geen domme dingen doen. Die is allang blij als ie 10/15 seconde op Dumoulin pakt. Dan zijn er komende week (lees morgen) genoeg kansen om het geel over te nemen.
Ok, waarom ze dat niet gewoon per etappe noemen is mij een raadsel. Het helemaal verstoppen in een pdf-document van 25 pagina's is niet niet echt bepaald duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 12:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.letour.fr/le-tour/2015/docs/TDF15_Reglement-BD.pdf
Mag ik hopen van niet, Movistar is de topfavoriet voor de etappe en tevens één van de mogelijkheden om weer wat tijd terug te verdienen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
kans op een vlucht is toch ook nog wel vrij groot, als er eenmaal een groep weg mag wie gaat het dan dicht rijden? movistar zal wel even denken tabee ermee na hun ploegentijdrit van gister.
Of orica moet er volle bak achteraan gaan dat ze zoveel vertrouwen hebben dat albasini het af gaat maken.
Normaal gesproken is Cancellara te zwaar voor zo'n steile klim. Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit in de Waalse Klassiekers zien meedoen. Dat zal ook wel met z'n piek in het voorjaar te maken hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Fabian vandaag helemaal wegvalt?
Dat is iets heel anders inderdaad. Maar dat het steiler is hier dan daar is ook niet in het voordeel van Tom waar hij op de Cauberg al achter Krek blijft.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Cauberg is ook heel iets anders dan deze muur. Ik geef Sagan vandaag meer kans dan Krek.
Te steil, dat soort types kiezen er in april bewust voor om deze aankomst te schrappen, dan ga je in juli echt niet winnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En Tony Gallopin zou ik ook niet onderschatten.
Voor een betere klassering bedoel ik dan in de etappelijst. Niet voor de eindzege want dat wordt een van de drie spanjaarden of d. martinquote:Op maandag 6 juli 2015 12:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Te steil, dat soort types kiezen er in april bewust voor om deze aankomst te schrappen, dan ga je in juli echt niet winnen.
Ik denk eerder Barguilquote:Op maandag 6 juli 2015 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Langer dan je denkt. Op de hele steile stroken in de Strade Bianche kan hij het ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken is Cancellara te zwaar voor zo'n steile klim. Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit in de Waalse Klassiekers zien meedoen. Dat zal ook wel met z'n piek in het voorjaar te maken hebben.
Maarja, Fabian gaat natuurlijk wel in het wiel van Dumoulin hangen...ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.
ah ja, winnaar krijgt geen extra bollenpunten... bonificatie is alleen de eerste week las ikquote:Op maandag 6 juli 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet per definitie, want er zitten nog drie colletjes voor de finish
Nee, dat was eerst het plan maar ze hebben toch besloten overal boni's te gevenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah ja, winnaar krijgt geen extra bollenpunten... bonificatie is alleen de eerste week las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |