abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154160450
edwardedark twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 21:43:02 pic: The Maronite church in Aleppo, before and after rebel shelling #Syria http://t.co/voQI7jmMLA reageer retweet
pi_154160484
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:52 schreef Triggershot het volgende:
Zonde, serieus.
Achja, het is voor het goede doel. Deze jongens hebben braaf sayyeda zaineb verdedigd in Zabadani en zijn gestorven op het pad van de bevrijding van al-Quds.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_154160511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Achja, het is voor het goede doel. Deze jongens hebben braaf sayyeda zaineb verdedigd in Zabadani en zijn gestorven op het pad van de bevrijding van al-Quds.
Of terwijl gewoon gebruikt door machtsgeile sektarische idioten idd.
pi_154160539
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef Triggershot het volgende:
Of terwijl gewoon gebruikt door machtsgeile sektarische idioten idd.
Neeee joh! dat doen alleen soennietjes en wahabietjes!

Ya Ali! oO/
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_154160547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toch weer de zoon, broer, vader, man van iemand.
das het menselijk aspect idd, aan de andere kant is hij gestorven om de belangen van iran te behartigen. voor die keuze heb ik weinig medeleven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154160551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zonde, serieus.
Niets zonde. Het leven is een strijd tussen goed en kwaad. Gezegend zijn de participanten, vervloekt de onverschilligen.
pi_154160559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Neeee joh! dat doen alleen soennietjes en wahabietjes!

Ya Ali! oO/
True, ondertussen zitten Erdogan, Baghdadi, Nasrullah en Assad in ergere omstandigheden idd en zijn zij die het meest er onder lijden.
pi_154160562
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

das het menselijk aspect idd, aan de andere kant is hij gestorven om de belangen van iran te behartigen. voor die keuze heb ik weinig medeleven.
Want je mag natuurlijk alleen de belangen van Turkije behartigen. w/
pi_154160579
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb het over de mensenlevens, niet dat Iran strijdkrachten is verloren.
pi_154160580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:02 schreef Intellectueel het volgende:
Gezegend zijn de participanten, vervloekt de onverschilligen.
Zegt de gevluchte Iranier voor het mullah-regime met zijn warme reet in het veilige Westen _O-

Moet jij geen oorlog vechten tegen opper-ayatollah Khamenei dan van de Islamitische Republiek Iran ipv in NL je tijd verdoen?
pi_154160583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:03 schreef reza1 het volgende:

[..]

Want je mag natuurlijk alleen de belangen van Turkije behartigen. w/
als libanees had hij de belangen van zijn land moeten behartigen en niet die van iran
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_154160593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb het over de mensenlevens, niet dat Iran strijdkrachten is verloren.
i know, niks mis mee, ik zit er dubbel in
-Rabia Al-Basri
pi_154160595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:02 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Niets zonde. Het leven is een strijd tussen goed en kwaad. Gezegend zijn de participanten, vervloekt de onverschilligen.
Tussen een zogenaamde goed en kwaad ja, super.
pi_154160604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:04 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zegt de gevluchte Iranier voor het mullah-regime met zijn warme reet in het veilige Westen _O-

Moet jij geen oorlog vechten tegen opper-ayatollah Khamenei dan van de Islamitische Republiek Iran ipv in NL je tijd verdoen?
Ik ben voor niemand gevlucht. Bovendien zijn politieke vluchtelingen juist degene die het vertikten om aan de zijlijn te staan en voor de strijd kozen, in tegenstelling tot figuren als jij die de morele waarheid claimen maar te laf zijn om zelf participant te zijn.
pi_154160606
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

als libanees had hij de belangen van zijn land moeten behartigen en niet die van iran
Want het bevechten van terroristische groeperingen die ook aan terrorisme doen in Libanon is niet in het belang van Libanon?
pi_154160629
quote:

[..]

i know, niks mis mee, ik zit er dubbel in
Als ik een peuk opsteek en tupac luister en kom tussen een strijd tussen ISIS en Hezbollah, ren ik toch eerder naar het Sjietisch front, dus dat zal ook wel een beetje mee spelen, ook het idee dat ik twijfel aan of de Hezbollah strijders wel met volkomen bewuste transparante redenen daar strijden zoals de leidinggevenden dat hebben gepland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 01:08:14 ]
pi_154160631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:06 schreef reza1 het volgende:

[..]

Want het bevechten van terroristische groeperingen die ook aan terrorisme doen in Libanon is niet in het belang van Libanon?
niet als de sektarische strijd waaraan hezz deelneemt straks door toedoen van hezz overslaat naar libanon
-Rabia Al-Basri
pi_154160632
quote:

[..]

Blabla.

Het Libanees zijn is een abstract begrip. Iran daarentegen vertegenwoordig een ideologie en strijd waar de meest Libanese Sjiieten zich mee identificeren. De relaties tussen Libanese Sjiieten en Iran is eeuwenoud, en het waren deze Libanezen die het Sjiisme in Iran hebben gevormd.
pi_154160651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als ik een peuk opsteek en tupac luister en kom tussen een strijd tussen ISIS en Hezbollah, ren ik toch eerder naar het Sjietisch front, dus dat zal ook wel een beetje mee spelen, ook het idee dat ik twijfel aan of de Hezbollah strijders wel met volkomen transparante redenen daar strijden zoals de leidinggevenden dat hebben gepland.
je vergelijking van isis en hezz snap ik niet, daarnaast spelen er altijd praktische redenen om je aan te sluiten bij een militie en idd worden voetsoldaten door de politici altijd gebruikt om hun doelen te bereiken, maar das universeel
-Rabia Al-Basri
pi_154160658
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet als de sektarische strijd waaraan hezz deelneemt straks door toedoen van hezz overslaat naar libanon
Al voor dat Hezbollah actief werd werd er vanuit Syrië terrorisme gepleegd, Hezbollah voorkomt juist dat het nog verder overslaat.
pi_154160672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:07 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Blabla.

Het Libanees zijn is een abstract begrip. Iran daarentegen vertegenwoordig een ideologie en strijd waar de meest Libanese Sjiieten zich mee identificeren. De relaties tussen Libanese Sjiieten en Iran is eeuwenoud, en het waren deze Libanezen die het Sjiisme in Iran hebben gevormd.
ik snap het. een sektarische oorlog is geen probleem, als de sjiitische broeders uit iran maar worden gesteund in de strijd.
-Rabia Al-Basri
pi_154160680
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vergelijking van isis en hezz snap ik niet, daarnaast spelen er altijd praktische redenen om je aan te sluiten bij een militie en idd worden voetsoldaten door de politici altijd gebruikt om hun doelen te bereiken, maar das universeel
Dat ik het mensenleven van de een in dit geval erger vind dan de ander, vandaar die 'vergelijking'.
Klopt wat je zegt, maar om een dode SAA soldaat zou ik niet op vergelijkbare wijze reageren als iemand die er heen is gestuurd vanwege dubieuze omstandigheden zoals je dat herhaaldelijks leest als het gaat om Hezbollah strijders.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 01:11:58 ]
pi_154160692
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Elke Hezbollah-strijder is een vrijwilliger. Het idee dat zij klakkeloos de bevelen van hun meerderen opvolgen zonder het grotere plaatje te onderschrijven is lachwekkend.
pi_154160706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:06 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben voor niemand gevlucht.
Je snapt wat ik bedoel.

quote:
Bovendien zijn politieke vluchtelingen juist degene die het vertikten om aan de zijlijn te staan en voor de strijd kozen,
Totdat ze uitweken naar een plaats buiten Iran. Allemaal goed en aardig, maar niet als je zo hoogmoedig praat over "een strijd tussen goed en kwaad en dat de dood de consequentie van je keuze daarin is". Als je dat zo ziet had jij (of je vader) gewoon in Iran moeten blijven en strijden tegen Khamenei's moorddadige ayatollah-regime nadat ie iedereen daar in het ootje heeft genomen zodra hij de macht overnam en alle vooral linkse politieke tegenstanders met duizenden over de kling heeft gejaagd.
pi_154160711
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:12 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Elke Hezbollah-strijder is een vrijwilliger. Het idee dat zij klakkeloos de bevelen van hun meerderen opvolgen zonder het grotere plaatje te onderschrijven is lachwekkend.
Geforceerde / omgekochte 'vrijwilliger' ja. Genoeg om daar aan te twijfelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')