Hij is in ieder geval niet hier in Amsterdam Zuid.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Dhalsim het volgende:
Hey...ik hoor donder...en er komt behoorlijke donkere lucht deze kant op. Zou Thor mijn gebeden dan toch gaan beantwoorden?
Een flitsje, 3 km ergens een vage donder gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Dhalsim het volgende:
Hey...ik hoor donder...en er komt behoorlijke donkere lucht deze kant op. Zou Thor mijn gebeden dan toch gaan beantwoorden?
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Dhalsim het volgende:
Thor zit hier op het terras met een koud biertje.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Dhalsim het volgende:
Gezakt van 31 naar 29.2 hier.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
Hoppa, dat zijn er al gelijk 4 minder
Straks alles maar open zetten. Zit binnen nog boven de 30.
Heb de boel inmiddels open. Sorry katten, maar straks zullen jullie blij zijnquote:
Jij hebt ze ook opgesloten?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de boel inmiddels open. Sorry katten, maar straks zullen jullie blij zijn
Zij laten mij geen keuzequote:
Same here... Maar ik moet snel een voerbakje pakken, zo een pakje gelei-achtig voer erin doen.. en meelokken.. (zijn logeer-katten)quote:Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zij laten mij geen keuze![]()
Maar het zijn wel schatjes hoor! Ze lopen netjes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |