Zal door de crisis komen dan waarschijnlijk. Geen TV hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En niet iedereen heeft de beschikking over een tv op dit moment
Dankjequote:
Je zou maar eens, ik weet niet hè, niet thuis zijn.....quote:Op zondag 5 juli 2015 13:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zal door de crisis komen dan waarschijnlijk. Geen TV hebben
Snap ik, was maar een garpjequote:Op zondag 5 juli 2015 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je zou maar eens, ik weet niet hè, niet thuis zijn.....
Zie dm.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:59 schreef Eenskijken het volgende:
zou ik een linkje mogen? :p Ik heb geen tv
Verplicht beide compounds gebruiken tijdens de race?quote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Max als enige op harde banden gestart.
Kan iemand even snel nog in het kort die regels met banden uitleggen?
moest lachenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Jaquote:
top tien kwalificatie moet starten op de banden waarmee ze in Q2 hun snelste tijd heeft gereden. De rest mag kiezen. Voor de race geldt dat je beide compounds moet gebruikenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Maximaal 4 tegelijk op de auto.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Je moet niet in de bandenstapel belandenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
p13 met nummer 13 achter zichquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Benoves het volgende:
Max wéér bij malledonna bij de start, hij zoekt het geluk niet op
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet niet in de bandenstapel belanden
We moeten deze vragen eens aan banden leggenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
je moet beide banden gebruiken. en Max gaat eerste stint op hard doen en de tweede stint op medium. Dat kan een behoorlijk voordeel zijnquote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Ga er maar wel vanuit. Ik weet alleen niet wie. Dan zou ik alle users stuk voor stuk bij langs moeten, of te wel, dat ga ik niet doenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:05 schreef Beach het volgende:
West of Peterselieman kan je zeggen of er ook maar iemand is die iets van McLaren in de manager heeft?
Beter voor Hamilton.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:06 schreef Zorro het volgende:
Maar waar is die SC nou voor? Ik zie niks raars?
Langere eerste stint.quote:
Hij was meteen al slecht weg vanaf de startlijn, miste williams daardoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Slechte start van Max zeg. Maar het was chaos achterin.
Grosjean en Malledonna.
Enig logische verklaring.quote:
Dit. Als hij Hammie iets afgeknepen had was hij op P2 geblevenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:07 schreef Zorro het volgende:
En Bottas zet de deur wel HEEL ver open voor Hamilton.
Vorige wedstrijd had hij geen onboard.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:09 schreef zoem het volgende:
Goh en nu heeft de regie opeens wél onboard beelden van Alonso
Vier man eruit en 'mazzeltje' met de sc, kan beetje aansluiten en nu goede stint rijden op hardquote:
Die kerel daarboven straft meteenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
De Lotussen en de McLarens die hun eigen teamgenoten raken
En de slechte start komt Max niet slecht uit, want hij kwam erdoor net niet in het gedrang
niet spinnen, altijd maar in de grindbak xd xdquote:Op zondag 5 juli 2015 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat de fuck had hij hieraan kunnen doen dan...
NIet te hard scheuren met koude banden.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Beter sturen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
best veelquote:Op zondag 5 juli 2015 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:12 schreef oinkoink12 het volgende:
Hahah wordt weer genieten op de FP straks
Ik vermoed over de curbs rijden, daardoor ongelijkmatige grip en daardoor spin.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:12 schreef DeeBee het volgende:
Hij verliest hem toch gewoon zelf? Of tikt iemand hem aan? Tijd voor een replay.
Koude banden niet te vergeten.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vermoed over de curbs rijden, daardoor ongelijkmatige grip en daardoor spin.
Echt hèquote:Op zondag 5 juli 2015 14:12 schreef Zorro het volgende:
Gaat Max er een keer af, gebeurt het net op zo ongeveer het enige circuit waar nog grindbakken zijn
Wanouweer met haha, ga jij lekker racen dan.quote:
had ik maar zoveel talentquote:Op zondag 5 juli 2015 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanouweer met haha, ga jij lekker racen dan.
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanouweer met haha, ga jij lekker racen dan.
Die auto is ruk! Maar dit kan ook heel goed een coureurs fout zijn ff afwachten.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
kut Verstappen dan ook, hij raakt de auto kwijt
quote:
De auto's zijn nu wel een stuk betrouwbaarder dan toen Jos reed.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:15 schreef Dreassic het volgende:
Word net als zijn vader, talentvol maar altijd te veel willen en zijn auto slopen of crashen.
Blijkbaar hebben ze het probleem van tijdens de kwali niet opgelost...quote:
de auto is na Mercedes de beste auto, verdiep je anders eerst even voordat je reageert (auto is top, motor is kut)quote:Op zondag 5 juli 2015 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die auto is ruk! Maar dit kan ook heel goed een coureurs fout zijn ff afwachten.
Al zei Max zelf van wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het probleem van tijdens de kwali niet opgelost...
Dat zie ik ja lol.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
De auto's zijn nu wel een stuk betrouwbaarder dan toen Jos reed.
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:17 schreef WEST het volgende:
Wanneer komt het moment : "Felipe, bottas is faster then you"
Mjah, waarschijnlijk uit gegaan van wat hij gehoord kreeg van z'n engineer.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:17 schreef WEST het volgende:
Wanneer komt het moment : "Felipe, bottas is faster then you"
laat gaan johquote:Op zondag 5 juli 2015 14:18 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
domme opmerking die nergens op slaat. vmbo logica...
Niks nieuws.quote:
ja en dus wil hij hem op de startlijn ernaast hem zodat die hem direct kan inhalenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:19 schreef Coelho het volgende:
Even nog over de herstart, waarom zet Hamilton een aanval in? Race wordt toch pas vrijgegeven na safety car vanaf startlijn??
Mja, als hij er bij start-finish al naast zit..quote:Op zondag 5 juli 2015 14:19 schreef Coelho het volgende:
Even nog over de herstart, waarom zet Hamilton een aanval in? Race wordt toch pas vrijgegeven na safety car vanaf startlijn??
De SC-lijn ligt nog voor de startlijn. Dus als hij vroeg inzet, kan hij net na de SC-lijn er voorbij zien te komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:19 schreef Coelho het volgende:
of het dif sloeg vastquote:Op zondag 5 juli 2015 14:17 schreef dz5b604 het volgende:
Max raakt hem kwijt kan de auto niets aan doen. Gewoon een rijders fout, wat kan gebeuren (zeker met de harde banden).
Race waarschijnlijk wel. Kwalu weet ik niet na de problemen met de auto.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Free practice was prima dit weekend, maar quali en race gewoon erg matig. Jammer, maar voornamelijk z'n eugen schuld, dus goede leermomenten hopelijk.
mn quote werkt niet dis hallo hoi enzo.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, en de rest is je allemaal niks waard
niet dus, vanaf de SC lijn, en die ligt meestal bij pits-in vóór de s/f-lijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:20 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
ja en dus wil hij hem op de startlijn ernaast hem zodat die hem direct kan inhalen
er zit een knop op je tvquote:Op zondag 5 juli 2015 14:21 schreef Nober het volgende:
Sky Sports die maar enthousiast blijft doen dat het helemaal niet saai is.
Boel wat warm dus motor sparenquote:
Het kan niet nooit Max' schuld zijn..quote:Op zondag 5 juli 2015 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het probleem van tijdens de kwali niet opgelost...
Hij zit vast in dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Dat is hier toch helemaal niet aan de orde .quote:Op zondag 5 juli 2015 14:15 schreef Dreassic het volgende:
Word net als zijn vader, talentvol maar altijd te veel willen en zijn auto slopen of crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |