Het zullen vast geen moslims zijn die ze beroofd hebben,dus is het ok.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe verknipt moet je trouwens zijn om een gewapende beroving te plegen om vervolgens doodleuk te gaan bidden?
Hoe verknipt ben je als 26 jarige om een 14 jarig broertje mee te nemen als je iemand gaat beroven?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe verknipt moet je trouwens zijn om een gewapende beroving te plegen om vervolgens doodleuk te gaan bidden?
Die gast is inderdaad behoorlijk ziek in zijn hoofd. Ongeacht hoe de feiten precies in elkaar steken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe verknipt ben je als 26 jarige om een 14 jarig broertje mee te nemen als je iemand gaat beroven?
Die goedgelovigheid vooral.... Tenenkrommend.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:20 schreef LXIV het volgende:
Prachtig proza en tekenend door wat voor bril de Joop-redacteuren de wereld zien.
Jij doet nu zelf ook een aanname. Op basis je discussiegedrag eerder in dit topic zou je dit nooit zo kunnen stellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe verknipt ben je als 26 jarige om een 14 jarig broertje mee te nemen als je iemand gaat beroven?
Dat Joop volk kun je echt alles op de mouw spelden. Hoe extreem onwaarschijnlijk ook. Als je maar zwart of getint bent. Dan geloven ze je meteen. Want anders voelen ze zich racisten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die goedgelovigheid vooral.... Tenenkrommend.
De enige kritische noot op die pagina (en terecht, hoezo vergeet je hoe oud je broertje isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Fatima op haar feestboek liet zich niet met een kluitje in het riet sturen. Werd dus ook aangepakt door andere 'vrienden'
In mijn vraag zit geen aanname en geen beschuldiging ten aanzien van iemand.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij doet nu zelf ook een aanname. Op basis je discussiegedrag eerder in dit topic zou je dit nooit zo kunnen stellen.
Het scenario dat de 14-jarige tijdens de beroving in de auto zat, maar geen actief aandeel had, lijkt me een stuk realistischer. Sowieso is algemeen bekend dat veel jonge straatcrimineeltjes het vak leren van oudere broeders (daarmee bedoel ik zowel broers als oudere buurjongens).quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat Joop volk kun je echt alles op de mouw spelden. Hoe extreem onwaarschijnlijk ook. Als je maar zwart of getint bent. Dan geloven ze je meteen. Want anders voelen ze zich racisten.
Niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Is die 11 of 14 jarige jongen nou wel of niet verdachte?
Dat soort enge linksmensen kunnen nog de ondergang van ons land worden. Zij praten alles goed want anders is het racisme en de boefjes weten dat ze er toch mee weg komen omdat wat naïeve kaaskoppen het wel voor hun opnemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat Joop volk kun je echt alles op de mouw spelden. Hoe extreem onwaarschijnlijk ook. Als je maar zwart of getint bent. Dan geloven ze je meteen. Want anders voelen ze zich racisten.
Het 'kind' reageert op de beelden anders nogal kalm.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja, de broer dus nog wel toch? Het kind zal wel geschrokken zijn.
Ja gelukkig maar. Ik denk dat het wel indruk op hem heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het 'kind' reageert op de beelden anders nogal kalm.
Ik denk dat hij wel het één en ander gewend is. Het zou me flink verbazen als blijkt dat dit de eerste criminele daad was van deze oudste broer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar. Ik denk dat het wel indruk op hem heeft gemaakt.
Volgens Joop vertelde hij zijn zus later dat-ie dacht hetzelfde lot te ondergaan als Mitch Hernandez.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar. Ik denk dat het wel indruk op hem heeft gemaakt.
Misschien of misschien niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel het één en ander gewend is. Het zou me flink verbazen als blijkt dat dit de eerste criminele daad was van deze oudste broer.
Ja Joop jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Joop vertelde hij zijn zus later dat-ie dacht hetzelfde lot te ondergaan als Mitch Hernandez.
Als je de reacties leest, kun je zien dat betrekkelijk weinig Joopreaguurders met de suggestie meegaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou pas enig nut hebben als ze onterecht een 14 jarige jongen hadden neergeschoten. Aangezien het alleen om een aanhouding gaat is het totaal nutteloos om de aanleiding voor die aanhouding anders te presenteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:54 schreef Samuray13 het volgende:
Automatisch afgaan van wat de politie verteld ("melding vuurwapen") blijkt niet altijd juist, zie gewijzigde verhaal politie met de vermoorde Arubaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |