Voor zo ver ik het weet is hij gewoon op vakantiequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:54 schreef DarkE het volgende:
Waar is cvboer2?
Of heb ik iets gemist...
Het blijkt dat hij diverse inlogproblemen heeft; achter de schermen word daar hard aan gewerkt !quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:54 schreef DarkE het volgende:
Waar is cvboer2?
Of heb ik iets gemist...
Hier: K&W / tuinbank of picknicktafel?quote:
Bedankt voor je tr !quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: K&W / tuinbank of picknicktafel?
Baggerkick ook van een user die zich geregistreerd heeft om het te kunnen spammen
Dit klinkt wel erg sarcastisch...quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal nog eens m'n best doen een melding hier te verduidelijken....
[ afbeelding ]
Je vraag hoort hier niet te staan, dit is meer iets voor het kleine klus kwesties.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:37 schreef sararaats het volgende:
Even een vraagje: een aardlekschakelaar is dat hetzelfde dan wat wij een 'plon' noemen?
Grtz
Schopje richting CRE dan maar.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Zou dit topic naar CRE mogen, past die denk ik beter: CRE / Glasmozaïek maken
K&W mods moeten op zaterdag natuurlijk ook gewoon klussenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Schopje richting CRE dan maar.
Mijn excuses voor de late reactie.
Dat zonder meer ! Dat staat in onze overeenkomst..quote:Op zondag 14 mei 2017 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K&W mods moeten op zaterdag natuurlijk ook gewoon klussen
We hebben even overlegd; en zijn tot de conclusie gekomen dat dit geen enkel probleem isquote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef d4v1d het volgende:
K&W / Zelf een huis bouwen.. In Indonesië.
Zou ik hierbij mijn persoonlijke donatielinkje van Habitat for Humanity mogen plaatsen?
Dank. Had het al gezien in een DM van Ludolfquote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We hebben even overlegd; en zijn tot de conclusie gekomen dat dit geen enkel probleem is![]()
Daar waar nodig kunnen we natuurlijk wat links aanpassen; maar om alle oude topics te voorzien van nieuwe foto's is helaas voor ons ondoenlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:10 schreef Chicolade het volgende:
Photobucket staat hotlinken niet meer toe, met terugwerkende kracht. Veel van de langlopende klustopics hebben nu geen foto's meer en zijn daardoor zo leuk niet meer om te lezen. Ik kan mijn foto's wel elders uploaden (ga geen 400 per jaar betalen om ze zichtbaar te maken), maar ik kan mijn oude posts zelf niet aanpassen... Wat wil fok dat we hiermee doen?
En gereekstquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:45 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat ik hier moet vragen of mijn topic gereekst kan worden? K&W / Jaren '50 klushuisje! :) #2
Je hebt waarschijnlijk wat gemist; maar hier is de MEDquote:
Ja heb ik inderdaad gemist, thanks.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk wat gemist; maar hier is de MED
MED / cvboer2 is gestopt met het modden van K&W
Erg spijtig, maar het gebeurd helaas vaker dat mensen een leven buiten FOK! krijgen en dat op één of andere manier niet meer weten te combinerenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja heb ik inderdaad gemist, thanks.
Jammer dat hij ook als user niet meer komt, veel zinnige bijdragen altijd.
Ach ik snap het ook wel, ben altijd redelijk actief geweest ook Fok! maar sinds de geboorte van onze zoon en een eigen bedrijf ook meer als een jaar lang amper wat gepost.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Erg spijtig, maar het gebeurd helaas vaker dat mensen een leven buiten FOK! krijgen en dat op één of andere manier niet meer weten te combineren
En inmiddels ook al gereektst zie ikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
Mag dit misschien gereekst worden?
K&W / Appartement woonklaar maken #2 - tips voor de beginner
En
K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginner
Bij voorbaat dank.
Topsubforumpje trouwens; geen vervelend geouwehoer en een hoop hulp.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:41 schreef Leandra het volgende:
Mag de TT één opgehoogd worden?
Met Romeinse cijfers gebeurt dat kennelijk niet automagisch
K&W / Zonnepanelen. Deel XII
Komt door photobucket, heb al een paar topics herschreven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 16:21 schreef Piles het volgende:
Even eenvoor dit subforum. Hoop ervaren (en minder ervaren) klussers en mooie projecten
Wel jammer dat in het FOK! Klusboek heel veel plaatjes stuk zijn
Iedereen host zijn afbeeldingen bij zijn eigen provider of dienst; of op een eigen NAS.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:23 schreef tiho1 het volgende:
Dat krijg je als de foto's extern staan. Waarom worden ze niet gewoon op fok zelf opgeslagen.
Er is geen centraal topic hieroverquote:Op zaterdag 4 november 2017 09:22 schreef swarmahoer het volgende:
Hoi, is er een topic over klik aan klik uit?
We staan altijd open voor commentaar en leuke ideeën/suggesties*-/-/ hoor !quote:Op zaterdag 10 februari 2018 06:27 schreef vannelle het volgende:
Wauw, weinig feedback in deze hoek van Fok en dat is een goed teken!
Maar ik heb tóch even een vraag/voorstel:
Is het misschien een idee om een centraal topic te maken over het aansluiten van van perilex of andere aansluitingen die veel vermogen vragen?
Ik heb er zelf geen verstand van maar vraag dit alleen maar omdat het me opvalt dat deze vraag echt minimaal 1x per week voorbij komt.
Leuk dat ie in je sig staat maar zeg eens eerlijk, lees jij altijd de sig van iemand? Ik niet iig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We staan altijd open voor commentaar en leuke ideeën/suggesties*-/-/ hoor !![]()
Stiekem is zo'n topic er al een hele tijdhij staat ook in mijn signature.
K&W / Elektrisch koken; perilex aansluiten- Deeltje 4
K&W / Elektrische schakelingen; de schema's - Deel 4
De zoekfunctie is al jaren idd. niet werkend; echter staan deze links ook in het klusboek vermeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:43 schreef vannelle het volgende:
In mijn vorige bericht wou ik nog iets zeggen over dat sommige users de zoekfunctie niet gebruiken maar hee, die werkt al jaaaaren niet meer dus users kunnen er dus ook niks aan doen.
Misschien dan een idee om 1 of beide van die topics vast te zetten zodat ze in het oog springen zeg maar?
[..]
Leuk dat ie in je sig staat maar zeg eens eerlijk, lees jij altijd de sig van iemand? Ik niet iig.
En al helemaal niet als ik in de stress zou zitten om iets belangrijks.
Vandaar ook mijn voorstel om een centraal/vastgezet topic te maken zodat het direct opvalt.
Alles wat ik typ is in het kader van meedenken en opbouwend bedoeld, absoluut niet om te zeiken of te zaniken.
En fijn dat je open staat voor ideeën, da's niet in elk subforum zo.
Oké, het is niet waar ik als user als 1e zou kijken maar dan heb ik het nu iig gezegd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De zoekfunctie is al jaren idd. niet werkend; echter staan deze links ook in het klusboek vermeld.
En het klusboek staat weer boven aan de topic index van K&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |